Klussen voor het eerste kindje

@gebruiker
Opzich ook niet heel erg mee bezig. En we klussen gewoon wanneer we er zin in hebben. Ik wou alleen weten of het gelijk al de goede weken was. Maar geen idee dus. We klussen gewoon lekker door ?
IK ben 22 en mijn vriend 24.
Hoe oud zijn jullie? 

@jojoo

Haha wij klussen ook gewoon lekker door. Al moet ik zeggen dat ik er wel veel mee bezig ben. Opzoek naar namen, bedenken hoe ik het bekend ga maken enz..heb jij dat ook?

@gebruiker
Oooh zo herkenbaar!
Zooo moeilijk maar ook zo leuk ?
Ook heel stom en miss mag ik ook helemaal niet zo denken hoor. Maar toch hoop ik dat het voor september is gelukt sowieso. 
Anders word het juli /Aug en dat zijn echt maanden die ik het liefst niet zou willen ?
1. Hartje zomer bevallen?
2. Mijn ouders zijn altijd die periode op vakantie, en nu weet ik wel dat ze het voorbij zouden laten gaan of er 1 X omheen zullen plannen maar vind ik ook weer zo lullig
En 3. Je kind is dan altijd hartje zomer jarig, betekend bijna nooit vriendjes of vriendinnetjes op verjaardag zelf omdat iedereen weg is. 
Maar goed.. Ik mag het eigenlijk niet zeggen en überhaupt hopen dat het lukt... En als dat wel het geval zal zijn is het zeker welkom?
Hoe voel jij je? Merk je iets nu je gestopt bent met de pil wat anders is?
Wanneer zou jouw nod zijn als het de normale 28 dagen is? Of weet jij van voor de pil nog wat jouw cyclus was?
Als het bij mij normaal zal zijn dan zou mijn nod 9 juni zijn.

Ooh ook lekker jong nog!
Ik word dit jaar nog 23.
Heb altijd gezegd jong moeder te willen worden. (als de basis uiteraard goed is!)
En dat is het! Samen huisje gekocht jaar geleden. Daarvoor al samen gewoont.
Nu tijd voor deze stap!
Eerst gedacht eerst te willen trouwen. Maar denk dat ik het nu wil als het voelt dat mijn gezin compleet is!
Als het ons gegunt is zouden we graag 3,4 kindjes willen. Jullie? 

@jojoo
Precies wat jij zegt midden in de zomer en in de december maand zijn geen handige tijden Maja als het zo is dan hebben we er niets over te zeggen. 
Ik weet nog voordat ik met de pil begon ik de klok er op gelijk kon zetten dat ik ongesteld ging worden, maar hoe dat nu is geen idee. Dat is nog even afwachten, maar verwacht in de week van 10 juni, stiekem hoop ik natuurlijk dat ik het niet wordt maar daar ga ik maar niet teveel vanuit. 
Weet jij wel wanneer je nod is?
Ik vind 2 kinderen wel een mooi aantal?
Ik was net bij iemand op bezoek en daar was een klein kindje, heerlijk gewoon en dan denk.je bij jezelf wie weet zit ik er over een tijdje ook zo bij. 
Moet alleen even kijken hoe ik alles geheim ga houden. Als ik uitga drink ik altijd een biertje dus als ik een keer niet drink valt het direct op natuurlijk. Ik denk dat ik maar gewoon zeg dat ik avonddienst heb en de dag erna vroege en dat ik dan maar niet uitga, verwacht dat dat geloofwaardiger is dan dat ik zeg dat ik een blaasontsteking heb?? hoe ga jij het geheim houden?
Al stiekem nagedacht over hoe je het bekend wil gaan maken?

Ik heb werkelijk geen idee. Ik denk ook rond 9 juni. Tenminste ik hoop het haha!
Ja heerlijk he! Was ook van de week bij iemand met kindje van 8 maanden en ze is weer zwanger. Zo leeeuk.
Hahaha jaaa lastig. Ik drink gelukkig niet vaak maar als ik naar feestje ga idd wel. Maar ben vaak de bob dus kan dat makkelijk als excuus gebruiken. En heb er niet altijd zin in. Alleen met stalfeesten word het een dingetje. Miss toch maar niet gaan dan of een heel goed excuus verzinnen. Hahaha zo lastig

Nee ik zit wel elke keer te denken maar vind 't zo lastig nog. Ook omdat het miss nog zo lang kan duren. Wij zijn bezig met een verbouwing miss als bedankje een extra dingetje erbij als een klein rompertje of kaartje. Zo lastig nog. Nog ff goed over na denken. Jij? 

Ik merk trouwens nog geen verschil wat betreft stoppen pil, jij wel? Sinds wanneer ben jij gestopt?
Ik weet ook nog niet hoe ik het ga zeggen. Ik denk iets met de hond erbij maar zien we tegen die tijd wel.
Merk wel dat ik mezelf betrap dat ik hele tijd denk iets anders te voelen dan normaal, zit gewoon tussen de oren omdat je er stiekem toch dagelijks mee bezig bent er met niemand dan je partner over kunt praten
Heb jij nog een nieuwe test gedaan? Je had toch een licht streepje paar dagen geleden?

Terug
Bovenaan