Kontkersen??????

Ha ha ha, een hobbelpaard. Nou ja, zat ik toch wel een beetje in de goede richting...

En trouwens..."gewoon een hobbelpaard"?....mwah...ik ben nog nooit in Egypte geweest....

Hihihi, die van Fatima die gooi ik er hier ook maar eens in (mannetje is nogal goed in "delegeren")

- Iemand die loenst of een gek oog heeft heeft volgens mij dan een puinoog.
- Als ik ga poepen noem ik dat kleien.
- Een string is een reetveter of een flosdraad
- Mensen die de 2e teen langer hebben dan de dikke teen hebben volgens mij dan fuck-you-feet. Het ziet er dan dus uit alsof ze met hun voeten "de lange vinger" opsteken hihi..
- Iemand met hele kleine vieze tanden heeft volgens mij dan een crittergebit of een eiersnijder in zn mond.

- Mijn moeder had ooit eens één sprietje haar bij haar mondhoek staan en sindsdien noem ik haar "mama-mustache".. Ze moet er gelukkig ook om lachen hihi.. Ach ja,.. Ze zijn het wel gewend van mij.

- Mijn broer had vroeger vaak een onstoken talgkliertje op zijn neus. Ik zong dan vaak het carnavalsfestivalliedje van de Efteling als hij voorbij kwam lopen..

- Als Kay ten gevolgen van de overheerlijke kidneybonen een vieze volle poepluier heeft en zijn héle billen onder zit dan heeft hij volgens mij een OlvaREET, hihi..

- Mijn vriend heet Roger en zeggen wel eens als ze hem roepen "Roos" tegen hem. Als hij bij mij in de auto stapt zeg ik altijd "gordelroos". Dan weet hij dat hij zijn autogordel om moet doen.

Tsja,..

Esmé mv Kay

Esme, als Kay wat ouder is, ga je dan ook met hem kleien?

Ha ha ha, ik moet wel erg lachen om al jouw verzinsels  hoor. Hoe kom je er op?

Toen ik een klein meisje was en in de leeftijd kwam dat ik iedereen napraatte, werden mijn ouders helemaal gek mij. Mijn moeder zei: "hou toch eens op, papegaai!"
Waarop ik heel beteuterd zei: "mijn papa is niet gaai..."
Ha ha,   moet ik nou nog vaak aanhoren van mijn vader!

Of in de fase: Wat zegt....? Vroegen ze aan mij wat zegt eendje? "Gak, gak, gak...". "Wat zegt gansje?" "Gak, gak, gak". "Wat zegt mama?" "gak, gak, gak"... ha ha ha, ik had niet veel woorden nodig!

Nou, ik dan ook maar even???
Leuk om te lezen allemaal.....3 pagina's!!!

Maar goed:
*Als iemand in zijn neus peutert zeg ik: Hark nodig??
*Mijn lieve mannetje heeft het bij een ongewassen wrouwelijke onderkant, over *Kaastosti
*Als ik zelf naar de wc ga: Ik  ga even naar mijn eigen gezeik luisteren
*Ehh Arno noemt een zaadlozing ook wel een piemelverknettering
*Enne.....Als Stef weer eens van voor naar achter in de poep zit, noem ik hem weleens "kleine strontkabouter".......

En dan een hele nette, maar wel erg grappig..... Een aantal jaren geleden was ik een weekend weg met een heel stel mensen. We zaten verspreid over 2 huisjes.  Twee van het stel gaven te kennen dat ze even wilden wandelen..... Maar toen iemand even iets uit "hun" huisje ging pakken lagen ze te (hee, weer een leuke!) krikken! Tegenwoordig noemen wij vrijen dus ook wel wandelen....

Zo, als er nog meer bovenkomt, zet ik ze weer neer
Liefs Annet

Esmé ik weet het nu zeker..... jij  bent echt (prettig)gestoord!
hahaha lig hier in een deuk, super al die flauwigheid!

Bert riep net nog 'wil je koffie, dik?'

- iemand met een erg gerimpelde huid heeft dan een crepepapiergezicht
- iemand met een wandelstok is een stokoudje
- een rolater is een roleerder
- een lepetje is een roerijzer
- las iemand erg lange haren tussen zijn wenkbrauwen heeft zeg ik meestal:" zo, die kan goed rennen in het donker"
- een wandelwagen is een vleesbak
- een aziatisch type met een grote neus noem ik een chineus
- telefoon is een lulijzer
- een frikandel is slimvlees (ivm hersenen die er in zitten)

Zucht,.. als ik dit zo terug lees ben ik echt erg

'T stomme is dat mensen in mijn nabije omgeving veel benamingen hebben overgenomen hihi,.. Tis besmettelijk dus pas maar op!!

Terug
Bovenaan