<p>Hallo allemaal, </p><p>Ik vroeg mij af wat jullie gemiddeld per maand kwijt zijn aan een baby? Ik ben in verwachting, heb een uitkering en word alleenstaande moeder. Ik ben van plan borstvoeding te gaan geven (wat dus goedkoper is), maar ook bereid over te stappen op flesvoeding als dit niet blijkt te gaan. Ik kan me nu al ontzettend zorgen maken over de kosten die ik straks zal gaan maken, met name de eerste weken als het kindje snel groeit en er nog vanalles aangeschaft moet worden.. Vanwege mijn situatie heb ik wel recht op kindgebonden budget, maar toch. Ik hou van leuke kleertjes kopen voor de kleine straks en wil dat ze niks te kort komt (en ik weet dat er via marktplaats oid ook genoeg mogelijkheden zijn, waar ik ook zeker voor open sta, maar wil ook graag soms kunnen kopen voor dr wat ik leuk vind) en wil zelf ook nog een beetje leuk voor de dag komen (en dus ook af en toe kleding oid vor mezelf kopen). Ik loop erg op de zaken vooruit, dat weet ik, maar toch kan ik me er al erg druk om maken en vroeg ik me daarom af wat jullie zoal kwijt zijn? Aan verzorgingsproducten, voeding, kleding ed? En tips om te besparen? </p><p>Liefs</p>