Kluskippies wannabe moms!!

A

Anoniem

Guest
JAAAAAAAAAAAA, meiden! Een nieuwe topic!
Het is me gelukt!!!PROOST!
Dat we maar veel met glitters mogen strooien!!!

Daar drinken we op!!

En veel blijven kletsen he, ik ga nu slapen, krijg echt griep
volgens mij!

Tot morgen!

Liefs Joepie

Heeeej gaaf joh! we zijn er!!!!
Ik ga vanaf hier actief mee doen mensen..vind t hier heel erg gezellig....Leuk Leuk Leuk!
Ik doe mn best...
ga zo slapen.... Totmorgen maarweer!! Liefs mij

Ja Joepie daar toosten we op (nonalcoholisch hihi)
Je was me net voor, maar gelukkig heb ik mijn tekst gekopieerd.

Hoi meiden,
Ja ik typ de eenalaatste, jawel. Iemand anders mag het werk afmaken.NIET DUS
Miranda, ik snap je wel dat je dat klussen wilt bijhouden. Volgens mij zijn mannen er niet zo mee bezig als vrouwen. Probeer er misschien een keer op een goed moment samen over te praten, dat het voor jou belangrijk is. Of wat misschien ook helpt, is ruim van te voren je vruchtbare periode aangeven. Dan moet hij die week vrij houden in zijn agenda.;-) Dat doe ik tenminste.
Nathalie, dank je voor de verjongingskuur
Ik heb het misschien al eens eerder gezegd hoor, maar al mijn vrienden wachten tot dertig of later (ben ik nog vroeg...). Toch vind ik me wel een beetje oud. (Niet lichamelijk, of geesteljik, ik loop  halve marathons etc)  Ik heb aan de dokter gevraagd of ik  niet een beetje laat ben met  moeder worden. Hij zij dat ik prima op tijd ben.  
Toch vind ik voor jong en oud wat te zeggen, doen wanneer je er klaar voor bent. Sorry voor mijn gezeur meiden. Moest het even kwijt. Nog een dingetje dan, in mijn vriendenkring is het  gebruikelijk om niet  minder te gaan werken voor de kleine, maar ik denk dat ik dat wel ga doen.... Ik wijk af van de norm.
Ik hoop dat ik Bolle mag vergezellen, maar heb al wel krampjes
groetjes,
Antoinette

Yippie we zijn er meiden Op na de volgende 700!
Jullie zijn helemaal vergeten het NOD lijstje mee te nemen, foeifoei!

Liefs Nathalie

NOD lijstje:

Nathalie                                  2e ronde 1e kindje                          17-04-08      
Britt                                                3e ronde 1e kindje                         17-04-08  
Mickje_m                              2e ronde 1e kindje                           17-04-08            
Gerdien                                  4e ronde 1e kindje                          20-04-08
Miranda                                  3e ronde 1e kindje                           22-04-08

Joepie                                        2e ronde 1e kindje                         25-04-08
Spring                                        5e ronde 1e kindje                          27-04-08
Esseltje                                   3e ronde   1e kindje                        29-04-08
Poeh                                           2e ronde 1e kindje                            01-05-08
Dotje                                           2e ronde 1e kindje                           03-05-08

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!! spannend  spannend

Antoinet100                        2e ronde 1e kindje                             04-04-08

Mamoetje                            5e ronde 1e kindje                               09-04-08
Maureen                                2e ronde 1e kindje                             10-04-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

R

ozemarijke          3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008

Bolle                                1e ronde 1e kindje         uitgeteld op 1 december 2008

1e Echo, ahhh wat lief en mooi

Bolle                              14-05-08

Nog even een kort berichtje.
Joepie beterschap hoop voor je dat het niet doorzet altijd klote ziek zijn!!!
Antionet k hoop voor je dat het geen ongi krampen zijn maar zwanger krampen!! Laat het maar snel weten!!
Wat mij nou net gebeurt..... Cookie is 2 uur geleden uit geweest ligt ze net naast me op de bank hoor ik water geluiden. LIGT ze naast me op de bank te plassen!!!! Niet eens zittend ofzo! Ze schrok er zelf ook van sprong gelijk op van de bank naar de grond en keek me heel verontwaardigt aan!!! Arme meid was helemaal nat op haar buik! Ze is helemaal zindlijk en net uitgeweest echt super vaag!! Zou het te maken kunnen hebben met dr eerste loopsheid? dat heeft ze nu. Nou ja kijk mij nou op een forum over zwanger worden praten over je hond en haar loopsheid hahaha!!!
Maar goed ik duik me bedje in (weer alleen ) k ga daar nog even tv kijken, want wonder boven wonder ben ik nog niet moe en net als vorige maand weer veel meer zin in sex als normaal!! Ik zit echt super in me vruchtbare dagen moedertje natuur laat het me wel weer voellen hahaha!

truste jullie allemaal!!!
Kussies!

Nu maar ff een berichtje van mij in ons kersverse nieuwe topic!

Gezellig MamaJM dat je vanaf nu ook hier gezellig actief mee kletst.
Oh ben je nog ff vergete in ons NOD lijstje te zetten, sorry. Komt dan nog ff erbij okay? Sommige mannen kunnen piepen als ze ziek zijn, gelukkig is niet iedereen gelijk. Hopelijk knapt je mannetje snel weer op.

Moeilijk is dat soms hè Miranda. Mijn ei is volges mijn bannertje al geweest en wij hadden na mijn ongi nog helemaal niet gelukt. Gelukkig gisteravond wel. Maar kan zijn dat ik mijn ei dus gemist heb. Misschien komt ie nog, omdat ik mijn 1e ronde maar cyclus had van 22. Als deze ronde mijn cyclus redelijk ''normaal'' is zou mijn ei natuurlijk ook later komen. Dus we wachten maar rustig af. Ik heb het nu een beetje meer losgelaten. Want merkte dat ik er heel teleurgesteld en verdrietig van werd als we niet kluste. Maar wil er gewoon van genieten. Maar kan me je gevoel dus heel goed voorstellen.

Joepie begin jij nu ook al grieperig te worden. Beterschap meis. Houden jullie het allemaal maar lekker daar. Ik sla een keertje over okay, hihi. Heb er geen zin in en tijd voor, maar ja wie wel hè. Hopelijk voel je je snel beter meis.

Graag gedaan hoor Antionette. Hopelijk horen die krampjes idd bij het mama worden/zijn, hihih. Morgen is het dinsdag. Yes bijna woensdag, hahah. Wij zijn volgens mij net zo nieuwsgierig, hihih.

Waar is onze Esseltje? Die heb ik vandaag nog helemaal niet gezien.

Mamoetje uhm ff kort hoe het hier is?
- Nou uhm Antionette laat ons nog steeds in spanning.
- Bolle heeft 14 mei haar eerst echo.
- Mickje is niet veel hier op het moment omdat ze klussen is IN huis
- Esseltje heb ik vandaag nog niet gezien
- Joepie is grieperig
- Dotje is nieuw
- MamaJM kletst ook gezellig met ons mee
- Mijnkind/Maureen uhm ja hoe was het daar ook alweer mee, die heb ik vandaag wel gezien
- Hier is het rustig, weinig nieuws!
Uhm verder nog iemand vergeten? Hoe is ie met jou?

Sorry als ik iemand vergeten ben. Ben best beetje moe van middag in de tuin en vanavond nog gezwommen. Verneem het best in mijn spiertjes. Ik denk dat ik strakkies maar lekker in bed kruip. Weltrusten allemaal en tot morgen!

Liefs Nathalie

Hey allemaal,

Ben nieuw hier op het forum en zal me even kort voorstellen... Mijn naam is Elmoo, ben net 28 jaar geworden en sinds januari gestopt met de pil...
Eigenlijk had ik eerst zoiets van "we zien wel wanneer het gebeurt" maar afgelopen zaterdag ben ik ongesteld geworden na 3 dagen overtijd te zijn geweest en dat was toch onverwachts een hele teleurstelling geworden... ( Was de andere 2 keer precies op tijd)
Maar goed.. Ben er nu dus in mijn gedachten erg veel mee bezig en wil dit graag delen met jullie, en andersom natuurlijk ook meeleven met jullie...

Terug
Bovenaan