komen jullie mannen soms ook wat on-enthousiast over?

Nou mijn man word juist steeds enthousiaster dan in het begin.
Als we vrijen zegt hij ook regelmatig zo van misschien zijn we nu wel een baby aan het maken of misschien gaat het nu wel lukken....
Soms heb ik geen zin en dan wil hij wel, dan doe ik het voor hem en dan hoef ik niet perse klaar tekomen en andersom is het ook zo alleen komt ie natuurlijk wel klaar
We hebben rond de periode ongeveer iedere dag sex.....
Hij weet wel dat we het ook voor een kindje doen maar voelt zich daar niet echt een zaaddonor voor.

Nou meiden succes met klussen en of je man verleiden

Liefs noomie22, 23 jaar, eerste kindje

ik heb ergens gelezen dat het het beste is om om de dag te doen, omdat zijn zaadjes weer aangemaakt moeten worden, en dan kan elke dag te vaak zijn, zodat de zaadjes nog niet op volle kracht zijn.
zolang je het leuk houdt is alles best, zodra het een moetertje is doe ik het niet
wij hebben de kans tot juni of juli maar ik ga er nu wel vanuit dat het niet lukt en dat we in januari weer verder gaan

Hoi meid
Ik zou hier ook niet veel over kunnen zeggen.
Ik denk dat het gewoon op zijn tijd moet komen.
Niets zeggen maar gewoon doen, als er wat van komt
zie het wel. Wij hebben elke dag sex,ook al voor we bezig gingen voor een 2de.
Nooit problenen mee gehad, behalve dat ik wel es moe was al ik moets gaan werken en anders om ook. ( nog ff afkloppen je weet het maar nooit). Maar meid gewoon doen en niet praten.

succes liefs berna

hee lieverds,
nou,we hebben het er gister avond over gehad en nu snappen we elkaar.
Hij zei dat hij het raar vond dat ik de laatste tijd een beetje teleurgesteld was als hij niet wou.
Hij zegt dat het komt omdat ie altijd moe is(gaan we nog laten onderzoeken)
Maar hij wil gewoon weer net als eerst(heel het huis vol kaarsjes enzo...)en niet alleen op slaapkamer maar op andere"plekjes"
En hij snapt mij nu beter.Hij snapt nu goed dat ik het ook gewoon wil omdat ik het fijn vind(lekker intiem met mekaar is super romantisch)
en niet alleen voor een baby.En hij weet nu dat ik alleen soms  wat gehaast overkom omdat ik zenuwachtig ben(hoe voelt het om moeder te worden voor het eerst...spannenddd!!)
Maar we hebben eens gekeken en het komt allemaal goed.We gaan het i i g om de dag proberen enkijken of we er weer een romantischer tintje aan kunnen geven.
wat zijn we toch schattig..we begrijpen elkaarBEDANKT !!!

goed zo dat maakt het een stuk fijner voor allebei!
goed dat jullie erover gepraat hebben

Hoi!

Ik herken je verhaal, helaas... Mijn man heeft nooit veel behoefte aan sex. Nu wil ik dolgraag zwanger worden, maar dat zal lang gaan duren aangezien ik a) een onregelmatige cyclus heb (de ene keer 23, dan 24 en dan weer 30 dagen) en b) het niet zo vaak gebeurt.   Nu is het soms om de 3 dagen en dan weer zo een week niet. Volgens hem komt het als God het wil. Natuurlijk is dat ook wel zo, maar we moeten er wel wat voor doen! Ik ben tenslotte niet de Heilige Maagd Maria....
Rationeel twijfel ik  absoluut niet aan zijn kinderwens, maar soms denk ik wel eens anders....

Zojuist heb ik hier op het forum  ontdekt dat met de Romed het 'zwanger' streepje donkerder moet kleuren dan de controlestreep... Had ik hem 3x gedaan, een streep is toch een streep, dat lees je normaal overal?!?!?!?! Ik helemaal blij....  Fijn dat Romed een uitzondering is, dus niet! Dankje, Romed!

quote: coortje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-05-2006 22:48:08'));

wij doen het als we zin hebben maar heb mezelf betrapt dat we sinds we gestopt zijn met de pil, dat ik wel wat vaker wil zeg maar!!

helemaal herkenbaar! Sinds ik gestopt ben wil i kveel vaker en ben ik eindelij kook aan het exeperimenteren.   Mannetje helemaal verbaasd af en toe, maar hij vindt het wel leuk. Omdat we allebei vrij utigesproken hebben dat we graag zsm kinderen willen, is dit meestal geen probleem. Ik heb nie alle ins en outs van de eisprong uitgelegd aan hem, omdat ik bang ben dat hij dan juist denkt: o het is weer zover, even de spurt erin en dan weer langzamer aan doen. Hi hi, hij is wel bezorgd dat er weer teveel uitloopt! Meestal blijven we even extra lang liggen samen.

Terug
Bovenaan