klussen vanaf 2009

Heeee,

Vanmorgen bij de HA geweest en het spiraaltje is eruit hoor. Daar voel je helemaal niets van. Het plaatsen vond ik vervelender.
De tijd dat ik het spiraaltje had ben ik nooit ongi geweest. Even afwachten wanneer het nu gaat komen.

Ik heb vandaag lekker vrij (ik werk  3 dagen) en wou even met mijn zoontje naar de markt bij ons in het dorp maar ik denk niet dat dat vandaag nog gaat gebeuren. Het regent hier al de hele morgen., bah....

Groetjes mam van Tom

Hoi allemaal,
Vindt het wachten ook erg iritant!
Je wilt gewoon weten waar je aan toe bent toch?
Dus herken jullie gevoel echt wel!
Heb sóchtends wel een raar gevoel weer in mijn maag maar zou dat komen van het griepje of van de spanning of is het inderdaad weer raak?
Krijg wel goeie zin van de hoop die er weer is.
Dubbel he?
Verlangen naar een kleine mup is zo groot!!!!
Anders maar de volgende maand klussen hi,hi.
Had tegen mijn man gezegt dat we het wel elke dag moesten doen voor een kansje.
Dan heb ik het over 4 dagen rond de eisprong.
Heb ook het idee dat ik de eisprong voelde had ineens ontzettend veel last van mijn onderrug.
Dag erna was mijn afscheiding ook anders.
Heb ik in iedergeval goed geklust!
Ovulatietest vondt ik deze keer wel onduidelijk.
Maar goed duimen maar voor ons allemaal!!
Liefs pupke

quote: mamvtom reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-01-2009 12:23:33'));

Heeee,

Vanmorgen bij de HA geweest en het spiraaltje is eruit hoor. Daar voel je helemaal niets van. Het plaatsen vond ik vervelender.
De tijd dat ik het spiraaltje had ben ik nooit ongi geweest. Even afwachten wanneer het nu gaat komen.

Ik heb vandaag lekker vrij (ik werk  3 dagen) en wou even met mijn zoontje naar de markt bij ons in het dorp maar ik denk niet dat dat vandaag nog gaat gebeuren. Het regent hier al de hele morgen., bah....

Groetjes mam van Tom

Hoi mam van Tom,
Fijn dat het meegevallen is hoop dat je snel ongi bent!
Geniet van je vrij ik mag morgen weer werken vandaag vergadering gehad zometteen rijles.
Hoop dat ik snel op mag ben het lessen goed beu!
Liefs pupke

Wij willen een derde kindje, maar ook deze keer is het weer net zo spannend. En ben ik weer net zo ongeduldig als de eerdere keren.

@ikisanne: toen ik met de pil stopte werd mijn cyclus weer lekker net zo onregelmatig als voorheen (tussen de 3 en 8 weken) Flink balen, maar adhv het slijm weet ik wel wanneer mijn eisprong is. Verder heeft het bij mij toen een half jaar geduurd voordat mijn cyclus weer op gang kwam. Ik werd daarvoor wel ongesteld, maar merkte geen eisprong of werd na 2 weken alweer ongi.
Hopelijk komt het bij jou wel goed op gang.

he mamvtom

ben blij dat je er geen last van gehad hebt. bij mij waren de touwtjes van het spiraal opgelost dus nadat de HA en de GYN aan het zoeken waren geweest (terwijlik in die heerlijke niet genante houding lag). hebben ze besloten hem wegte halen in de OK.

was echt geen pretje en had ook nog nabloedingen de volgende dag omdat ze een bloedvaatje hadden geraakt.
heb het eerder maar niet verteld wou je niet bang maken.

nu maar hopen dat je snel zwanger bent. net als de rest hier

Hallo allemaal!

Ik ben Estelle. Ik ben 34 jaar en mama van twee schatjes. Eén meisje en een jongetje.
Na veel wikken en wegen hebben wij besloten om voor een derde te gaan.
Mijn mirena is gisteren verwijderd. Helaas ging het bij mij iets minder soepel. Ze kregen hem niet te pakken...er moesten 3 gyneacologen én de nodige marteltuigen bij gehaald worden!  Een half uur later was het dan toch gelukt......
Gelukkig heb ik verder nergens meer last van. Ik ben alleen niet zo een geduldig type. Ik wil het liefst meteen aan de slag, weet nu natuurlijk niet hoe mijn cyclus ervoor staat.
Bij mijn vorige drie zwangerschappen, (1 miskraam gehad) was ik steeds na de tweede maand zwanger. Ben heel benieuwd hoe lang het nu gaat duren. Op de één of andere manier ben ik bang dat het nu opeens heel lang gaat duren...
Even afwachten dus....

Ik vind het leuk om met jullie mee te kletsen...
Heel veel plezier met klussen en ik zal voor iedereen duimen dat er gauw een boel positieve testen uitrollen!

Groetjes Estelle

Hoi allemaal,

Ik heb een zoontje van net 3. En ik wilde ook graag weer een kindje. Ik ben gestopt en zit nu in mijn vruchtbare dagen. Bij mijn vorige zwangerschap was het in ronde 1 gelijk raak. Ik hoop nu ook. We hebben ons best gedaan en nu maar afwachten.
Hopen dat het nu ook weer in 1 keer raak is.

Groetjes

hoi allemaal,
Voel me wel zwanger hoop dat het ook zo is heb al kleine kwaaltjes net als de vorige keer.
zou wel snel zijn maar zo welkom kan niet wachten tot ik mag testen 4 februari waarschijnlijk probeer ik toch eerder te testen.
heeft er iemand anders al het gevoel dat het raak is?
liefs pupke

Terug
Bovenaan