klussen vanaf januari

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,
Ik ben 29 jaar en sinds vorig jaar getrouwd.
Ik was in december 14,5 week zwanger maar helaas was mijn kindje ernstig ziek en mocht het niet zo zijn.
Nu vanaf januari weer aan het klussen......
Afgelopen maand mijn eisprong gevonden maar helaas niet raak.
Baal er inmiddels iets minder van omdat het al even duurt.
Ik zou het leuk vinden om met meiden te schrijven die ook vanaf januari bezig zijn.
Wie doet er mee?
Liefs Pupke

Hoi Pupke,

Wij zijn vanaf februari bezig voor een eerste kindje,  maar ik zou graag met je willen meeschrijven!
Ik ben Elin, 25 jaar en ook getrouwd in 2008.
Ik had altijd een vrij regelmatige cyclus (26-28 dagen) maar vorige maand werd ik pas na 33 dagen ongesteld. Deze maand had ik mijn NOD gezet op 15 mei (vandaag dus), oftewel 30 dagen. Ik dacht: ik ga maar ergens tussen de 26 en 33 dagen in zitten.
Vandaag nog geen rd's gezien, maar misschien heb ik wel weer een cyclus van 33 dagen, wie weet.

Wat zwaar zeg,  dat je na 14,5 weken zwangerschap alweer afscheid moest nemen van je kindje! Heb je dat al een plekje kunnen geven?
Wanneer is je volgende NOD?

Liefs Elin

Hoi Elin,
Leuk dat je meedoet!
Echt een plekje gegeven weet ik niet heb nog best vaak last van dipjes.
Zou waarschijnlijk makkelijker zijn als ik weer zwanger zou zijn.
Maar dat komt wel.
Ben nu ongi dus als ik volgende 2 weken in Rethymon zit mogen we
weer klussen.
Misschien dat de griekse zon een handje helpt hi,hi.
Ga jij nog op vakantie?
Liefs pupke

Hey Pupke,

Ik kan me goed voorstellen dat je af en toe een dipje hebt, het is ook niet niks!
Het is ook logisch dat je er misschien makkelijker mee om kunt gaan als je weer leuke vooruitzichten hebt. En wie weet wat die Griekse zon kan doen...hihi.
Ik ga in juli op vakantie naar Oostenrijk, heb er nu al zin in.

Zoals ik vertelde had ik mijn NOD op 15 mei gezet (cyclus 30 dagen), maar ik ben nog steeds niet ongi. Vandaag dag 33 en geen rd's te zien. Maar heb vanmorgen een ultragevoelige test gedaan (te gebruiken vanaf 6 dagen voor NOD) en die was negatief. Ben bang dat ik misschien geen eisprong meer heb gehad ofzo (mijn moeder heeft er bijna 4 jaar over gedaan om zwanger te worden van mij en zij kreeg eerst ook geen eisprong). Ik snap alleen niet waarom ik eerst wel best regelmatig was. In december gestopt met de NUVA-ring en toen januari-cyclus 28 dagen, februari 26 dagen, maart 27 dagen, april 33 dagen en nu nog niks... heel irritant. Wil graag ongi worden zodat we verder kunnen klussen!
Nou ja, nog maar even geduld dan weer.

Liefs Elin

Hoi Pupke,

Gisteren zijn de rd's doorgekomen (na 35 dagen ).
Heb voor mijn volgende NOD maar 24 juni (dus 35 dagen-cyclus) aangehouden, maar we gaan natuurlijk wel klussen alsof de 17e ook mijn NOD zou kunnen zijn...
Dat wordt een lekker lange klusperiode, hihi.
Wanneer ga je precies op vakantie?

Liefs Elin

De klusperiode is hier afgelopen weekend weer van start gegaan...

Hoe gaat het met jou Pupke? Ben je al terug van vakantie eigenlijk? Of zit je nog lekker van het zonnetje te genieten? (ik denk het laatste, waarschijnlijk heb je dan ook geen internet )

Ik zie wel wanneer je terug bent.
Zijn er nog meer meiden die willen meekletsen in dit topic? (dus begonnen met klussen begin 2009)

ja gezellig, ik wil meeschrijven.
ben in januari gestopt met de pil, en we zijn dus nu in klusronde 6...
ben net deze maand begonnen met temperaturen om mijn cyclus een beetje te leren kennen.
heb rond 16 juni mijn NOD....
dus nu druk met klussen ;)

vervelend lijkt me dat, zo'n lange cyclus... elke keer weer erg spannend he?
hoe weet jij wanneer je ei komt? voel je het aankomen?

Terug
Bovenaan