Kontkersen??????

ILJA!!! Geweldig, ik zie het helemaal voor me, de tranen rollen me hier bijna over de wangen!!
Mijn nichtje vroeg me eens of ik wist dat haar vader "geholpen"was.. natuurlijk antwoorde ik heel serieus, dat kun je toch zien aan zijn linker-neusvleugel?? Echt waar vroeg ze me nog, dan moet ik vanavond eens goed kijken of dat klopt... belt die avond mijn tante op gierend van de lach: wat ik haar nou weer wijsgemaakt had. Had ze dus op een verjaardag of zo onder het eten de hele tijd naar zijn neus gekeken en uiteindelijk hardop gezegd; Nee, hoor, ik kan helemaal niet zien dat aan je neus dat jij geknipt bent, hahahaha! iedereen wist direct dat dat soort onzin alleen van mij af kon komen en hadden het direct door. Helemaal in een deuk lagen ze! Mijn nichtje schaamt zich nu nog verloren, HAHAHHA!

-X- Marieke

kringspier-musketier, ik kom niet meer bij!!!!!

We zaten net naar het voetbal te kijken toen manlief een bericht uit darmstad moest laten, "oeps, daar zat wat bij, dat is een stempel in de broek". Ik lag helemaal dubbel!

Gr. Marieke

O'ja. je hebt aardmaden, voor het vissen, maar je hebt ook aars-maten, je weet wel, homo's!

Ben nogal melig en er kwamer er nog 2 in mij op. 2 benamingen voor homo's:
 reet-atleet
 darmtoerist

Ik weet niet of ze al genoemd zijn, maar vindt ze gewoon leuk.

Op kantoor word het wel gewaardeerd als we onze taal af en toe een beetje kuizen, dus als we iemand aan de telefoon hebben gehad waar we het niet mee eens zijn dan is dat een:
Penis-agraricus (boerenlul)

Hij is leuk, Nelleke!

Ik heb een collega gehad bij een werving en selectieburo. In die tijd belden mensen die geinteresseerd waren in een vacature om een sollicitatieformulier op te vragen. Je moest natuurlijk heel correct en beleefd het telefoontje afhandelen. Die collega versprak zich bij een mannelijke kandidaat: in plaats van te zeggen: Bedankt voor uw reactie, zei ze (ja, inderdaad:) Bedankt voor uw erectie! Ha ha ha.
Vanaf die tijd zei ze altijd: Bedankt voor uw telefoontje! Hi hihi!

Terug
Bovenaan