Kluskippies wannabe/gonnabe moms nr. 5!!!!!!!!!!!!

Hey Collie,

Gefelicitteerd hoera!!!!!! Je bent zwanger, wat geweldig meid, het is jullie gelukt en zonder MM.
Geniet er maar lekker van, wat een goed begin van 2009 voor jullie!
Ik ben zelf bijna aan het einde van mijn zwangerschap, nu 39+1 weken, dus het is heel spannend allemaal en afwachten. Ik verlang echt naar de geboorte, maar kan nog wel even geduld opbrengen, het kan nog wel een paar dagen duren. Jij gaat over een paar maanden ook die bijzondere tijd in, nou het is je van harte gegund. Hoe is het met de rest, beetje rustig hier weer he?

Liefs Jolie 39+1 weken

Hoi Meiden!

Als ik deze site open, kom ik altijd eerst op de zwangerworden site terecht! En ineens zag ik ons topic weer bovenaan!
Van harte gefeliciteerd meiden met jullie dochters! Ik ben wel in de minderheid he met mijn zoon!
Voor alle meiden die nu de laatste loodjes lopen, veel sterkte en succes!
Ik vind het verdrietig te lezen dat joepie nog niet zwanger is, meis heel veel sterkte hoor ik hou je in de gaten!

Met Bart gaat verder alles prima! Hij is al bijna 3 maanden en bijna 14 pond! Hij wordt echt zwaar! We genieten volop. Ik heb ook eindelijk een nieuwe baan gevonden, ik begin over twee weken! Ben benieuwd!

Nou meiden wie weet spreken we elkaar wel weer eens op dit forum, bij een eventuele volgende zwangerschap ;) (nog even niet hoor)

Groetjes,
Bertina alias Bolle

Hey meiden,

Bertina, leuk om je echte naam te weten, haha, toen ik aan mijn vriend zei dat het eerste kluskippie geboren was, vroeg hij van wie...haha, van bolle! Fijn dat alles goed gaat!
En je bent inderdaad in de minderheid...of Bart moet ik zeggen. Heeft hij al mooi wat potientele vriendinnetjes! haha!

Jolie, veel succes met de laatste loodjes meid! ik kom gauw spieken wat het geworden is!

Collie, ik had je al gefeliciteerd op meerdere manieren, haha!

Hier mijn relaas!

Afgelopen vrijdag bij de gyn geweest. Daar hebben we weer wat uitslagen gekregen. We krijgen nu weer een aantal onderzoeken. Verder heb ik hieronder het verhaal geplakt.

Ben vanmorgen weer naar de gyn geweest voor een folikelmeting en had een eitje van 16 mm op dag 10. Dat was prima. Nu moeten we donderdagavond verplicht vrijen en dan moet ik vrijdagochtend weer terug voor een samenlevingstest. Dan gaan ze kijken hoe en of  vriendjes zaad het overleefd in mijn baarmoederslijm...

Verder heeft vriendjelief 2 maart opnieuw een zaadonderzoek en omdat hij antistoffen aanmaakt (daar schijnt het sperma dus zo slecht van te worden. 1.7 miljoen dit keer...snik) moet hij dat opvangen in een potje met vloeistof. En dan wordt er een proefopwerking voor IUI gedaan.
13 maart hebben we pas weer een nieuwe afspraak. En daarom ben ik dus zo blij dat we op tijd begonnen zijn. Want hun kijken echt niet hoe lang wij moeten wachten hoor. Zou hun een rotzorg zijn!
Ik moet 21 feb ongesteld worden en dan is 13 maart alweer dag  20 van de volgende cyclus, dus dan is mijn eisprong ook al geweest, dus dan zijn we alweer 2 rondes verder voordat er wat gebeurt!

Lief dat jullie allemaal met me meeleven. Had al zo'n flauw vermoeden toen we begonnen dat het lang zou gaan duren, maar dat we echt in het ziekenhuis zouden belanden had ik niet verwacht.
Maar we hebben geen keus. De kinderwens is zoooooooo groot dat we met liefde alle hulp aannemen die we kunnen krijgen.

Ik hou jullie op de hoogte!
Liefs Joepie

Hoi meiden,

We zaten op pagina 3, het is niet zo'n actief forum, maar aangezien ik niet met de msn meedoe, laat ik hier ff iets van me horen:
Vandaag dus de uitgerekende datum voor mij, maar helaas nog niks. Ik heb veel voorweeen en gerommel en hoop dat het ieder moment gebeurt. Ik heb er zo'n zin in en wil ons wonder graag zien! Donderdag moet ik weer naar de VK, misschien wil ze een handje helpen, want ik denk dat er al een en ander rijp is (hoop ik). Ik laat het jullie weten als het zover is!

Liefs Jolie, 40 weken zwanger

Hey meiden,

Jolie, we houden in je de gaten hoor! Meis veel sterkte/succes! Zet hem op!

Hoe is het met de meiden die bevallen zijn?! Genieten jullie lekker van de kleine meiden/jongen?!
Ben wel benieuwd naar foto's hoor, haha!

En hoe is het met de zwangere dames onder ons?!

Hier gaat het aardig. Met ups en downs...kan zo ineens in huilen  uitbarsten omdat de wens  voor een kindje zo ontzettend groot is...  Weet niet of jullie het mee hebben gelezen op een ander forum, maar wij hebben een negatieve samenlevingstest gehad afgelopen vrijdag. Ik was echt helemaal over mijn toeren. Hoe kon dat nu, er waren toch zaadcellen gevonden, waarom dan nu niet?!
Even op internet gezocht naar die samenlevingstesten en toen las ik dus dat heel veel ziekenhuizen de testen niet eens meer doen, omdat hij niet de juiste indicatie geeft. Er zijn net zoveel stellen spontaan zwanger geraakt na een negatieve test dan na een positieve test en 60 tot 80% was negatief bij de stellen waar dus wel voldoende zaadcellen waren gevonden. Dus de test zegt lang niet altijd iets.

Wilde toch graag wat doen en heb toen die middag de assistente gebeld van de gynaecologen om te vragen of ik niet vast een hsg-onderzoek kon doen, omdat we toch nog tot 13 maart moesten wachten. Toen vroeg ze waarom zo lang en toen zei ik dus dat die gyn zo vol zat en toen ging ze voor me bellen. Nu kunnen we over een week al terecht! Eindelijk iemand die meeleeft! Vriendje moet maandag weer zijn zaad inleveren met een bepaalde vloeistof die de antistoffen moet verwijderen...
We wachten af!

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs Joepie

Nod lijstje                         ~ Kluskippies ~

Joepie, 25 jaar                  13e ronde -  1e kindje                                21-02-09 (28 dgn)

Mosa, 26 jaar                       8e ronde - 1e kindje                        +/-  24-02-09/28-02-09
Miranda                                      12e ronde- 2e kindje                                  ??-02-09 (30 dgn)

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!  

Momenteel zit er niemand op wachtbankje

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!            

Momenteel is er niemand overtijd

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Na 37 weken is het 1e Kluskippie geboren! Gefeliciteerd met jullie zoon BART!
Mei :
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009
Op 11 januari 2009 is Suzanne bevallen van een dochter Lincy! Gefeliciteerd met jullie dochter!
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Op 17 januari is na bevalling van 36 uur Kaylee geboren! Gefeliciteerd met jullie dochter!
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009
Eerder bevallen in 5 uurtjes van gezonde dochter Elise! Gefeliciteerd met jullie dochter!
Gerdien                             5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Op 23 januari is Gerdien bevallen van dochterje Roos! Gefeliciteerddddd!
Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009
Op vrijdag 13 februari is Jolie bevallen van zoontje Seth! Gefeliciteerd met jullie zoon!
Juli:
Mickje, 29 jaar   5e ronde 1e kindje               uitgeteld op 28 maart 2009

Augustus:
Nathalie, 24 jaar      6e ronde   1e kindje          uitgeteld op  3 mei 2009

Oktober:
Esseltje, 30 jaar  9e ronde 1e kindje             uitgeteld op 19 juni 2009

Mamoetje,  19 jaar      11e ronde - 1e kindje        uitgeteld op ???

Januari 2009
Collie, 25 jaar  12 ronde- 1e kindje uitgeteld +/- 7 oktober

Verloskundige bezoek :

Nathalie
02-03-09       Vk controle bezoek om 12.00 uur
Echo's, ahhh wat lief en mooi  

Nathalie
24-02-09       30 weken echo om 9.40 uur

Afspraken in de medische molen ~Veel Geluk~

Joepie:
In de week van 16 febr. nieuwe onderzoeken

Hi Meiden ik las op hyves dat Jolie is bevallen van een zoon, dus wou ik toch ff met jullie delen. Hopelijk komt ze snel hier zelf weer ff kletsen, want zijn natuurlijk erg benieuwd naar bevallingsverhaal. Bart voelt zich vast niet meer zo alleen tussen al die meiden nu, hihih. Gefeliciteerdddd meis en geniet van jullie kraamtijd!

Liefs Nathalie

Joepie moest jij vandaag niet naar het ziekenhuis of is dat morgen? Wat gaan ze nu precies doen/onderzoeken? Heel veel sterkte in elk geval.

Hier gaat het zijn gangetje. Volgende week dinsdag mogen we 30 weken echo laten maken. Waar ik erg naar uit kijk en erg benieuwd ben of de kleine wel goed groeid enzo.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan