Ja Joepie daar toosten we op (nonalcoholisch hihi)
Je was me net voor, maar gelukkig heb ik mijn tekst gekopieerd.
Hoi meiden,
Ja ik typ de eenalaatste, jawel. Iemand anders mag het werk afmaken.NIET DUS
Miranda, ik snap je wel dat je dat klussen wilt bijhouden. Volgens mij zijn mannen er niet zo mee bezig als vrouwen. Probeer er misschien een keer op een goed moment samen over te praten, dat het voor jou belangrijk is. Of wat misschien ook helpt, is ruim van te voren je vruchtbare periode aangeven. Dan moet hij die week vrij houden in zijn agenda.;-) Dat doe ik tenminste.
Nathalie, dank je voor de verjongingskuur
Ik heb het misschien al eens eerder gezegd hoor, maar al mijn vrienden wachten tot dertig of later (ben ik nog vroeg...). Toch vind ik me wel een beetje oud. (Niet lichamelijk, of geesteljik, ik loop halve marathons etc) Ik heb aan de dokter gevraagd of ik niet een beetje laat ben met moeder worden. Hij zij dat ik prima op tijd ben.
Toch vind ik voor jong en oud wat te zeggen, doen wanneer je er klaar voor bent. Sorry voor mijn gezeur meiden. Moest het even kwijt. Nog een dingetje dan, in mijn vriendenkring is het gebruikelijk om niet minder te gaan werken voor de kleine, maar ik denk dat ik dat wel ga doen.... Ik wijk af van de norm.
Ik hoop dat ik Bolle mag vergezellen, maar heb al wel krampjes
groetjes,
Antoinette