komen jullie mannen soms ook wat on-enthousiast over?

A

Anoniem

Guest
haai meisjes goedenavond.
Heb ik het nou verkeerd of horen de meeste mannen eigenlijk vrijwel altijd 'zin te hebben' De mijne wil helemaal niet vaak uit zichzelf  en ik weet gewoon zeker dat het daarom nog niet raak is.
om de-3 dagen zo'n beetje  als ik heel erg moet zeuren wil-ie-misschien wel maar wel een beetje tegen zn zin.
Hij wil wel graag een kindje maar blijkt geloof ik niet door te hebben dat je er ook veel voor moet doen,.
misschien is het heel raar van mij maar ik zit er een beetje mee.
Is dat normaal ofzo dat ze soms zo niet-echt-enthousiast zijn over het vrijen?
of moet ik niet erover beginnen?
hij zegt dat als ik niet erover begin dat het dan wel komt,maar dat heb ik eerder gedaan en toen deden we maarliefs 5 dagen niks,nog wel in mijn eisprong week (in 1e ronde)

ik zit hierdoor namelijk net zo erg over in als over dat ik nog niet zwanger ben...Hoe overtuig ik hem in godsnaam hoe belangrijk het is??

ehh bij ons is het denk ik net anders om, ik kan hem er s'nchts wel voor wakker maken! En dat heb ik dus niet!   hij hheft nooit genoeg zeg maar!! hihi~~ maar dat is idd lastig maar je kunt hem niet dwingen hij moet er ook plezier in blijven houden!! xx

bij mijn vruchtbaartste 2 weken doen wij het netjes om de dag. hij wil niet altijd, maar dan doe ik er wat meer moeite voor. Ach.. en dan vind die het niet meer erg hoor. Hi hi. Hou het spannend en afwisselend, dan komt het vast goed. Enne succes met zwanger worden! Groetjes van Leed.

wahah was die van mij maar zo:p
nee ik dwing hem niet hoor maar ik hou hem er zeg maar wel van op de hoogte.
zo van"zeg zullen we weer es...Maar als ie echt niet wil dram ik niet door hoor.
Zou ik ook niet leuk vinden
Alleen jammer dat ik als ik het zn gangetje laat gaan,niet vaak iets van de andere kant merk weetje.

mischien een beetje spannend maken mischien, als hij niet helemaal zin heeft kan hem michien net ff over de streep halen!!   Ja en verder mischien afspreken dat je alleen om de dag seks hebt als je in je 2 weken zit!!   xx

dankje Leed.
Jij ook succes he(of ben je het al?)
doe er ook best veel moeite voor,maar soms lijkt het of ie liever een peuk opsteekt dan dat ik bv in sexy ondergoed voor zn neus sta(bij wijze van spreken dan he!!!)
ach hetzal ook heus wel goedkomen.
hee groetjes he!!
xxx mo

ik doe het tot nu toe nog om de dag en het werkt goed hoewel wij voor de pil het ongeveer 1 of 2 keer per week deden.
ik forceer het niet, maar ik begin gewoon met knuffelen etc. als hij niet wil zegt hij het wel,
maar ik denk dat je het beter niet kunt zeggen maar gewoon doen, een man houdt niet zo van praten, en ik denk dat het voor hem erop neerkomt dat je misschien alleen wilt sexen voor een baby en niet voor hem.
snap je,
vat het niet verkeerd op, maar ik kan me voorstellen dat hij het zo voelt

wij doen het als we zin hebben maar heb mezelf betrapt dat we sinds we gestopt zijn met de pil, dat ik wel wat vaker wil zeg maar!!

Terug
Bovenaan