Knuffelaap gezocht!

Wat een kinderachtige mensen zeg... kan me toch haast niet voorstellen dat er nu net ook een ander precies die ene aap wil hebben en daarover buiten de site om heeft gemaild...   Ze hebben ook honderden knuffels te koop, dus het zijn gewoon handelaren, die boeit het niets of een kind graag een nieuwe knuffel heeft. Dus daarom maar even het onderwerp up, voor het geval dat er toch iemand is die deze aap in zijn bezit heeft...

He hoi,

volgens mij... moet morgen even kijken als mijn mupke wakker is, maar volgens mij heb ik m hier in een la liggen, Rêve heeft mega veel knuffels, dus als het m is wil ik m je met liefde toesturen.

morgen meer.....

liefs

Esther en Rêve

DAT ZOU GEWELDIG ZIJN!!! Het hoeft uiteraard niet voor niets, maar dat regelen we wel dan... Liet haar net weer de advertentie op MP zien, en ze werd weer helemaal wilden deed niets anders dan AAP roepen en proberen hem uit het beeldscherm te halen...
Zal rustig wachten tot morgen...
Groetjes, Rianne en Lydia

Spannend!!! Anders op die site van vermiste knuffels staat ook het adres van Unitoys in Amsterdam, het is een postbus maar een briefje schrijven naar ze kna natuurlijk geen kwaat, mocht het toch een andere aap zijn.

Ik duim voor je dat je snel een 2e Aap hebt!

Groetjes Nanda

kheb fotoos gemaild, maar ik ben bang dat ie toch wat anders is..

Esther

Dan maar even zo... Esther, ik heb mijn maikltje aan jou al 2 x retour gekregen.   Dus hier nogmaals.

Tis net een crimineel zo ja...
Het is inderdaad niet de goede, maar hij lijkt er wel erg veel op. Zal Lydia eens ophalen uit bed en voor de pc zetten. Als ze dan hard begint te gillen en AAP roepen, denk ik dat ze er toch wel zal intrappen.
Ze begon idd aap te roepen en te wijzen. Kan dat sjaaltje er gemakkelijk af? Ik denk dat ze dan voorlopig wel te foppen is, en als ze wat ouder is genoegen neemt met deze aap als de andere eens gewassen moet worden...HIj heeft ook een staart, en daar kluift ze het liefst aan...
Ik denk dat ie wel door de brievenbus past he? Als je hem een beetje klem opsluit in een envelop. Als ie als pakketje verstuurd moet worden is het gelijk zo duur. Zeg ook maar wat je er voor wilt hebben, of waar Reve gek op is, heb hier ook erg veel liggen...
Alvast bedankt! Ben nadat ik wakker werd gelijk naar de pc gelopen...
LIefs, Rianne en Lydia

Hoi Esther,
Ook nu krijg ik bericht dat de mail niet afgeleverd kan worden...zit hem waarschijnlijk in hotmail, kan wel gewoon andere mailtjes versturen...
Maar goed, je hebt mijn achternaam gezien, als je op   www.telefoongids.nl  die naam invoert in Veenendaal, zie je vanzelf ons adres, is er maar 1 van, aan een nogal stekelige laan. Voelt toch net iets veiliger dan het rechtstreeks hier  neer te zetten, alhoewel ik niets te verbergen heb voor de vaste club hier, maar goed...Laat je even horen als je mijn adres hebt gevonden?

Als je jouw adres  even naar mij mailt (ontvangen lukt namelijk wel gewoon), kan Lydia Reve in ieder geval een leuk bedankkaartje sturen (Lydia vindt het helemaal geweldig om met ansichtkaarten rond te sjouwen op het moment, Reve ook?)
Nogmaals onwijs bedankt namens mijn kleine dondersteen.
Liefs, Rianne en Lydia

Terug
Bovenaan