Klussen jullie alleen nog maar op schema?

A

Anoniem

Guest
Hallo (aanstaande) moeders.

Wij gaan dus ook beginnen voor een tweede.

Ik lees al deze berichtjes hier op dit forum en nu vraag ik me iets af. Ik lees veel dat iemand op die en die dag dan een ei heeft en dat ze dan alleen die periode klussen.
Dus dan klussen jullie alleen nog maar op schema   en alleen nog maar om zwanger te worden?

Is het niet verstandiger om gewoon lekker te klussen omdat je dat wilt en je niet zo verschrikkelijk druk te maken om het ei enz.?
Want mijn eerste zoontje was niet gepland. We hebben toen maar één keertje onveilig gevreeen en ik was zwanger! Dus ik wil daarmee aangeven dat je ook gewoon zwanger wordt als je er niet zó heel erg mee bezig bent.

Niet lullig bedoeld he allemaal, maar dan zitten jullie miss wat minder in de stress?

Liefs Ger.

Hoi, das wel makkelijk gezegt natuurlijk.....maar als je al 1,5 jaar bezig bent dan ligt dat toch iets anders!
En tuurlijk klussen we gewoon wanneer we zin hebben , maar houden er wel rekening mee rond de eisprong extra te klussen , en hebben we geen zin , dan doen we het ook niet hoor ....
daan

Hai Ger

Da's makkelijker gezegd dan gedaan. Tuurlijk, ik ben ook voorstander van lekker 'spontaan' zwanger worden en er niet teveel mee bezig zijn. Maar als je inmiddels, net als ik in ronde 14 bent beland voor een tweede kindje, nou dan kan ik je zeggen dat de spontaniteit er een beetje van af is. Bij ons hebben ovulatietesten en temperaturen allang z'n intrede gedaan. Ik ben ook niet meer de jongste, dus dat speelt ook mee. Toch vrijen we niet tegen onze zin, dat hebben we met elkaar afgesproken. Dus dan komt het wel ns voor dat we geen of weinig sex hebben op de meest vruchtbare dagen.  Toch bekruipt me steeds vaker  het gevoel van spijt/frustratie als we niet goed 'getimed' sex hebben. Ik baal van dit gevoel, maar ik kan het niet tegenhouden. Zoals ik al zei, als je al zolang bezig bent gaat t niet meer 'spontaan'

Grtjs, cee

hallo

ik kan me helemaal bij de andere 2 meiden hierboven aansluiten, ook wij klussen alleen als we zin hebben en extra rond de eisprong, en als we geen zin hebben of het is veel te warm dan maar niet .maar ook ik voel me dan rot als we voor mijn gevoel er te weinig aan gedaan hebben in die periode. ik ben nu net begonnen aan ronde 15.
en dat duurd me veel te lang . en iedereen om ons heen heeft net een kind of is in verwachting, dat maakt het er niet leuker op

Ik sluit me bij de andere meiden aan, alles is al gezegd

Inderdaad gemakkelijk gezegd als je binnen een poep en een scheet zwanger bent. Wij zitten nu al in ronde 8 en als je het niet zelf aan der lijve ondervindt dan kan je er geen zinnig woord over zeggen. Iedereen om ons heen word maar zwanger binnen no-time. De verhalen "het was niet gepland" zijn niet van de lucht. Super fusterend.
Ik heb as vrijdag mijn NOD en gisteren nog sex gehad, gewoon voor de lol, dat gebeurt heus wel, anders zou mijn man het ook niet uithouden, vooral niet met dat warme weer ;-)

Groetje van Muisje

PS: ik begrijp heus wel dat je het niet zo kwaad bedoelt hoor! Alleen hoor ik die opmerkingen iets te vaak en verwacht op dit forum juist iets meer begrip...

Heey...

Allebei zowel  de klusdagen als spontaan.. want het moet niet ons sexleven
gaan beheersen.. Ik hou er wel rekening mee.. want anders zitten we ernaast en
dat moet ook niet... :) :)

Liefs!!

Er niet zoveel mee bezig zijn, mennn dat zegt de halve wereld tegenwoordig.
3 aug is mijn nod van de 8e ronde, het duurd lang zat en des te langer het duurt des te meer ben je er mee bezig.
En het klussen gaat gewoon wanneer we zin hebben maar we houden het ei wel in de gaten!

Groetjes wij2

Terug
Bovenaan