Klussen voor het eerste kindje

En zoja heeft iemand een email adres wat niet snel te herkennen valt om via daar de telefoonnummers door te appen. 
De mijne is mijn voor en achternaam. Vind ik net iets teveel info om gelijk hier te plaatsen ??

Nee ik denkt het niet. Omdat ik binnen kort toch met iui ga starten zal ik weinig mee kunnen praten met jullie. Maar ik wens jullie veel plezier en steun aan elkaar 

@Johanna
Dat begrijp ik. Dankjewel. We zullen het zien.

@gebruiker
Heb nog een email adres zou evt daar op kunnen. Als je dus wilt Dan kan je me mailen met je telefoonnummer. 
Ashleyx1996@hotmail.com
Het hoeft niet hoor. Alleen als je het wilt. Persoonlijk lijkt het mij makkelijker. 

Hoi dames! 
Ik zie dat jullie allemaal pas geleden gestopt zijn met de pil.. en zijn bezig zijn voor het eerste kindje! 
Ook ik ben in mei gestopt met het nemen van de pil.. en bezig aan ons eerste kindje.. 
het lijkt me leuk om elkaar een beetje op de hoogte te houden.. aangezien ik er met niemand verder over kan praten op dit moment haha

Hallo allemaal, lijkt me leuk om me ook aan te sluiten. Ik ben bijna 28 jaar en ben 15 juni gestopt met de pil, had sinds 13 juni al doorbraakbloeding. Vandaag mijn eerste echte menstruatie gekregen. Joepie, nooit zo blij geweest om ongesteld te worden.
Maar reken ik mijn cyclus nu vanaf de doorbraakbloeding of vanaf het stoppen met de pil? 
Ga ovulatietesten kopen om te kijken wanneer we de meeste kans hebben. Dus we beginnen bijna aan onze eerste echte ronde. Succes allemaal!

Terug
Bovenaan