<p>Hee allemaal,</p><p>Sinds ons zoontje 3 maanden was heeft hij pepti gekregen ivm een koemelkallergie. Zijn enige symptoom is veel buikkramp en daardoor aanhoudend huilen. Nu zijn wij een aantal maanden geleden naar het ziekenhuis geweest voor een provocatie test en bleek dat hij bij het innemen van koemelk dus inderdaad kramp krijgt. Nu hij 1 jaar is moeten we van het consultatiebureau zelf thuis gaan uitvogelen waar hij nu wel of niet op reageert.. maar nu merken we dus dat hij op sommige producten met koemelk wel reageert en op andere weer niet.. iemand enig idee hoe dit kan? Zo reageert hij niet op smeerkaas, koekjes met melk, brood met melk en stokbrood maar reageert hij wel op halfvolle melk.. ik heb hem maar 30cc gegeven maar hij kreeg overduidelijk last van zijn buik. Wat is een alternatief voor deze pepti? Consultatie bureau zegt dat dat ik deze pepti moet blijven geven maar op internet lees ik weer hele andere dingen...</p><p>Dusss iemand die tips heeft en weet of het kan dat kinderen wel reageren op ‘echte’ melk maar niet op producten waar melk in zit? </p>