Kontkersen??????

hoi hoi

ehh ik zou vanavond mijn vriend is vragen, die kan er nml ook wat van.. echt heel erg..

hier een paar voorbeelden..

als sophie moe is..                  zegt hij sophie isfriebel!!!
als ze naar bed gaat                  zegt hij ze gaat naar sherrywood.

laatst zei ik tegen hem dat wordt wat als sophie naar school gaat, dan worden wij ooit een keer uitgenodigd voor een gesprek, met de vraag of het wel goed gaat met sophe...omdat ze wel heel raar praat..
het slaat nml ook helemaal nergens op

nu nog een paar die ik hanteer
veel schaamhaar is pruimtabak
een stijve is een lolly met verassing
sperma is pudding
.
ga vanavond weer verder

liefs tobi.

dames dames toch..... wat lees ik nu toch allemaal???? Schaam jullie!!!!! hahahaha

Als iemand zegt/vraagt: weet je ?????????
Dan kun je daa een rijmpje op laten volgen:

(weet je?)
je liet een scheetje,
't kwam uit je reetje
en 't stinkt een beetje....

Groetjes happyM

ik heb kostelijk gelachen om jullie opmerkingen, ik zal ook es wat bedenken.

hey momma's

oke andere taal zelfde idee.....er bestaat hier zoiets als "Dingleberries" dat zijn de stukjes plee papier die soms aan de kont blijven hangen, of soms in geval van de hond de stukjes poep in de vacht (gatver!)
Ik had hier nog nooit van gehoord, dus tijdens het boodschappen doen vond mijn man het erg funny om mij naar de groentenafdeling te sturen en aan de meneer aldaar om een halve pond dingleberries te vragen......groentemeneren hebben geen gevoel voor humor.

Ook nieuw voor mij...'skinflute" (velfluit.....ander woord voor penis) Zaten we t.v. te kijken naar een of ander orkest, en iemand speelde een instrument dat ik niet kende, dus vraag aan mijn man wat is dat? hij zegt dat is een "skinflute". Paar dagen later in ons stamcafe zit ik met wat mensen aan de bar te kletsen over muziek, ik natuurlijk vragen of iemand wel eens de skinflute heeft gespeeld...weet ik veel. Men heeft in ons cafe een heel raar beeld van mij.

Ajuus, ilja

hoi meiden!

Mag ik ook meedoen aan deze intelligente  discussie? (ik kom van het najaarforum hier even spieken )

ik heb er namelijk ook nog wel een paar!

voor een bejaarde: fossiel, rimpelsauriër

voor een lesbisch stel: lik en slik

in Groningen een uitdrukking over sletten: van dizze op een vrizze, van dèje  op een nèje. (van deze op een verse, van die op een nieuwe)

voor een piemel: genotsknots

en dan nog een heleboel over homo's: reetracer, holmaat, pijpleiding,
anus-acrobaat en de aller, aller, allermooiste: kringspier-musketier

Foei dames!

Groetjes,

Ingrid

Terug
Bovenaan