koosnaam totdat het geslacht bekend is, welke gebruiken jullie?

Het is zo moeilijk vind ik om een naam aan je kind te geven terwijl je nog niet weet welk geslacht het is daarnaast is het van een erwtje een mens aan het worden.

Wij noemen onze kleine, naast kleintje vooral Bobbeltje.

Welke leuke, gekke koosnamen hebben jullie????

Hoi! wij wilden het ook iets persoonlijker maken dus hebben we hem/haar Ukkie genoemd. Iedereen uit de omgeving praat ook over Ukkie dus zal het straks nog wennen zijn dat Ukkie een echte naam krijgt!!
Groetjes Mikkie 26wk

Hoi,

Wij noemen haar Toshiba....

De eerste echo werd namelijk gemaakt met een Toshiba apparaat, dus bovenaan de echo staat eerst de naam Toshiba, en daarachter mijn achternaam. Dus werd het Toshiba.
En iedereen in onze omgeving noemt haar ook zo. Best geinig.
Tijdens het WK voetbal was er tijdens elke wedstrijd een groot bord met reclame van Toshiba in beeld. Was erg grappig!

We moeten er zelf al een beetje aan gaan wennen dat ze straks een andere naam krijgt, en dat we niet Toshiba blijven zeggen....

Groetjes Lilian
(33w, 4d)

Hoi,
Toen ik zwanger was van mijn zoon noemden wij hem ook Ukkie. Dat heeft iedereen
ook overgenomen. Was erg leuk.
En deze noemen we inimieni.. Weer eens wat anders en dat wordt ook alweer
overgenomen door de mensen die het weten.
En het wennen aan de echte naam gaat echt heel makkelijk.
Liefs Melanie

Puk, Prul, Mini, Kruimel, wat kan je allemaal niet bedenken.

Pas als ons kindje geboren is dan krijgt ons kindje zijn/haar definitieve naam en dan ben je snel gnoeg gewend.

Miep

hoi wij noemen hem gewoon de kleine hahaha heel simpel gewoon de kleine kleine spruit soms of kleine kruimel maar meestal gewoon de kleine lol groetjes jay_jm

Terug
Bovenaan