klusmeiden 08 08

hallo dames,

nou ik heb dag twee achter de rug, ik moet wel eerlijk zijn, gisteravond om half 10  heb ik vier heizen van een peuk gehad, was meteen high haha ook gelijk weer afgeleerd. vanmorgen toen ik wakker werdt had ik geen trek in een sigarettje net als de hele dag. nu zit ik weer lekker op de bank mannetje wel aan het roken maar het boeid me niet.
wat ik hoor is dat de meeste mensen gaan eten omdat ze honger hebben door dat ze niet roken maar ik heb daar helemaal geen last van, eigenlijk het tegenovergestelde, het andere nadeel vind ik van het stoppe is dat de koffie niet meer lekker smaakt of alles eigenlijk. toon moest hier wel om lachen want ik heb het precies andersom dan de meeste mensen, mijn smaak is weg, ruik veel minder en heb geen trek in eten en een oude gewoonte steek de kop weer op, DUIMEN!!!! ( deed ik als klein kind al en nu alleen als ik echt heel moe ben ) ach het is in ieder geval beter dan je vol snoepen.

o ja het klussen is niet gebeurt waren allebei heel erg moe. ik kon me ogen niet meer open houden en hij ook niet dus het zou niks worden zijn.    
maar dames ik ga er weer vandoor, heb weer een lange dag achter de rug ga dus weer vroeg me bedje in ( deze avond laat ik de sigarette liggen )

veel liefs
peetje
ps ben zo trots op mezelf, mag toch wel?

Heey Peetje,

Nou je mag inderdaad trots op jezelf zijn hoor! Als er iets moeilijk is is het wel om te stoppen met roken!!!

Ikzelf ben afgelopen mei gestopt met roken en ik weet nog dat de eerste paar dagen echt het moeilijkste zijn, inderdaad je smaak word anders, en je mist gewoon iets tussen je vingers,.. en de gewoontes, na het eten een peukje, als je wakker word, als je met de hond gaat wandelen. Maar op een gegeven moment vervang je die gewoontes voor een andere gewoonte, en je smaak verandert ook weer zodra je er meer aan gewend bent!

Echt houd het vol meid, je bent er nog niet maar het grootste begin is er al dat je geen zin meer hebt in een peuk!!!
Doe je het helemaal op eigen krachten of gebruik je iets van pleisters/kaugum etc ervoor?
Misschien verstandig om eens een pakje van die pleisters te kopen, mocht je nou echt snakken naar een sigaret dat je zo'n pleister kunt plakken, dat helpt echt!!! (misschien alleen geestelijk, maar goed als het maar helpt!).

Nou kga lekker onder de douche en daarna mijn bedje in. Morgen moeten we om 7uur paraat staan op mijn vaders werk voor een dagje Luik.. Dus vroegdag!

Slaap lekker alvast, en kom op he, JE KUNT HET!!

Liefs Maaike

@First mum; je mag nooit twee steentjes tegelijk dragen. Geld voor heel je lichaam. Dus als je dit nog doet, 1tje af doen. Is niet goed voor je.

@Maaike; ik herken het gevoel. Ik doe hetzelfde nu ik 5wk zwanger ben. En praat ik meer op het zwanger zijn forum.

@Alice; shit voor je zeg. Goed dat je positief blijft. En idd, voor jou komt het ook ooit.

@Linda; ik duim voor je hoor. Goed dat je man je nog tegen heeft gehouden.

@Peetje; goed van je hoor. En je mag zeker TROTS zijn op jezelf. Ga zo door!!!

Verder gaat het goed met mij. Durf niet te veel te hopen, omdat het nog zo pril is.

Groetjes,

Hoi dames,

Ik ben ongi geworden. Het begon gisteravond wat te zeure en beetje bloed, maar vanacht zette het echt door. Dus weet niet of ik nu moet rekenen op 31 of 32 dagen. Ik denk dat ik maar uitga van 32 dagen. Dus dan is mijn volgende NOD op 14 januari. Dan ga ik met ovutesten werken. Wil nu wel eens weten wanneer mijn ei precies is haha.

Wie wil me even op de lijst zetten.

Linda 24 jr ronde 5 NOD 14 januari.

Thanks!!!

Liefs Linda

Hoi Linda,

Vervelend zeg dat die rdtjes er zijn.
Als je wilt kan ik die maansteen wel voor je opsturen. Wanneer je dan zwanger bent stuur je em gewoon door naar een ander.

Liefs,

@Linda, shit dat de rd'tjes er zijn. Ovulatietesten zijn wel heel makkelijk. Hierdoor was ik in de 1ste ronde zwanger en maar 2x geklust.

NOD Lijstje  

Alice
26 jr
 Ronde 4
 Kindje 1  
 3 december

Kwebbel80
 27 jr
 Ronde  2    na  mk
 Kindje 2
 4 december

Liefding63
          jr
 Ronde 4
 Kindje 2
 5 december

peetje1982                
26 jr
 Ronde 5
 Kindje 1
 ????????

Maaikie 26
26 jr
Ronde 3
 Kindje 1
16/17 december

Linda
24 jr
Ronde 5
Kindje 1
14 januari

Overtijd

Zoetteke
29 jr
Ronde 1 na mk
 Kindje 4
 02 november

Maatje1
24 jr
Ronde 3
 Kindje 1
 03 november

Engeltje1987
21 jr
Ronde 1
 Kindje 1
 04 november

Gerda1976
32 jr
Ronde 4
 Kindje 1
 07 november

Jasmijn
26 jr
Ronde 3
 Kindje 1
20 november

1986 Anne
22 jr
Ronde 3
 Kindje 1
25 november

Zwanger

Bbtje
33jr.
Ronde 1
Kindje 2
 ?   mei 2009

Maaike1987        
21jr.              
Ronde 1  
Kindje 1
17 mei 2009

Jazzie        
25jr.        
Ronde 1        
Kindje 2
27 mei 2009

Bloempjuh1985
23jr.        
Ronde 1        
Kindje 1 en 2
 4 juni 2009

Druifje1        
23jr.
Ronde 2
Kindje 1
10  juni 2009

Nikita21
21jr
Ronde 2
Kindje 1

Firstmum
25jr
Ronde 2
Kindje 2
20 juni 2009

Pien
33jr
Ronde 2
Kindje 3
25 juni 2009

Mayka9
25jr
Ronde 4
Kindje 1
   9 juli 2009

Bloempje25
25jr
Ronde 3
Kindje 1
12 juli 2009

Yvonne        
28 jr
Ronde 1 na mk
Kindje 1
12 augustus 2009

Hee Linda,

Balen zeg!!! Op naar de volgende ronde dan!
Hopen dat je wel gelijk zwanger bent als je ovu testen gebruikt, schijnt echt heel goed te werken en veel vrouwen raken daardoor zwanger!!!

Nou succes meid!
Liefs Maaike

hallo dames,

ik ben nog steeds rook vrij haha en ik geloof dat maaike het vroeg maar ik doe het op pure wilskracht, heb het niet zo op de pleisters en kauwgom met nicotine ik wordt er niet lekker door. als ik trek krijg in een sigaretje pak ik een stimerol en ga daar op kauwen, ik krijg steeds minder die neiging in een sigaretje dus het gaat de goede kant op.

@ linda, het is minder van de duiveltjes maar hopen dat het in de volgende ronde raak is.

@maaike, ik vind het niet erg als je over je zwangerschap praat ook al ben ik het nog niet. als jullie niet bleven hangen hier dan werdt het groepje wel erg klein haha.

maar ik ga er weer vandoor de film narnia kijken.

veel liefs
peetje

Terug
Bovenaan