klussen vanaf 2009

Hoi, wat een verschillende verhalen allemaal!
Ik ben Julia, 29 jaar en ik heb een zoontje uit juli 2007. Spiraaltje is er sinds begin januari uit en daar heb ik helemaal geen pijn van gehad.
Als het goed is eind van de week vruchtbaar, dus ik ben benieuwd. We doen ons best! Bij ons zoontje waren we erg snel zwanger, daar hoop ik weer op!

Groetjes,
Julia

Hoi dames,

Ik ga volgende week maandag mijn laatste pil slikken..Jaja, dan gaan we er ook voor! Ik vind het zo ontzettend spannend! Vandaar dat ik ook hier op het forum ben..Ik vind het erg leuk om me een beetje te orienteren en alvast wat dingetjes op het net uit te zoeken..

Alleen een dingetje..
Voordat ik met de pil begon had ik behoorlijk last van een onregelmatige menstruatie..Ik hoop stiekem dat ik daar na het stoppen met de pil niet te veel last van zal hebben en dat mijn cyclus een beetje regelmatig zal verlopen..

Nouja, we houden mekaar op de hoogte denk ik he?
Alvast heel veel succes allemaal!!

Hey Meiden,

Ik klets gezellig met jullie mee! Gisterenavond afscheid genomen van de pil! :D Nu eerst maar even een poosje ontpillen en dan gaan we voor ons tweede kindje. We hebben een zoontje die   in maart 2007 geboren is.

Groetjes Janne

Hoi lieve meiden,
leuk dat jullie gereageerd hebben!
Moet vanavond nog effe klussen hi,hi en dan maar afwachten heb het in iedergeval vaak genoeg gedaan dus maak een kansje!
4 februari hoop ik te kunnen testen vindt het wel spannend!
Vorige keer toen ik zwanger was voelde ik me al 3 dagen na de daad misselijk sóchtends anderhalve week lang.
Heb ik nu sóchtends ook een beetje maar dat zal de spanning wel zijn.
Ben benieuwd wie we het eerst kunnen feliciteren.
Liefs pupke

@  pupke:   spannend!!!!   Dat ik net zwanger was van mijn zoontje had ik niets in de gaten. Ik dacht zelfs dat ik verkeerd had 'geteld' en daarom nog niet overtijd zou zijn. Met als gevolg dat ik dus al een paar weekjes zwanger was!   hahahaha
Hoe bedoel je; traag van begrip..

Het is nu woensdag, nog twee daagjes wachten dus voor mij. Heel er maar ik kan aan niets meer anders denken.

Groetjes mam van Tom

Hey,

@ Pupke (dat was het toch  ik weet t niet zeker meer!) Ik had dat ook bij mijn eerste zwangerschap dat ik vrij snel misselijk was! Eigenlijk ruim anderhalve week voor mijn NOD toen! Ik dacht alleen dat ik toen een beetje grieperig was haha ik ging er toen niet van uit dat ik al zwanger was! Tot die test toen, toen vielen alle puzzelstukjes in elkaar!   Nou inderdaad hopen dat we snel met zijn allen zwanger zijn, de kriebels worden steeds groter!

Liefs Janne

@ mam van Tom

Heel herkenbaar dat je nergens anders meer aan kan denken! Ik ben er nu ook hele dagen mee bezig! Echt je betrapt jezelf er steeds op dat je er al weer aan denkt! Mar gelukkig mag dat he...

ik vind het alleen wel ontzettend irritant om er constant aan te denken.
(haak er even op in hoor)
elke keer als ik iets vreemds voel of er is iets anders dan anders denk ik oh zou het raak zijn?
en elke keer vraag ik me af hoe was dat bij de eerste ook alweer. bij mn eerste zwangerschap wist ik voordat ik de test deed eigenlijk al dat ik zwanger was, natuurlijk was het wel heel spannend om de test te doen want ik kon het ook mis hebben natuurlijk. en nu als ik kleine dingetjes heb denkik steeds had ik dat toen ook? maar ik weet het niet meer. nou ja gewoon afwachten. maar wel erg vervelend.

Terug
Bovenaan