(korte) meisjesnaam gezocht???

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

We hebben een dochter van bijna 3 jaar. Noa. Nu zijn we druk bezig met het verzinnen van een meisjesnaam. Eind september verwachten we namelijk onze tweede. Voor een jongen zijn we er al wel uit, maar wie weet nog korte meisjesnamen (1 of 2 lettergrepen) en het liefst beginnend met een N of eindigend op aan A. Andere leuke namen mag natuurlijk ook!

Hopelijk weten jullie iets, want mijn man en ik komen er echt niet uit!

Groetjes,
Mama van Noa

Hoi,

onze dochter heet mandy misschien is dat wat voor je.
succes ermee

gr. linda

Hoi,

Onze dochter heet Evi(betekent: leven gevende) een kort maar krachtige naam!
Als het een jongen was geworden hadden we voor Ivy gekozen, maar ook die naam hoor je wel eens voor een meisje..

Succes ermee!

Gr wanda

Wij vinden voor een meid mooie namen:

Luna
Mirte of mirthe.

Hoi,

zie dat je ook al een Noa hebt: heb je eraan gedacht dat wanneer ze wat ouder zijn en post krijgen, het erg verwarrend wordt met dezelfde voorletters? Had ik met m'n broer ook en dat was knap lastig...
En ken een gezin, daar hadden ze 8 kinderen, die namen begonnen allemaal met een M. rampzalig toen ze in de puberteit kwamen en eigen post begonnen te krijgen: bankafschriften moesten altijd eerst open en gekeken naar geboortedatum, om te weten van wie het was.... Heel erg niet handig, :)

hoi wat vind je hiervan
Faith
Fay
Quinty

suc6
groetjes nijntje

Hoi,

Het lijkt best wel op Noa maar ik heb op 5 april een meisje gekregen en die heet Nora...

Succes met kiezen!

Groetjes, Jessica

Terug
Bovenaan