Kogel is door de kerk

ja ik wil de pil wel afmaken want bij de eerste was ik meteen zwanger nadat ik gestopt was dus het is een beetje bijgeloof maar durf nu dus niet eerder te stoppen, maar ik vind het zo spannend weer allemaal.
groetjes dominique

Hey Linda,

Welkom weer terug hier!!!
Leuk dat jullie ook er weer voor gaan!!!
Heel veel succes en we spreken elkaar nog hier!!!
Ben nog steeds ongi al bijna 1 week snap er niks van de 2 vorige keren was het na 4 tot 5 dgn weg en nu niet herken je dit??? Was ook 4 dgn later ongi maar ja ff afwachten denk ik maar!!!!!
Succes hé meid hoop dat je weer snel zwanger bent!!!

Liefs Sandy

quote: dominique h reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-09-2007 01:43:32'));

ja ik wil de pil wel afmaken want bij de eerste was ik meteen zwanger nadat ik gestopt was dus het is een beetje bijgeloof maar durf nu dus niet eerder te stoppen, maar ik vind het zo spannend weer allemaal.
groetjes dominique

Het blijft ook elke keer weer erg spannend allemaal en je weet nooit hoe snel het weer zal gaan deze keer, heel veel succes en we houden elkaar op de hoogte.

groetjes linda

quote: dagmar1974 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-09-2007 22:16:26'));

ja idd.... heb in mijn agenda geschreven wanneer ik vruchtbaar ben enzo.. maar ja tis nog beetje onregelmatig.. 1e ronde 34 dagen.. 2e 29 .. kan je dus niks van op aan.... ik zeg al tegen mijn vriend.. als straks deze ongesteldheid voorbij is gewoon om de dag (dat schijnt beter te zijn) klussen... tot de volgende NOD dag hahahaha

Hoi Dagmar,

Ik moet eerlijk zeggen dat wij dat wel altijd gedaan hebben en binnen twee keer is het elke keer nog raak geweest, mijn vriend weet nooit wat hem overkomt haha als we voor een kindje gaan. Maar goed het blijft gewoon weer afwachten hoe lang het nu gaat duren.

Succes en we spreken elkaar.

Groetjes linda

quote: duits meisje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-09-2007 07:01:58'));

Hey Linda,

Welkom weer terug hier!!!
Leuk dat jullie ook er weer voor gaan!!!
Heel veel succes en we spreken elkaar nog hier!!!
Ben nog steeds ongi al bijna 1 week snap er niks van de 2 vorige keren was het na 4 tot 5 dgn weg en nu niet herken je dit??? Was ook 4 dgn later ongi maar ja ff afwachten denk ik maar!!!!!
Succes hé meid hoop dat je weer snel zwanger bent!!!

Liefs Sandy

Hoi Sandy,

Nee ik herken het niet ik ben altijd om de zes weken ongesteld en altijd een dag of vier heb nog nooit een afwijkende ongi gehad, dus ik kan je daar niet mee helepn. Jij ook succes met zwanger worden en we houden elkaar op de hoogte. Ik hoop dat ik morgen ongesteld wordt dan kunnen we er ook echt voor gaan.

groetjes linda

ik had gezegd dat ik gisteren ongi was geworden.. maarrrr tis nog niet doorgezet.. tis tot dusver bij een beetje bruine afscheiding gebleven... eergisteren was mijn NOD-dag.. wat kan dit betekenen?
het wordt bij mij eerst altijd bruin maar vrij snel daarna zet het toch door....

En dagmar?? Ben je nou echt ongesteld geworden of nog niet??

Groetjes linda

@ jerano...

nee nog niet.... t blijft bij een beetje bruine afscheiding...
ik weet niet precies waneer mijn nod is.. maar is tussen afgelopen vrijdag en a.s. donderdag in... als ik kijk naar afgelopen wachtperioden zeg maar....
ik voel wel een soort van spierpijn in mijn buik de hele tijd....

Terug
Bovenaan