Kluskippies wannabe moms!!

Yeeej, het nieuwe forum! Moest jullie wel even zoeken hoor! heb een paar drukke dagen gehad, dus kon niet zo snel reageren/ bijlezen!
Ik zie dat we ook een paar nieuwe meiden erbij hebben! gezellig dat jullie meekletsen en ik hoop dat jullie mij snel komen vergezellen, want voel me een beetje lonely hier als zwangere, want Rozemarijke heb ik al lang niets meer van gehoord! Dus lekker veel klussen allemaal! Het kan zomaar gebeurd zijn! (bij mij ook in de eerste ronde
Wij hebben twee katten! Ik ben erg benieuwd of ze straks in de box gaan liggen slapen enzo, hihi, we zullen zien!
Oh Maureen, ik denk dat je zwanger bent hoor, ik strooi in ieder geval heel veel *******GLITTERS ******** voor je. Bij mij begon het met exact dezelfde klachten! En ook eerst in mijn linkerborst! Oh, ik ga heel hard voor je duimen!
En uiteraard ook voor Antoinet en Mamoetje! Antoinet zijn er al RD? Ik vind het knap hoor dat je zo lang kunt wachten met testen, maar begrijp het wel! Ik wilde ook pas testen als ik echt overtijd was! Bij mij was dat gelukkig wel heel makkelijk door mijn regelmatige cyclus! Mamoetje hoop voor jou ook dat de RD wegblijven! wanneer wil je dan gaan testen?
Verder gaat het mij mij goed, begin nu te merken dat mijn broekn iets strakker zitten. Meestal zeggen ze dat je na 12 weken pas echt een buikje krijgt, maar misschien toch omdat ik altijd een strakke platte buik heb gehad, dat het nu toch wat opbolt. Moet bij het zitten mijn broeken nu telkens losknopen, hihi.. Verder zijn mijn borsten nog heel gevoelig en aan het groeien Ben er wel blij mee, einelijk een beetje decolletee! (of hoe je dat ook schrijft). Moet wel oppassen, want een van mijn zussen viel het ook al op, hihi, dat heb je als je altijd cupje a had. Ik trek nu in ieder geval iets wijdere topjes aan, niet die hele strakke, dat valt echt heel erg op. Zei tegen die zus dat ik vullingen in had, haha..
Ik vind het wel erg lang duren voor ik eindelijk naar de verloskundige mag, nog ruim twee weken. Maar goed wat zeur ik, wachten tot je zwanger bent is eigenlijk nog wel het ergste, maar wel ook het spannendste! Hoop voor jullie dat het snel raak mag zijn!

Heb waarschijnlijk niet op iedereen persoonlijk gereageerd, maar heb zoveel in te halen, dat dat me even te veel wordt. Volgende keer weer!

Dag gekke kluskippies, tot de volgende keer!

Hey Allemaal,

Voor de nieuwsgierigen onder ons zal ik me nog even kort voorstellen... Ik ben dus elmoo,net 28 jaar en woon samen met mijn vriend... Als fysiotherapeute werk ik voor een reintegratiebedrijf (erg leuk werk..) en daarnaast doe ik aan volleybal en fitness...

Afgelopen maanda was de eerste bewuste maand dat ik, of eigenlijk moet ik natuurlijk wij zeggen,  proberen zwanger te raken. Ik dacht dat het dus ook al gelijk gelukt was door 3 dagen over tijd te zijn en de andere keren precies op tijd... Maar ja, de teleurstelling is alweer afgezakt en gaan nu weer verder klussen ...
Mijn eerstvolgende nod zal 3 mei zijn, toch weer uitgegaan van die 28 dagen....

Ik vind het erg leuk om zo met jullie elkaar op de hoogte te houden...

Fijne dag iedereen (lekker weer erbij...)

Een goede middag mede kluskippies!!!

ten eerste natuurlijk van harte welkom voor iedereen die nieuw is echt gezellig hoor hier!!! Ik dacht in het bigin das niks voor mij maar was nieuwschierig naar andere verhalen, en nu ben ik niet meer weg te slaan hier. Elke dag moet ik even kijken!! Mijn vriendje zegt trouwens een forum??? Doe niet zo maf voor het zelfde geld zitten er allemaal gekke mannen op dat forum maar geloof me t zou wel heel apart zijn als wij hier allemaal een man zou zijn mijn complimenten dan voor de goede kennis hahaha!!!
Ik vind het zo spannend zullen de glitters hun werk gedaan hebben en staan bolle en rosemarijke straks niet meer alleen??? Ik hoop het zoooo!!
Hier weinig te melden!! Heb vandaag me eisprong niet gevoeld maar ja t kan ook zijn dat ik hem gister had toen had ik wel wat steken overdag. Maar ja helaas vanavond kunnen we weer niet aan de slag  Ik weet ook wel dat ik er eigelijk veel te veel mee bezig ben en dat de lol er zo een beetje af gaat, maar ik kan het gewoon niet helpen!! Ik wilde het ook allemaal niet gaan bijhouden enzo maar k vind het gewoon zooo spannend!! Ik heb wel gehoord dat als je er te veel mee bezig bent dat het dan juist niet lukt maar ja probeer het maar te vergeten, mij lukt het niet hoor!!

Ik woon in een flat en op mijn verdieping woont een man die hier een beetje het concierge werk deed aardige man maar af en toe wel een zeikert!! Eigelijk een beetje de zure pruim van de verdieping verder allemaal wat jongere mensen met een lekker boeiend mentaliteit. Ik belde net bij hem aan want had even een klein vraagje, doet ze dochter open (nooit gezien) dus ik vraag of hij thuis is verteld ze me dat hij gister ochtend overleden is.... dan schrik je toch wel even!!! We hebben vaak gegrapt met de buurman van ging hij maar verhuizen enzo, maar nu is hij dood!! Ik vind het wel heel erg!! Ik ben nog nooit iemand verloren dus voel me altijd zo rot voor die mensen! Hij was wel een wat oudere man maar nog veel te jong om dood te gaan. altijd naar!

Jeeej net me vriendje aan de telefoon, ze gaan vanavond vast wat zware spullen verhuizen van die gozer dus t wordt waarscheinlijk niet zo laat als alle andere avonden dat hij weg was!!! Mischien is hij wel thuis als ik thuis kom van vergaderen!!  Jullie horen het morgen wel!!!

Doegies!!!!
ps
Hier de hele dag al mooi weer lekker zonnetje maar begint nu helaas bewolkt te worden.
Kijk me bannertje zegt dat ik me ei heb hahaha!!

Hoi kluskippies,
Hier weer een berichtje van een kluskippie.
Nu zijn er heel veel berichtjes bijgekomen zeg.
@ Joepie, beterschap zeg. Ziek maar lekker uit. Dat je man ook in z'n slaap praat hihi. De mijne doet dat heeel af en toe.
@Miranda&Poeh, Ja dat verplicht klussen ken ik wel. Alleen moet het nog wel gezellig blijven. Dus ik ga dan maar voor romance in tha house. Trouwens als er allemaal mannen zitten op dit forum die zich voor doen als vrouw zijn ze wel heel knap in het meepraten over ongikrampjes enzo.. Welke man praat daar nu over? Mijn man geeft me wel altijd een kruikje als ik ongi ben. Lief he.
@Bolle: bedankt voor de glitters, Ik heb gehoord dat de eerste weken je darmen ook wat gaan opzetten vanwege hormoonspiegels. Misschien is je buikje daarom wat dikker. Grappig dat zussen zoiets altijd zien.
@Alle nieuwe mensen, welkom op dit forum!

Ik ben benieuwd hoe snel we dit fourm vol krijgen. Minimaal  2 zwangerschappen per forum vind ik (dan ga ik echt als een gek typen, zijn we zo met z'n alle zwanger)
groetjes,
Antoinette

Hoi hoi ff een update hoe het hier gaat.... pfff ik zit heerlijk midden in de rd'tjes hihi..niks aan...ze mogen wel weer vertrekken maarja heb je niks over te zeggen he...
Het is zalig weer nu hier joh! bij jullie ook...manlief zit lekker buiten int zonnetje...is lekker aant opknappen. wil morgen ook weer gaan werken.... zoonlief stapt vrolijk rond...hihi zo gezellig... ik ga ook ff lekker van de zon genieten...vast beetje verkleuren i hope...hihi
Hej dames vanavond moet ik werken..drukke week hier en ook weinig nieuws he met die rd'tjes op de stoep...pffff Dus ik geniet maar van mn mannen!!
Liefs mij

Eerst maar ff nieuwe nod lijstje met nieuwe dames, dan ff bijkletsen.

Kan het bijna niet meer bijhouden, hihih. Liefs Nathalie

NOD lijstje:

Nathalie                                  2e ronde 1e kindje                          17-04-08      
Britt                                                3e ronde 1e kindje                         17-04-08  
Mickje_m                              2e ronde 1e kindje                           17-04-08            
Gerdien                                  4e ronde 1e kindje                          20-04-08
Miranda                                  3e ronde 1e kindje                           22-04-08

Joepie                                        2e ronde 1e kindje                         25-04-08
Spring                                        5e ronde 1e kindje                          27-04-08
Esseltje                                   3e ronde   1e kindje                        29-04-08
Poeh                                           2e ronde 1e kindje                            01-05-08
Dotje                                           2e ronde 1e kindje                           03-05-08
Elmoo                                        1e ronde 1e kindje                            03-05-08
MamaJM                                2e ronde 2 kindje                                05-05-08

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!! spannend  spannend

Antoinet100                        2e ronde 1e kindje                             04-04-08

Mamoetje                            5e ronde 1e kindje                               09-04-08
Maureen                                2e ronde 1e kindje                             10-04-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

R

ozemarijke          3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008

Bolle                                1e ronde 1e kindje         uitgeteld op 1 december 2008

1e Echo, ahhh wat lief en mooi

Bolle                              14-05-08

Pfff nou meiden ik ga het proberen om alles een beetje uit elkaar te houden hoor, hihih Ik had Elmoo haar NOD verkeerd gezet dus straks ff nieuwe nodlijstje. Het is namelijk jullie 2e ronde toch van 1e kindje? Leuk iets meer over je  te weten.

Joepie, hoe gaat ie inmiddels met je? Beetje kunnen slapen vandaag?
Wel jammer van het mooie weer, dat loop je nu mis.

Lekker hè dat zonnetje MamaJM, fijn dat jou   mannetje weer op knapt. En hopelijk snel de rode duiveltjes weer weg dan kun je on andere manier genieten van je mannetje, hihih. Fijn dat je zoontje strakkies zandbak krijgt, daar kan ie lekker in spelen.

Bolle is helemaal blij met haar bh zonder opvulling, hahaha. Je zussen moesten eens weten meis, hihi.

Miranda wat erg zeg van je buurman, ook al was het een zeur, dit gun je niemand. Hopelijk is je mannetje vanavond redelijk optijd thuis en kun je lekker tegen hem aankruipen.

Dotje hoe is het met jou?

Weet iemand waar onze Esseltje is?

Antionette, fijn dat de rode duiveltjes er nog steeds niet zijn. Morgen is het woensdag, yippie!

Gerdien hoe gaat het met jou? Met het stoppen met roken enzo?

Britt haar pc was toch stuk? Maar als je dit leest hoe is ie met je?
Mogen we ff een update, hihih

Spring hoe gaat ie met je meis? Rust een beetje teruggekeerd?
Valt niet mee allemaal hè. Hopelijk gaat alles na omstandigheden goed met je

Mamoetje, kun je onze teksten nog een beetje volgen? hihhi

Nog ff nieuwe nod lijstje aangepast. En zo kon ik ook ff de namen testen die ik vergeten was, hihih. Aantal meiden al tijdje niet gezien, maar dat heeft zo zijn redenen. Hopelijk kletsen jullie snel weer gezellig mee in ons kei knusse Kluskippies topic!

NOD lijstje:

Nathalie                                  2e ronde 1e kindje                          17-04-08      
Britt                                                3e ronde 1e kindje                         17-04-08  
Mickje_m                              2e ronde 1e kindje                           17-04-08            
Gerdien                                  4e ronde 1e kindje                          20-04-08
Miranda                                  3e ronde 1e kindje                           22-04-08
Joepie                                        2e ronde 1e kindje                         25-04-08
Spring                                        5e ronde 1e kindje                          27-04-08
Esseltje                                   3e ronde   1e kindje                        29-04-08
Poeh                                           2e ronde 1e kindje                            01-05-08
Dotje                                           2e ronde 1e kindje                           03-05-08
Elmoo                                        2e ronde 1e kindje                            03-05-08
MamaJM                                2e ronde 2 kindje                                05-05-08

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!! spannend  spannend

Antoinet100                        2e ronde 1e kindje                             04-04-08
Mamoetje                            5e ronde 1e kindje                               09-04-08
Maureen                                2e ronde 1e kindje                             10-04-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

R ozemarijke          3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008
Bolle                                1e ronde 1e kindje         uitgeteld op 1 december 2008

1e Echo, ahhh wat lief en mooi

Ha lieve meiden,

Daar was ik weer eventjes! Voel me al een stukje beter, maar dat kan ook
komen doordat ik net een paracetamol en neusspray heb gehad! We zien
wel weer! Heb trouwens goed nieuws, m'n moedertje had vandaag de echo
en alles zag er prima uit, ze had de mooiste baarmoeder van de wereld
en de beste eierstokken (zoals ze het zelf zei, hihi) ik hoop dat ik dat
van haar meegekregen heb!!!!
Maar wel fijn iig, weer een zorg minder!

Miranda, wat erg zeg, dat die buurman zo ineens is overleden...dat verwacht
je toch totaal niet! Ppff...weet je wat hij heeft gehad dan, of was het een
natuurlijke dood???
Wel fijn dat je vriendje vanavond op tijd thuis is! Kun je iig lekker klussen,
niet over vruchtbare dagen en eitjes beginnen, gewoon heerlijk verleiden,
daar houden mannen van, haha! Succes!

Antoinet, morgen is het zover! Las in je berichtje nog niet dat je ongesteld
bent geworden, dus ga er vanuit dat je dan morgen gaat testen! Ik ben
vrij morgen, dus ik kan de hele dag op de computer, hou me a.u.b niet te
lang in spanning!!! Want ook jij mag dan met glitters gaan gooien en die
vangen we dan allemaal op!!!

Nathalie, wat ben je toch een lief, trouw ding!!! Altijd actief op dit forum, met
gezellige verhaaltjes! Mede dankzij jou loopt dit topic zo goed! Ik vind je een
beetje de moeder van de kluskippies! Ook al ben je één van de jongsten, je
kletst echt alles aan elkaar vast en je hebt voor iedereen een lief verhaaltje!
Houden zo, want je doet het echt zo leuk!

MamaJM, wat leuk dat jij ook lekker actief met ons mee kletst! Fijn dat
het met je mannetje beter gaat en dat jullie lekker van het zonnetje genoten
hebben vandaag...het scheelt dat we een hond hebben (Yari, golden retriever, over 2 daagjes 7 maand oud) dus ik moest er wel een paar
keer uit vandaag! Toch even lekker bij kunnen komen en lekker wandelen! Deed me goed!

Elmoo, ik snap heel goed dat je teleurgesteld was!!!Ik had precies hetzelfde,
ook al was ik een dag te vroeg ongesteld! Je hoopt toch zo dat het raak
mag zijn! We gaan deze maand weer flink aan de klus en we duimen elke
ronde weer voor iedereen!!!!

Dotje, lekker helpen he, dit topic vol te krijgen! Eerst maar weer eens op
naar de 100! maar we gaan de goede kant op! Er zijn er meer hoor, die
eerst weer een klusperiode ingaan, dus je kan lekker met ons mee!

Bolle, dankjewel voor de glitters! We hopen dat het helpt! Wat grappig
dat je je zo voelt he! En wat zul jij een binnenpret hebben gehad toen je
zus over je borsten begon, hihihi! Ik zou het al 3x van de daken geschreeuwd
hebben denk  ik! Maar misschien is het op het moment zelf wel anders!
Hoever ben je nu precies???Ben je nog druk met solliciteren enz??

Poeh, we gaan lekker de vruchtbare dagen weer in he???werd ook wel
weer tijd, deze tijden zijn echt nutteloos...Toen ik nog niet zo bezig was
met zwanger raken...of eigenlijk, helemaal niet bezig was...wist ik niet
eens dat je maar rond een bepaalde tijd in de maand (je eisprong dus)
zwanger kon raken!! Ik dacht, je klust er lekker op los en je hebt altijd
kans...nou niet dus...pfff...best irritant!

M'n vriendje is nu ook weg...We gaan met de tuin beginnen, JOEPIE!!!
Of...zij gaan met de tuin beginnen, ik doe niks...ben van de catering, hihi!
Net hebben vriendjelief met zijn vader zand gebracht en nu gaan ze de
steentjes ophalen voor het terras achterin de tuin...Morgenavond komt zijn
broer en zijn vader om de boel glad en waterpas te maken en zaterdag komt
mijn vader en een vriend van 3 huizen verderop om het allemaal te leggen!
Heb er zoveel zin in! Eindelijk een mooie tuin!
(Nathalie, kunnen we mooi samen kletsen over tuintjes, hihi)

Dames, ik ga de pfaffs kijken...altijd leuk! Lekker weer de bank op en
genieten van nog een dagje vrij morgen! Ik spreek jullie snel weer, want
jullie zijn zo langzamerhand echt vriendinnetjes aan het worden!!!

Doeidoei!

Knuffel Joepie

Terug
Bovenaan