Knuffelaap gezocht!

Dat mag je wel proberen? En dan later mijn adres opgeven met jouw naam ofzo...
Ik had 2,50 geboden, maar je mag wel 3 euro bieden gewoon via de site? Anders valt het zo op... Je mag me ook wel mailen eventueel, dan heeft de rest geen last van onze berichtjes. riannetieben@hetnet.nl Alvast bedankt joh! Wil het aapje toch wel graag hebben, ze is er zioo stapelgek mee: liet haar net de foto van MP zien op de pc en ze begon helemaal te gillen en te grijpen met haar handjes: APEN APEN!!!
Groetjes, Rianne

Hoi hoi,

Ik heb ook uit automatisme een mailtje gestuurd naar de
adverteerder van het aapje. Ik heb nog niets geboden, maar heb wel gevraagd wat
ze er eventueel voor zouden willen hebben. Ik heb gewoon ondertekend met mijn
naam. Zodra ik wat hoor, dan stuur ik je een mailtje.

Ik weet namelijk
van mijn zoontje precies wat het is wanneer een knuffel kwijt is....Hij heeft
namelijk een kruidvataapje....en wat waren wij gelukkig toen Hjerre zelf in
kruidvat ' zijn ' aapje weer zag..!!

Hoop van harte dat het
lukt!

Groetjes Hanneke

Een mailtje sturen lukte me helaas niet. Onze hotmail ligt weer dwars

Hoi hoi,

Ik wil me er ook even mee bemoeien. Als die mensen echt uit Vriezenveen komen dan kan ik altijd even vragen of familie er langs wil gaan om te kijken of hij er nog goed uitziet. Dat scheelt je weer verzendkosten. Kijk maar even.....

Jolanda

Bedankt allemaal! IK heb zelf niets meer gehoord, terwijl de eerste mail per omgaande beantwoord werd. Beetje vreemd. Het liefst gun ik ze de verkoop niet meer, maar ja, ik wil toch wel een reserve aapje...
Groetjes, Rianne

Je kunt ook nog een mailtje wagen naar Action en die andere winkel (die ik niet ken, dus de naam niet meer van weet..). Soms hebben ze nog wel wat in het magazijn.

Zelf heb ik bij Difrax een reserveknuffel kunnen krijgen die ook al niet meer in de collectie was. Even een foto gemaild en toen bleek dat ze er nog eentje hadden liggen.
Je kunt het even proberen!

Succes ermee!

Ellen mv Julian

Hoi Terra,
Heb jij inmiddels geboden op het aapje? Hij staat namelijk opeens op gereserveerd, en ik heb nog helemaal niets weer gehoord van ze...
Anders mail me maar.
Groetjes, Rianne en Lydia

Oooh, wat een stomme lui! Ik had ze inderdaad een berichtje gestuurd met wat ze voor het aapje wilde hebben....maar ze hebben helemaal niet teruggereageerd!.
Ik vind het vreselijk!. Misschien dat ik nog wat hoor, maar ben bang.....

Ik zal kijken of ik een aapje kan vinden.

Terug
Bovenaan