Kluskippies wannabe moms!!

Dank je natalie voor je update.. ben erg moe nu..

Maar het gaat vrij goed.. nog steeds vlagen van misselijkheid en heel erg moe de laatst etijd omdatnik zo slecht slaap.. wel krampjes enzo maar nog geen RD's..

Meiden ik ga morgen weer reagerren.. ga nu echt slapen.. xxxx mamoetje

Weltruste meiden

Hallo Elmoo, welkom op ons forum. Gezellig dat je met ons mee klets. We zijn enorme klets meiden hoor. Hebben al 1 topic van 700 berichtjes volgekletst en op naar de volgende 700. Zou leuk zijn als je met ons mee deed, hihih.

Kan me goed voorstellen als je 3 dagen over tijd bent dat je dan echt heel veel hoop krijgt. Vooral omdat je vorige 2 rondes een regelmatige cyclus had. Maar wie weet meis, is dit een voorteken dat het deze ronde wel raak zal zijn. Wanneer is je nieuwe NOD (Niet Ongesteldheids Dag)? Dan zal ik je ff bij in ons lijstje zetten. Moet MamaJM er ook nog inzetten namelijk.

Wat doe je zoal in dagelijks leventje? Getrouwd? Hahha ja ben nieuwsgierig aangelegd. Als je iets niet wil vertellen moet je het gewoon zeggen hoor.

Gr. Nathalie

Goede morgen allemaal,

Nog ff snel een berichtje voordat ik naar mijn werk ga. Hier niks nieuws gebeurt. Super dat de eerste topic vol is. Nu deze vol krijgen en hopen dat dat lukt binnen een maand. Ik ga natuurlijk meehelpen. Mijn nod is natuurlijk pas begin mei maar ik wil natuurlijk wel op de hoogte blijven van de rest van jullie. Ik ga nu snel weg anders mis ik mijn bus.

Tot Morgen

Ha lieve meiden,

Welkom voor de nieuwelingen, gezellig dat jullie ons helpen!
Ik ben nu officieel ziek,haha...eigenlijk helemaal niet om te lachen...
Heb een rotnacht gehad, slecht geslapen door de verkoudheid, een
zere keel en een bonkhoofd!
Moest even een mailtje typen naar de adjunct om te laten weten wat
m'n invalster allemaal moest doen en kon het niet laten even te spieken
hier!

Ik wens jullie een fijne dag, want ik ga m'n bed weer in, ben kapot, kon
al niet slapen en dan ligt er naast me ook nog zo'n mannetje die in
z'n slaap ligt te lachen en vraagt of ik nog plakband nodig heb??!!!!
Altijd lachen met zo iemand!

Tot snel!

Liefs Joepie

Goedemorgen, ook ik kon het niet laten om te spieken. Moet NU weg, maar wou ff Joepie beterschap wensen en iedereen een hele fijne vruchtbare zonnige dag!

Liefs Nathalie

Sorry dat ik even een berichtje in jullie topic zet maar wil jullie toch even een compliment geven met jullie briljante naam, hoe komen jullie er op? hahaha.
Heb echt even gelachen hoor, kluskippies. Heeeeel leuk bedacht.
Ik wens jullie allemaal veel succes met zwanger worden en dat het maar snel mag lukken!!!

Liefs Aapje (bezige bijtjes topic)

Hey Aapje, dank je wel voor het compliment. Je hoeft geen sorry te zeggen om hier wat neer te zeggen hoor. Iedereen is welkom!

Meiden ik heb vandaag drukke dag. Net hydro therapie gehad, naar de winkel, een preek van mijn vriend over dat iemand met een vrees ons gras om ploegd en lawaai maakt, en nu naar de tandarts. Daarna na mijn nichtje die geopereerd is aan haar enkelbanden die zijn ingekort en nu 6 weken in gips zit, waarvan 3 weken niks mag. Dus ga daar ff boodschapjes voor doen en op de koffie. Kom vanavond wel weer ff kletsen.

Hier schijn het zonnetje weer heerlijk, dus ik ga er van genieten.

Liefs Nathalie

goedemorgen allemaal!!

Eindelijk ons nieuwe topic!! Kunnen we weer gezellig verder kletsen. Eens kijken hoe lang het duurt voordat deze vol is.

@joepie, shit zeg dat je ziek bent. Heel veel beterschap meid!!
@Elmoo, welkom op ons topic!
@miranda, ik heb dat ook dat ik zoiets heb van die dagen MOETEN we klussen want anders lopen misschien net die ene dag mis. Maar ik merk wel dat het dan wel iets wordt wat je doet omdat het moet, en het is toch leuker als het spontaan gebeurt.
@Antoinette, ik wordt dit jaar ook al 27 hoor, dus ben ook niet meer de jongste. Vroeger vond ik 30 jaar altijd heel oud klinken, kan me bijna niet voorstellen dat ik dat zelf al over 3 jaar ben.
@Miranda, mijn hond heeft dat nog nooit gehad, wel ziet ze er altijd een beetje zielig/ziekjes uit als ze loops is, dus misschien dat ze zich gewoon niet zo lekker voelt.

Leuk al die nieuwe mensen, word alleen erg moeilijk om al jullie verhalen te kunnen volgen, dus sorry als ik iemand vergeten ben.

Sta nu wel niet meer als laatste op de NOD lijst, dus begint al een beetje op te schieten, dadelijk komen de vruchtbare dagen er alweer aan.

Allemaal een fijne dag!!

Groetjes poeh

Terug
Bovenaan