(korte) meisjesnaam gezocht???

Hoi dames,

moeilijk e!
Ik vind Ella een hééél mooie naam. Ook Noa vind ik heel mooi, mijn buurmeisje heet Noa.  Maar Ella en Noa vind ik persoonlijk niet zo goed samen passen.
Maar allebei heel mooie namen!!!

Mijn dochtertje heet Free... Persoonlijk vind ik Bo en Noa mooi samen passen.
Ook wij zijn op zoek naar een mooie bijpassende naam, maar omdat ik vermoedens heb dat het een jongen wordt, zijn we op zoek naar leuke KORTE, STOERE jongensnamen.
Bo gaat ook voor een jongen, maar ik vind het mooier voor een meisje...

Veel succes ermee en moest ik nog iets leuks horen, laat ik het zeker en vast weten. Ik vind het zelf ook supermoeilijk, dus ik wil je zeker proberen verder helpen.

Liefs,
van ons

Wat dacht je van Mia?
Ons dochtertje heet Suzy, vind ik zelf ook erg leuk uiteraard

groeten, Saartje

He hoi:

Wat ik mooie namen vind en om aan jouwn wenzen te voldoen!

Lisa
Julia
Laila
Felicia (roepnaam Lisa)
Yara

Liefs Marie

Voor een meisje vind ik Beau ook erg mooi (zo heet mijn oppaskindje)

Hoi,

Vind je Noor(tje) misschien iets?
Of Nienke?

Ik zou me overigens er niet teveel op focussen dat de namen mooi bij elkaar passen! Het is immers maar een relatief korte periode in hun leven dat ze in 1 adem genoemnd worden.

Kijk Mohamed en Cees, tja dat klinkt een beetje raar! Maar verder passen namen toch al snel bij elkaar!
Een partner kies je ook niet op naam uit. En daar wordt je vaak langer me ein 1 adem genoemd als met je broer en zus!

Succes bij de keuze!

Hey hey,

Ik vind Tess helemaal geweldig.
En Evy en Luna en misschien is Nina wat?

Succes!!!

hallo wat moelijk om een bijpassende naam te vinden.mijn dochter heet tara.misschien wat voor jullie.wij zoeken ook nog een naam.

voor een jongen hebben we al een naam.maar weer een meisjesnaam verzinnen dat ook bij tara past is best moelijk.

heb gisteren van mijn man nog een naam gehoord voor een meisje hij vind jenna wel mooi ik twijfel nog.ik ga nog gewoon verder zoeken.

jullie ook nog veel suces met zoeken en laat het even weten als je wat gevonden hebt.

greetz

Hallo

iets anders dan wat je zocht:

Iny
Jessy
Faith
Jade

Groetjes Anne

Terug
Bovenaan