Kogel is door de kerk

En manon?? ben je al ongi of heb je positief getest??

Hey Billie,

Ik ga er stiekem ook vanuit dat het snel raak zal zijn, bij alle vier de kids was ik binnen drie maanden zwanger (een keer in de zes weken ongi) dus daar gaan we nu weer voor. Spannend hoor!!!!.

Hoi monique,

Veel succes met klussen voor jullie tweede wondertje.

groetjes linda

Hoi hoi,

Nou ik had gister toch een test gedaan ik hield het niet meer van nieuwschierigheid!! Die was negatief :( ik dacht nouja dan word ik wel ongi maar tot nu toe nog steeds niet... :S mss was ik wel te vroeg met testen? Ik wacht het nog ff af...

Liefs Manon

Hoi Manon,

Jammer een negatieve test, dan is het prettig als je snel ongi wordt kan je weer verder maar misschien ben je wel te vroeg geweest en heb je aan het eind van de week wel een positieve test ik hoop het voor je.

hou ons op de hoogte,

groetjes linda

Hey Linda,
Nou mn vriend en ik zijn vandaag vrij en hij vind het maar raar dat ik nog steeds niet ongi ben. Ik denk zelf dat ik het deze week wel word. maar heb zo'n last van mn onderrug!!! erg vervelend. Nu heb ik hier nog een test liggen en hij zegt van mss was je wel te vroeg met die 1e test. Hij zegt dat ik nu wel weer kan testen hhaha hij is zelf ook zo nieuwschierig. Komt de aap uit de mouw! Dusss... mss zo toch maar een test hihih

Liefs Manon

Hey Manon,
en en en??? ben net zo nieuwschierig hoor haha, ik test ook altijd standaard te vroeg en dan nega en daarna wel positief, je weet het maar nooit, het is ook zo spannend altijd. Elke keer als je op het toilet zit steeds hopen dat er geen bloed te zien is vooral op het papiertje kijken of het er nog niet aankomt haha.

we horen het wel SPANNEND!!!

groetjes linda

Hey jereno,

Ja, het is superspannend. Hoop echt dat het snel zal lukken en we de eerste 12 weken dan 'veilig' dooprkomen. Heb nog een vraagje, misschien weet jij dat; ik begin net pas met foliumzuur en verwacht over 2 weken mijn ongi. Daarna willen we ervoor gaan. Ben ik dan al lang genoeg aan het foliumzuur?
Wanneer is jouw NOD?

Liefs, Billie

Hoi Billie,

Ik begon altijd aan foliumzuur zodra ik de pil weg deed, ik heb weleens gehoord dat je vier weken voor je bevruchting eigenlijk zou moeten beginnen, want dan zou je genoeg foliumzuur binnen hebben gekregen. Na de bevruchting moet je nog een week of acht / tien doorgaan met slikken.

Ik ben nu ongesteld ben afgelopen weekend gestopt met de pil en ik ben één keer per zes weken ongesteld, dus mijn nod zal 12 november zijn (wat is dat nog ver weg), het is dus nog ff wachten voor mij.

Jij zit nu dus ongeveer op je eisprong KLUSSEN haha, veel succes en we houden elkaar op de hoogte.

groetjes linda

Hoi Linda,

Nou weer negatief dus ik hou het er maar op dat ik een deze dagen ongi moet worden... is zowiezo al te laat mja dat kan dus zijn dat ik nu de pil niet meer slik. Afwachten wanneer ik het word en dan beginnen we weer met tellen hihi ja jeetje jou datum is nog ver weg zeg... geen idee trouwens hoe mijn cyclus nu verloopt nu ik de pil niet meer slik...

Groetjes Manon

Terug
Bovenaan