klussen vanaf januari

Ik denk dat ik die testen voorlopig nog even laat zitten. Ben ook nog maar bijna een half jaar bezig, dus als het over 3 of 4 maanden nog steeds niet raak is kunnen we dat nog wel eens gaan proberen.

Onze klusperiode hebben we gehad voor deze maand. Ik vind het wel spannend nu, heb geen flauw idee wanneer ik ongesteld zou moeten worden. Ik ga uit van de 24e (cyclus 35 dagen), maar misschien word ik al wel eerder ongesteld. Hopelijk word ik helemaal niet ongesteld natuurlijk!

Hoe is het met jullie?

@ Juffieknuffie: ik zag bij het topic 'NOD in juni' dat gisteren de rd's waren gekomen bij jou... Jammer meis! Klopte het dan met temperaturen? (rd's 14 dagen na temperatuurverhoging?)

@ Pupke: hé vakantieganger, hoe is het ermee? Ik heb je al lang niet meer gezien op het forum (dat kan goed  maar ook slecht   nieuws betekenen...) en ben benieuwd hoe het met je gaat. Wanneer heb je je NOD (gehad)?

Hoi meiden,

Hoe is het met jullie? Even een berichtje omdat het topic naar de volgende pagina was verhuisd...

Hier is alles rustig. Mijn NOD ligt dus (naar verwachting) ergens tussen 17 en 24 juni, maar voel nog niet zoveel. Moet wel erg veel plassen maar heb net vorige week een blaasontsteking gehad, misschien zijn het naweeën daarvan? Heb sinds een weekje af en toe steken in mijn buik, maar dat kan natuurlijk ook gewoon een voorbode van mijn menstruatie zijn. (Jullie merken het: na de teleurstellingen van de vorige keren, ben ik wat voorzichtiger geworden in het 'uitleggen' van pijntjes als zwangerschapskwaaltjes)

Ik ben heel erg benieuwd hoe deze week zal verlopen. Hoop zo dat het raak is, maar durf het bijna niet te hopen.
Zullen we een klein tabelletje invoegen om wat meer overzicht te hebben over elkaars cyclus zeg maar? Zoiets bijv.:

Naam
Kindje
Ronde
NOD

Elin83

1

5

24 juni

Hey meiden, waar zijn jullie toch?

Gisteren was mijn NOD (uitgaande van een cyclus van 35 dagen), maar nog geen rd's te bekennen.
Heb vanmorgen een test gedaan (te gebruiken vanaf 4 dagen voor NOD), maar die was helaas negatief. Ben benieuwd wat deze maand mij dus brengen gaat, want als mijn cyclus iedere maand langer duurt ben ik niet zo blij.
Zit nu dus op dag 36. Ik wil zo graag óf een positieve test, óf ongi worden, zodat ik in ieder geval weet waar ik aan toe ben.

Hoe is het met jullie?

Hoi dames,

Ik las al stiekem eventjes met jullie mee en wou toch ook graag even mee kletsen.
Tenminste als jullie dat ook goed vinden??
Ik zal me even voorstellen: Ik ben marielle, 27 jaar, getrouwd met niek en 16 jan 2008 is ons zoontje yordi geboren.
In dec 2008 gestopt met de pil, in jan 2009 heb ik toen een miskraam gehad. Ik ben toen niet meer aan de pil geweest, maar we hebben toen 2 maanden even met condooms gedaan, omdat we nog niet zeker wisten of we voor een 2e kindje wouden gaan proberen. Het ging toen met mijzelf niet zo lekker wat ook effect had op yordi en yordi is niet echt een makkelijk mannetje, waardoor we wat hulp hebben gehad van een orthopedagoog. Sinds maart zijn we dus weer echt voor een 2e kindje aan het proberen.
Ik heb een onregelmatige cyclus die ligt tussen de 27e en 32e dag. Deze maand eens een keer met ovulatietesten begonnen. Maar ben daar nog niet heel erg veel wijzer van.
Hoe is het met de rest van jullie dames??

Liefs marielle
PS ik ben ook vaak te vinden op het voorjaar2008 forum.

Welkom Mariëlle, leuk dat je met ons meekletst!

Ik schrik elke keer weer als ik lees hoeveel meiden/vrouwen een miskraam hebben gehad. Heb je dat al helemaal een plekje kunnen geven?

Hoi Elin ( en de rest natuurlijk)

Fijn dat ik met jullie mee mag kletsen.
Ik heb in jan een hele vroeg miskraam gehad, zoals de dokter zei.
Ik had namelijk alle zwangerschapssymtomen wel en was ook overtijd, maar had nog niet positief getest. Bij mijn zoontje teste ik ook pas positief toen ik een dikke week overtijd was. Van hem hebben we er een jaar over gedaan om zwanger te raken. Zouden bijna de mm in gaan door middel van eerste onderzoeken, maar dat was toen gelukkig niet nodig.
Ik had dus nog niet positief getest in jan, maar kreeg later hele erge buikkrampen en veel bloedverlies. Heb het vruchtje toen niet gezien, aar de dokter zei dat ik er van uit kon gaan dat het een vroege miskraam was. Vond dat toen best wel heftig, maar weet ook dat het dan gewoon niet goed is gegaan.
Nu ben ik met ovulatie testen bezig en ik had net een lichte streep. Dus als we optijd willen zijn, dan moeten we neem ik aan vanavond ook even weer klussen toch?? En dan moet morgen de teststreep donkerder zijn, dan dat hij vandaag was toch?? Pffff best lastig allemaal hoor.

En hoe is het met jou elin??
Al rode duivels??? Hopelijk niet natuurlijk!!!!!

Liefs marielle

Dag 37 en nog steeds geen rd's!
Durf nog niet te testen, want ben bang dat ik wéér een negatieve test krijg. Dat jij bij je zoontje ook pas na een week overtijd positief testte geeft wel een klein beetje hoop.
Ik voel nog steeds helemaal niks: geen krampen, geen misselijkheid, geen zere borsten. Moet alleen wel veel plassen en heb de hele tijd zo'n blaasontstekinggevoel (maar volgens doktersassistente is urine schoon en heb ik geen urineweginfectie).
Het blijft gewoon afwachten wat het wordt.

Liefs Elin

Terug
Bovenaan