Klussen jullie alleen nog maar op schema?

Hoi Ger,
Ik heb volgens mij je berichtje niet echt negatief opgevat, maar je kunt idd zo wel mensen op de tenen trappen, maar jij geeft gewoon jouw mening.
Wij zijn gewoon bezig om zwanger te worden, maar het lukt helaas niet 1,2,3.
Teveel er mee bezig zijn geloof ik niet in, tuurlijk ben je er mee bezig als je graag wilt en ik  vind dat ook natuurlijk/normaal. Ben ook naar de gyn geweest en mijn eitjes rijpen niet echt en krijg hormonen. Dit is gewoon iets lichamelijks en niet iets geestelijks. Wat jij schrijft zeggen honderden mensen, maar als je langer bezig bent heb je daar geen boodschap aan denk ik. Mijn tijd komt nog en dat van vele anderen met of zonder hulp.
Veel groetjes!!!

Tja..... er niet te veel mee bezig zijn.... kon ik het maar!
Zucht....!
Als iemand weet hoe dan hoor ik het graag,

liefs Bo

quote: boompje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-08-2006 20:59:32'));

Tja..... er niet te veel mee bezig zijn.... kon ik het maar!
Zucht....!
Als iemand weet hoe dan hoor ik het graag,

liefs Bo

Ik ook...

hoi meiden,
mijn vriend en ik hebben de komende weekends lekker volgepland met leuke dingen en sociale afspraken. scheelt alweer een hooop denkwerk aan het zwanger worden! en het is nog leuk ook voor de afleiding.
boekie

Wij klussen alleen maar op schema,ook wel eens voor de lol hoor!Maar buiten je vruchtbare periode ,gebeurd er natuurlijk niks.

Groetjes Karin

quote: boekie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-08-2006 08:44:30'));

hoi meiden,
mijn vriend en ik hebben de komende weekends lekker volgepland met leuke dingen en sociale afspraken. scheelt alweer een hooop denkwerk aan het zwanger worden! en het is nog leuk ook voor de afleiding.
boekie

Hee boekie,
Ik heb zelf ook een druk leven zeg maar, maar dat helpt er niet aan om er niet aan te denken hoor. Het overheerst mijn leven gelukkig niet.
Altijd als je ergens bent gaat het wel over kinderen/baby's en vaak komen dan de vragen van wanneer jullie........Je wordt er dus ook zonder dat je erom vraagt mee geconfronteerd.........

Terug
Bovenaan