A
Anoniem
Guest
Nu Lydia toch wel erg verslingerd raakt aan haar knuffelaapje, wil ik eigenlijk toch wel een 2e exemplaar in huis hebben. Heb geen idee waar ie gekocht is of wat het merk is, en kan dat ivm familieproblemen ook niet meer navragen (als die persoon dat uberhaupt zich zou herinneren). Labeltje heb ik er toen direct afgeknipt omdat ze daar aan zat te frutselen toen ze nog heel klein was. Als ze nu naar bed gaat en aap is er niet, dan vraagt ze echt naar hem, terwijl haar handjes het bed doorzoeken. Zijn staart is ook al danig afgekloven, en sinds ze na de vakantie wat eenkenning is en s nachts soms huilend wakker wordt, ligt aap steevast vastgeklemd in haar armen.
Zo dus:
Nijltje vh Agiskraampakket is ook favoriet, daar heb ik er al wel 2 van, maar van deze aap dus niet. Dit is nu even de duidelijkste foto die ik heb :
Als iemand toevallig ook zo'n aap als kraamcadeautje heeft gehad en haar kleine is er niet zo verslingerd aan, hoor ik het graag, dan komen we er wel uit.
Alvast bedankt.
Groetjes, Rianne en Lydia
PS: ik heb hier ook een behoorlijke knuffelverzameling, dus als iemand anders nog wat zoekt...
Zo dus:
Nijltje vh Agiskraampakket is ook favoriet, daar heb ik er al wel 2 van, maar van deze aap dus niet. Dit is nu even de duidelijkste foto die ik heb :
Als iemand toevallig ook zo'n aap als kraamcadeautje heeft gehad en haar kleine is er niet zo verslingerd aan, hoor ik het graag, dan komen we er wel uit.
Alvast bedankt.
Groetjes, Rianne en Lydia
PS: ik heb hier ook een behoorlijke knuffelverzameling, dus als iemand anders nog wat zoekt...