Kontkersen??????

Dat geloof ik direct, dat het besmettelijk is! Er blijft altijd wel wat van hangen...crepepapier gezicht, chineus!

Nog een leuke andekdote:
Het zoontje van een vriendin van mij (3) is veel bij oma. Laatst had oma een wijde blouse aan en dook hij er onder. Hij kwam er helemaal geschrokken weer onderweg. Oma leek helemaal niet op het strakke huidje van mama en dus riep hij: Oma, je bent kapot!

En om in de kindersfeer te blijven. Deze heb ik jaren geleden eens gelezen en is me altijd bijgebleven:
Dochter (een jaar of 5) heeft een kinderfeestje. Het is er erg druk en het maakt allemaal veel indruk. Als ze thuis komt vraag haar moeder hoe het was. Ze ploft op de bank en zegt: "Het was wel leuk, maar wat ben ik blij dat wij geen kinderen hebben zeg!"
Ha ha ha, de wijsneus!

quote: Esmeeke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-06-2007 12:27:29'));

Raadsel;

Als ik zeg:

"Er zit zich er eentje te rammelen"

Wat bedoel ik dan?

Esmé mv Kay

Als dat bij ons op mn werk gebeurd, zeggen wij; wilje dat op je kamer met de deur dicht doen? hahaha
Maar weet niet of je hetzelfde ermee bedoeld.

Hihahaha oma is kapot en die van die blij dat we geen kinderen hebben is ook errug goed.

Pauline

Als ik zeg:

"Er zit zich er eentje te rammelen"

Wat bedoel ik dan?

Esmé mv Kay

Als dat bij ons op mn werk gebeurd, zeggen wij; wilje dat op je kamer met de deur dicht doen? hahaha

Esmé, ik denk dat je een activiteit bedoelt die alleen mannen kunnen uitoefenen (pfiew, heb ik dat even netjes omschreven, of niet?!)....
En Pauline, als jij daar ook aan dacht, mag ik dan vragen wat voor werk dat je doet??!! Ha ha ha ha!

Oh ja, je zit in de zorg, toch? Nee dan snap ik het wel.
Ik zat even te denken aan mijn eigen werksituatie (op kantoor in zakelijke dienstverlening, ha ha ha!)

Oh ja, mijn vriend noemt dat: de authentieke voorhuidjogger!

Terug
Bovenaan