koosnaam totdat het geslacht bekend is, welke gebruiken jullie?

hihih....leuk al die namen..

De onze heet Kikker..omdat ik een groene periode ineens kreeg...terwijl ik helemaal niks met groen had...en een paar dagen laten testen we positief....vandaar..

Groetjes
Tine & kikker 14wkn & 1dag

www.jelti.nl

Die van ons heet Yop. ontstaan op vakantie waar ik uit gebrek aan lekkere melk aan de drinkyoghurt van het merk Yop ging. Het was tenslotte voor hem dat ik calcium binnen moest krijgen ik drink het zelf namelijk normaal zowat niet.

Nu begint langzamerhand iedereen eraan te wennen en ook te gebruiken.

gr
mirinda
morgen 22w

Onze klein kapertje noemen we ieniemienie; er kwam zelfs al post voor I. Kapers. We snapten er niets van totdat we het open maakten en het een kaartje bleek te zijn van de aanstaande opa en oma; ze waren op vakantie en moesten even een kaartje sturen. We hebben er maar hartelijk om gelachen.....

Groetjes Wendy

Hoi,
Bij mijn zoontje (nu 1 1/2 jaar) hadden we het steeds over Mo. Dat kon nog van alles worden, zeiden we. Bijvoorbeeld Mona of Mohammed. Mensen vonden dat wel raar, maar ze gingen allemaal meedoen. Toen hij geboren was bleven sommigen hem nog Mo noemen, maar dat ging er heel snel af, hij heet immers Max.
Nu ben ik weer zwanger en we noemen het kindje Bo. Kan ook weer een jongen of een meisje worden. Maar het blijkt bij de tweede minder te leven, ook bij onszelf. We hebben het eigenlijkl meer over het kindje. We moeten inderdaad uitkijken dat we ons niet verspreken. En de omgeving verwacht nu dat we een naam hebben met een B, immers Mo werd Max dus Bo zal wel B.... worden. Hihi en dat is zeker niet waar. Zowel de jongs- als meisjesnaam begint met een ...........
Sorry, ik zeg het niet, er kunnen bekenden meekijken.
Groetjes,
Patries
34+2

Terug
Bovenaan