Kogel is door de kerk

hoi jereno

hoe oud zijn je andere kindjes lijkt me toch best zwaar 4 kindjes en zijn het jongens of meisjes en werk je ook nog erbij. Ikzelf werk nog 4 dagen in de horeca officieel 28 uur maar zijn iedere week wel iets meer maar onze zoon gaat alleen zaterdagmiddig en zondag avond naar de opa en oma der rest van de week ben ik of mijn vriend thuis

groetjes dominique

quote: dominique h reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-10-2007 11:27:20'));

Hoi Dominique,
welke datum gaat precies op deze lijst?
Nog niet helemaal begrepen welke dag NOD dag is.
bedankt!

nod dag is de dag dat je ongestelt moet worden maar eingelijk niet wilt natuurlijk

groetjes dominique

quote: dominique h reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-10-2007 11:34:02'));

hoi jereno

hoe oud zijn je andere kindjes lijkt me toch best zwaar 4 kindjes en zijn het jongens of meisjes en werk je ook nog erbij. Ikzelf werk nog 4 dagen in de horeca officieel 28 uur maar zijn iedere week wel iets meer maar onze zoon gaat alleen zaterdagmiddig en zondag avond naar de opa en oma der rest van de week ben ik of mijn vriend thuis

groetjes dominique

Hoi Dominique,

Ik heb een jongen van bijna 7, en meid van 5,5, een jongen van bijna 4 en een jongen van 6 maanden. Ik zal niet zeggen dat het niet druk is, maar o zo gezellig. Ik werk zelf gemiddeld 30 uur per week. Mijn vriend heeft een eigen stukadoorsbedrijf waar ik de totale administratie voor doe, daarnaast heb ik een webwinkel in babyartikelen en kraamcadeau's.

Ik werk dus pittig wat uurtjes maar kan ze zelf indelen het meeste doe ik in de avond uren dus ben ik er overdag voor de kids. Op maandags is mijn moeder hier in huis, die vangt de kids dan op zodat ik een paar uur achter elkaar door kan gaan.

Het is een druk huishouden hier maar ik geniet er zo verschrikkelijk van. De oudste drie zitten alledrie dicht op elkaar    qua leeftijd en dat heeft vooral voordelen, ze hebben ontzettend veel aan elkaar, spelen met elkaar hebben vrijwel nog de zelfde intresse's. Daarom hebben we er nu voor gekozen om weer twee kids zo dicht op elkaar te "nemen", ik vind dat een rot woord want kinderen neem je niet die krijg je, maar we hopen er nog eentje te krijgen die niet zoveel scheelt met de jongste.

Groetjes linda

quote: dominique h reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-10-2007 11:27:20'));

quote: dominique h reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-10-2007 11:25:26'));

quote: jereno reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-10-2007 13:55:45'));

sorry amy had me vergist ik wilde je nog langer laten wachen sorry ik heb het nu goed ingevuld

DE ROZE WOLK

OKTOBER

4)
5)
6)
7)
8) Manon, 1e kindje, 1e ronde
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)  
19)
20)
21)
22)  
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

NOVEMBER

1)
2)
3)
4)
5)
6) Dominique, 24 jaar, 1e ronde, 2e kindje
7)
8)
9)
10)
11)
12) Linda, 29 jaar, 1e ronde, 5e kindje
13)
14)
15)
16)
17)
18) amy 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Hey Manon,

Nogmaals gefeliciteerd, ik heb de lijst aangepast hoor, de eerste zwangere moet er natuurlijk wel op.

Lekker genieten nu hoor, het gaat zo snel het is zo weer voorbij.

groetjes linda

Terug
Bovenaan