klusmeiden 08 08

Hoi Firstmum,

Wat lief van je, dat je de maansteen op wilt sturen. Dat zou ik wel heel erg fijn vinden.Ik hoop dat we dan wat meer geluk mogen hebben. Draag je die steen dan om je nek?  
Wat is handig qua adressen uitwisselen? Lijkt me niet handig om hier mijn adres neer te zetten haha.

Nogmaals heel erg lief van je dat je dat wilt doen :)

Liefs Linda

Hoi Linda,

het is zeker geen goed idee om je huisadres hier zo op te zetten. Ik wil anders wel mijn mailadres doorgeven, zodat je het daar naar toe kunt sturen.
Aan die maansteen zit een oogje, dus je kunt hem als ketting dragen. Het is wel belangrijk dat je em op de blote huid draagt.
Misschien heeft Yvonne nog aanvulling hierop?

@peetje, wat super van je dat het lukt! Knap hoor. Ga zo door!

Liefs,

Hey meiden,

Hier hebben zich vandaag de RDtjes laten zien, baal er ontzettend van maar ja het is niet anders. Op naar de volgende ronde maar weer. Mijn cyclus is wel regelmatig dus dat is ook al heel wat waard!

Zou iemand mij weer in het lijstje willen zetten; Maaike- Kindje 1- Ronde 4- NOD 13 Januari. ik kan dat namelijk niet,  Alvast bedankt!!

@peetje; ik las dat je gestopt bent met roken, knap hoor! Ik rook zelf niet dus weet niet wat het is om te stoppen maar zie ik mijn omgeving wel dat het niet mee valt. hoe gaat het nu met jou cyclus? ik hoop dat het maar snel raak mag zijn voor ons!!

@ linda; Bij jou ook RDtjes las ik, balen he!! Nou hopelijk brengt januari ons meer geluk!!

@ yvonne; gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan en veel geluk!!

@ maaike1987; Ben blij om te lezen dat alles weer beter gaat bij jullie!!

Ook maar weer even een nieuwe banner aanmaken dan;

groetjes maaike

@First mum en Linda; als je een steentje van iemand anders krijgt is het heel belangrijk (voordat je deze gaat dragen) om deze af te spoelen met koud water, voor 3 minuten. Je kan het steentje het beste aan een ketting op je huid dragen. Dan moet je iedere week het steentje 3 minuten afspoelen of eerder wanneer het niet lekker meer zit. Ketting gaat dan vaak vervelen ofzo. Als het steentje mocht afvallen (door wat voor reden dan ook) en dit gebeurt meer dan 2x is het steentje niet voor jou geschikt. Succes.

Lijst is ook aangepast.

NOD Lijstje  

Alice
26 jr
 Ronde 4
 Kindje 1  
 3 december

Kwebbel80
 27 jr
 Ronde  2    na  mk
 Kindje 2
 4 december

Liefding63
          jr
 Ronde 4
 Kindje 2
 5 december

peetje1982                
26 jr
 Ronde 5
 Kindje 1
 ????????

Maaikie 26
26 jr
Ronde 3
 Kindje 1
13 januari

Linda
24 jr
Ronde 5
Kindje 1
14 januari

Overtijd

Zoetteke
29 jr
Ronde 1 na mk
 Kindje 4
 02 november

Maatje1
24 jr
Ronde 3
 Kindje 1
 03 november

Engeltje1987
21 jr
Ronde 1
 Kindje 1
 04 november

Gerda1976
32 jr
Ronde 4
 Kindje 1
 07 november

Jasmijn
26 jr
Ronde 3
 Kindje 1
20 november

1986 Anne
22 jr
Ronde 3
 Kindje 1
25 november

Zwanger

Bbtje
33jr.
Ronde 1
Kindje 2
 ?   mei 2009

Maaike1987        
21jr.              
Ronde 1  
Kindje 1
17 mei 2009

Jazzie        
25jr.        
Ronde 1        
Kindje 2
27 mei 2009

Bloempjuh1985
23jr.        
Ronde 1        
Kindje 1 en 2
 4 juni 2009

Druifje1        
23jr.
Ronde 2
Kindje 1
10  juni 2009

Nikita21
21jr
Ronde 2
Kindje 1

Firstmum
25jr
Ronde 2
Kindje 2
20 juni 2009

Pien
33jr
Ronde 2
Kindje 3
25 juni 2009

Mayka9
25jr
Ronde 4
Kindje 1
   9 juli 2009

Bloempje25
25jr
Ronde 3
Kindje 1
12 juli 2009

Yvonne        
28 jr
Ronde 1 na mk
Kindje 1
12 augustus 2009

hallo dames,

o dank je first mum en maaikie26, vandaag had ik het wel ff moeilijk mee want er is weer iets met me schoonzusje gebeurt waardoor er weer vanalles door geregeld moet worden omtrent kerst. dan verlang ik wel naar een peuk maar anders valt het wel mee, gelukkig!!!!  mijn vader zegt dat het de eerste drie maanden het zwaarst zijn, dus nog 2 maanden en 3 weken en 2 dagen te gaan. pppppppppppfffffffffffffffffff .

@maaikie26, nou mijn cyclus loopt nog steeds bagger, ik zit nu te wachten om naar ronde 6 te gaan. sinds vrijdag wordt ik wel gek van me tepels, ze doen gewoon zeer. het is niet gevoelig meer maar ze doen echt zeer. net het gevoel of ze koud zijn. ik heb zondagochtend weer een test gedaan ( zn eentje van clearblue met een schermpje ) en er kwam "niet zwanger" in te staan. dus ik begrijp er nog steeds niets van. ik denk dat ik maar accupunctur ga doen, kijken hoe dat werkt, want de teunisbloemolie werkt dus niet echt voor me cyclus wel voor me stemmingswisselingen.

veel liefs
peetje

@ Peetje; houd vol meid. Je kan het. Hoop voor je dat de volgende ronde raak is!!! Succes.

Hoi dames,

@Firstmum & andere naam kwijt sorry: Dank je wel voor de goede tips. Prima om het via de mail is wel het handigst denk ik. Ik hoop dat deze steen mij geluk mag brengen.

@Maaikie: Ja balen he dat de RD er zijn!! Misschien geld voor ons een nieuw jaar en nieuwe kansen. En natuurlijk voor de anderen ook:) We hopen maar op het beste

@Peetje: Zet m op meid!! Ook in deze moeilijke periode met je schoonzusje. En schrijf gerust alle frustraties hier van je af. Doe ik ook haha

Ik ga even eten en dan straks aan het werk. Vanavond lekker niets. De afgelopen avonden  steeds wat gehad. we zijn bezig met een ander huis. Spannend dus. Vooral nu we ook zwanger willen worden. Ik vraag me af of we niet teveel willen. En het geluk gaan tarten ofzo.. Nou komt vast allemaal goed,

Tot snel

Liefs Linda

Hoi Linda,

ik zal eerste even mijn mailadres geven: gdebruijn_@hotmail.com, als ik dan jouw adres heb dan stuur ik em hopelijk voor het weekend nog op.
Wat leuk een ander huis! Hebben jullie al wat op het oog?

Ik ga maar eens wat opruimen boven, er komt geen eind aan.

Liefs,

Terug
Bovenaan