Knuffelaap gezocht!

A

Anoniem

Guest
Nu Lydia toch wel erg verslingerd raakt aan haar knuffelaapje, wil ik eigenlijk toch wel een 2e exemplaar in huis hebben. Heb geen idee waar ie gekocht is of wat het merk is, en kan dat ivm familieproblemen ook niet meer navragen (als die persoon dat uberhaupt zich zou herinneren). Labeltje heb ik er toen direct afgeknipt omdat ze daar aan zat te frutselen toen ze nog heel klein was. Als ze nu naar bed gaat en aap is er niet, dan vraagt ze echt naar hem, terwijl haar handjes het bed doorzoeken. Zijn staart is ook al danig afgekloven, en sinds ze na de vakantie wat eenkenning is en s nachts soms huilend wakker wordt, ligt aap steevast vastgeklemd in haar armen.
Zo dus:

Nijltje vh Agiskraampakket is ook favoriet, daar heb ik er al wel 2 van, maar van deze aap dus niet. Dit is nu even de duidelijkste foto die ik heb :

Als iemand toevallig ook zo'n aap als kraamcadeautje heeft gehad en haar kleine is er niet zo verslingerd aan, hoor ik het graag, dan komen we er wel uit.
Alvast bedankt.
Groetjes, Rianne en Lydia

PS: ik heb hier ook een behoorlijke knuffelverzameling, dus als iemand anders nog wat zoekt...

Hiya Rianne,

weet het niet helemaal zeker maar volgens mij is dat aapje curious George! lijkt er in ieder geval heel erg op. Wie weet kan je beter vinden waar hij te krijgen is als je de naam weet. (Curious George is hier een populair kinderboek en sinds ongeveer 2 jaar ofzo ook een film, dus er valt veel spul van te krijgen)

Succes, ilja

Heb even gegoogled, en hij lijkt er wel wat op, maar het is hem niet. Denk dat ie gewoon ergens voor een paar euro gekocht is door mijn vader, en die is niet echt van de 'bekende figuren'. Probleem is alleen dat hij voor zijn werk in heel Nederland en vaak ook daarbuiten komt, en werkelijk niets kan onthouden, dus al zou er nog contact zijn, dan wist ie het ws nog niet...Dus ik ga het eerst maar eens hier proberen, hier wonen immers ook moeders uit heel Nederland (en daarbuiten).
Groetjes, Rianne en Lydia

Hoi!

Dat is inderdaad balen dat je het merk niet meer weet... Er bestaat zoiets als een knuffenkwijtsijt.nl (ja echt sijt), daar kun je op kijken.

Mocht je achter het merk kunnen komen, dan is Marktplaats een goeie, zo hebben wij een reserve voor Ivar kunnen bemachtigen (en nog een zelfde in een andere kleur).

Suc6!

Groetjes Jenneke

Bene r via marktplaats inmiddels achter dat ie van het merk Unitoys is, en dat dat bij zaken als Hans Textiel en Action verkocht wordt. Die aap natuurlijk niet meer na anderhalf jaar. Heb gemaild naar een adverteerder op MP, maar kreeg een hele rare reactie terug dat mijn mail ongepast was  Vroeg alleen of in nieuwstaat ook betekende dat ie van een rookvrij plekje kwam (zat verzamelaars die hun hobby in de woonkamer uitstallen, en dan is er wel niet mee geknuffeld maar geef ik hem toch niet aan Lydia). Dus weet niet of ik die te pakken krijg. Wil er best wat voor betalen, maar geen tientallen euro's, dat kosten ze bij de Hans Textiel/Action ook niet...
Dus als iemand een AA heeft liggen in de speelgoedkist?
Alvast bedankt namens Lydia

Hoi Riannet,

Ik heb net ook op MP gekeken en daar bij kind en baby unitoys aap ingevuld. Ik kreeg twee aapjes te zien en eentje lijkt op die jij zoekt. Ik kan hem helaas niet linken, misschien kun je het zelf even proberen om te zien of dat het aapje is?

Groetjes Hanneke

Ik hoop dat het het aapje is

Oeps, sorrie is waarschijnlijk dezelfde adverteerder als die je al had gemaild.

Die aap op de zwarte achtergrond is het idd, maar daar kreeg ik dus binnen 5 minuten een hele vreemde reactie op:

Neemt U  ons niet kwalijk , maar wij vinden Uw mail niet geplaatst !!
U kunt blijkbaar niet lezen !!
onze knuffels zijn NIEUW of in NIEUWSTAAT !!

En op mijn verontschuldigingen dat ik het zo niet bedoeld had is daarna niet meer gereageerd.
Verder heb ik via internet niets kunnen vinden.

Terug
Bovenaan