kraamhulp kunnen we niet betalen

doordat wij geen exstra centje achter de hand hebben dat komt doordat we net samen wonen wij moesten gaan samen wonen omdat mijn vriend geen onderkomen had. hij is door een ruzie met zijn ouders op straat gezet. en hadden mischien 1000 euro aan spaargeld.
hij leerde nog en ik was mijn baan kwijt.

toen werd sparen moeilijk en probeerde uit de put te komen. en toen werd ik zwanger wat niet gepland was.

nu zitten we dus in een flatje met 1 slaapkamer wat voor 2 personen bedoeld is.
wij lenen al veel van famlie. en kunnen niet nog eens aankloppen. alles wat hier staat hebben wij niet eens gekocht.
wij proberen alles al aan de kant te leggen voor de bevaling

ik wil graag in het ziekenhuis bevallen omdat waarschijnlijk de baby erg klein is.
willen wij geen risico lopen.


wij hebben familie die ons kan helpen
dus mischien minder kraamhulp is mischien mogelijk

bedankt voor de berichtjes
 
Wat een gedoe zeg :-(
Wij wonen ook in een klein 2 kamer appartementje hoor (37 m2 en dus ook maar 1 slaapkamer), en wat dat betreft kan een kindje daar makkelijk bij (vinden wij dan want wij hebben bewust gekozen zwanger te worden). Dus ik zou me wat dat betreft geen zorgen maken.
Wel fijn als vrienden en familie jullie zouden kunnen helpen dan kan je inderdaad wat besparen op de andere kosten.
Als de baby zo klein is dat het risico's met zich mee zou brengen zou je een medische indicatie krijgen en zou je dus volledig vergoed kunnen bevallen in het ziekenhuis. Als dat niet het geval is natuurlijk niet, maar ik begrijp dat met zo'n gedachte je liever het zekere voor het onzekere wilt nemen.

Heel veel succes en sterkte en ik hoop dat alles gaat lukken :)

Liefs
 
mrieke85

bedankt. voor je berichtjes

wij hebben al zoveel doorstaan
dat dit ook wel gaat lukken
wij laten elkaar niet in de steek
ik heb een hele lieve familie die ons altijd steunt
hier komen we ook wel doorheen.

het is alleen eventjes op de tanden bijten.


bedankt
xxx liefs
 
hey sharon,
lastige situatie zeg!! kan je niet proberen om op andere dingen wat te bezuingen? vast niet anders had je dat al wel gedaan maarja..

toch wil ik wel even tegen je zeggen, liefde voor jou baby zit in je hart en niet in je portomenee!! hou dat goed in je gedachte!!

en qua babyspulletjes, lukt het wel om dat bij elkaar te krijgen??

 
wa verveld voor je zeg ! het kraampakket daar heb je niet veel uit nodig als je zo ie zo in het ziekenhuis gaat bevallen,, ik ben dus na de winkel geweest voor een kraampakket wat er allemaal in zit en wat je echt nodig hebt dat is minder dan de helft ik wilde eerst het hele pakket kopen maar toen dacht ik van ja als ik nou gewoon koop wat ik echt nodig heb kraamverband wat bedzijltjes en die compressen voor de bh ,, dan bespaar je zo ie zo al meer als de helft nu heb ik wel de grootste verpakking van de compressen gepakt en van avvent maar die zijn er zeker goedkoper !!!! sterkte meid ,,, en of je kindje nu op groeid met heel veel luxe spullen of met wat mindere de liefde is zal er zeker bij jullie niet mider om zijn ..

liefs mandy
 
Terug
Bovenaan