Kogel is door de kerk

Wat spannend dagmar, wie weet toch straks een positieve test, we wachten het af en we horen het wel.

groetjes linda

Hai meiden,

Ik ben 1 sept gestopt met de pil (microginon 30) en als het goed is zou vandaag mijn NOD zijn... nog nix tot nu toe.. Ik hoop het zo mja tis pas de 1e ronde.. als ik morgen nog niet ingi ben doen mn vriend en ik woensdagochtend een test.. En nu maar hopen dat die ongi uit blijft ;)

Liefs Manon

hoi manon

ik slik ook de microginon 30 en bij mij was het bij de eerste wel meteen raak dus alles is mogelijk ik had toen 14 dagen na mijn eerste dag van de menstruatie geklust. nog 4 daagjes en dan neem ik weer de laatste pil ik hoop zo dat het dit keer ook weer snel gaat het zou zo tegenvallen denk ik als we nu langer moeten klussen want ik zou niet eens weten wat mijn natuurlijke cyclus zou zijn. ik vind het zo spannend allemaal.

groetjes dominique

Hoi Dominique,

Oh het kan dus wel :D Ja ik hoop het ik heb verder ook geen idee hoe mijn cyclus gaat. Ik heb ook op de 14e dag geklust.. Ik hoop het zo dat mn ongi uitblijft vandaag en morgen! Want die spanningen allemaal is zo vervelend maar ook weer leuk :) Suc6 met klussen!

Liefs Manon

Hoi,
Bij ons is de kogel ook door de kerk! De pil ligt in de prullenbak en in november gaan we voor onze tweede spruit. Wij vinden het ook weer net zo spannend, al niet spannender, dan de eerste keer. Ben stiekem ook wel hoopvol dat het weer snel raak zal zijn. Ik was van de eerste na twee maanden al zwanger.
Maar goed, het blijft een wonder der natuur en dus moeten we gewoon afwachten wat moeder natuur ons brengt.
Heb er in ieder geval veel zin in en heb nu al ontzettende voorpret!
Jullie heel veel succes meiden. Laten we voor ons allemaal hopen dat de natuur ons gunstig gezind is ;-)
Liefs, Amy, mama van Senna (10mnd)

pffffffffffff op naar ronde 3... ben vannacht ongi geworden!! ik baal heeeel erg....

Jammer zeg, nou ja nieuwe ronden nieuwe kansen, we gaan ervoor met zijn allen, ben nu ook ongesteld (gelukkig) nou kunnen wij voor het echie gaan.

groetjes linda

hallo allemaal
na lang nadenken gaat mijn pil ook de prullenbak in.
op naar het 2e kindje

groetjes monique

Terug
Bovenaan