klussen vanaf 2009

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,
Ik ben 29 jaar en na vorig jaar een zwangerschap noodgedwongen te moet afbreken lijkt het mij leuk om in contact te komen met meiden die vanaf januari dit jaar ook aan het klussen zijn.Kun je elkaar een beetje oppeppen als het effe tegenzit of juist om goed nieuws te delen toch?Ben benieuwd!Tot gauw liefs pupke

hee hallo

wij zijn vanaf dit jaar aan het klussen voor een tweede kindje.
in november 2007 ben ik bevallen van een zoontje.
en nu gaan we dus voor een tweede.
met de eerste was ik in twee maanden zwanger dus ben heel benieuwd hoe lang het nu duurt. de vruchtbare dagen hebben we net gehad en natuurlijk even goed geklust dus nu is het wachten op mn nod eind deze maand

groetjes tine

Hoi Pupke en Tine,

Ik laat aanstaande vrijdag mijn spiraaltje verwijderen!!  Ik  ben in oktober 2007 bevallen van een zoontje en wij gaan nu voor kindje nummer 2. De eerste keer dat ik zwanger was, was in ronde 6.

Ik hoop dat mijn cyclus snel weer `normaal` is na het verwijderen van de mirena. Hier zal er dan ook flink geklust gaan worden!!

Succes!!

Groetjes mam van Tom

hallo,

ik ben 29 jaar en moeder van 2 kids.
de oudste is 8 en de jongste wordt bijna 6 jaar.
we willen graag een derde.
en ben sinds vrijdag gestopt met de pil.
dus............ dat wordt flink klussen.

groetjes wolletje

Hee Wolletje,

Leuk dat je hier mee komt kletsen.

Van mij mag het al vrijdag zijn, ik kan gewoon niet langer wachten.  Hoop alleen niet dat ik veel last zal hebben van het verwijderen van de mirena.

Groetjes mam van Tom

hallo mam van tom,

ik hoop het ook voor jou.
ik zal voor je duimen.
dan dan kan het klussen beginnen(haha)
heel veel suc6

groetjes wolletje

he mamvtom

spannend hoor. kan me voorstellen dat je er zin in hebt.
ik heb zelf een T flex spiraal gehad (koperspiraaltje zonder hormonen) en die is er okt 2006 uitgegeaan na de bevalling van mijn zoontje hebben we regenjasjes gebruikt omdat we van te voren wisten dat we er niet al te lang russen wouden laten zitten en aangezien ik niet zulke goede ervaringen had met mn spiraal wou ik niet voor een korte periode zo'n ding laten plaatsen.
hoop voor je dat je lichaam er snel van hersteld en dat je maar snel zwanger mag zijn

groetjes

Hai iedereen,
Wij proberen al ruim 2 jaar zwanger te worden na een hersteloperatie van mijn partner. In juli 2008 was ik zwanger maar helaas is dit in september geëindigd in een miskraam. Ik ben 38 en mijn partner is 45. We hebben allebei al 2 kinderen uit een andere relatie en willen nu heel graag samen een kindje. Hopelijk zijn we deze maand zwanger ( volgende week weten we meer) anders gaan we in februari naar de gynaecoloog en hij helpt ons dan verder.
Groetjes Debstars

Terug
Bovenaan