Klussen voor het eerste kindje

<p>Hallo allemaal,</p><p> </p><p>Wij zijn klaar voor een volgende stap in ons leven, een kindje. </p><p>12 mei heb ik mijn laatste pil gehad, daarna zoals altijd onttrekkingsbloeding gehad. </p><p>Zijn er meer dames die aan deze spannende tijd zijn begonnen? Misschien leuk om dit samen in te gaan en ervaringen te delen.</p><p> </p><p>Liefs lana</p>

Niet voor het eerste kindje maar we zijn niet heel actief bezig om een tweede zwangerschap te voorkomen haha! Het is meer van; we zien wel maar we gaan er niet actief mee bezig. Maar weet nog dat het erg spannend was toen wij voor de eerste gingen! Nu is dat heel anders :)

@Susanna dat is de beste manier zonder stress. Heb je lang over de eerste gedaan?
@jojoo ja erg spannend maar ook zo leuk. Ben benieuwd wanneer ik ongesteld ga worden. Zodat je een beetje je cyclus weet. Gebruik jij al ovulatie testen?

[quote quote=10205583]@Susanna dat is de beste manier zonder stress. Heb je lang over de eerste gedaan? @jojoo ja erg spannend maar ook zo leuk. Ben benieuwd wanneer ik ongesteld ga worden. Zodat je een beetje je cyclus weet. Gebruik jij al ovulatie testen?[/quote]
Nee de eerste was in de eerste ronde al raak! 

@gebruiker10129513
Ja hier ook nog wachten op eerste keer ongesteld worden . (alhoewel ik toch ook wel stiekem hoop dat het miss al raak is. Al weet ik  dat ik er geen rekening mee moet houden!) 
Ik probeer het te gebruiken. Maar doordat ik nog niet weet wat mijn cyclus is is dat heel lastig.
Wel 2 pogingen gedaan (donderdag en vrijdag) maar klein streepje, volgens verpakking is dat niks maar ik weet het dus niet.
Ben jij begonnen met ovulatietesten?

Nee met de testen ben ik nog niet begonnen. We zijn er ook wat dat betreft nog niet zo mee bezig om op een bepaald moment te moeten klussen. We doen t nu gewoon wanneer we daar zin in hebben en dan zien we wel. Over tijdje kunnen we het nog altijd als het niet gelukt is met een test en op de juiste dagen gaan doen.
Spannend ze zeggen meestal een streepje is een streepje toch...je blijft iedere keer maar hopen en denkt ook dat je allemaal andere dingen voelt.
Hoe oud zijn jullie als ik vragen mag?

Terug
Bovenaan