Kraampakket ontvangen!

Ik heb nog niets ontvangen.
Ik heb wel een reactie van Menzis ontvangen ivm mijn klacht dat ik zoveel zelf moest betalen en gelukkig willen ze nu voor 1x een uitzondering maken, omdat het hun fout is dat ik eerst wel toestemming had voor een bepaalde kraamzorg instantie en ik na een week of 4 ineens een telefoontje kreeg dat ze geen contract bleken te hebben...
Daar zat ik dus. Zonder kraamzorg.
Ivm vakantiedrukte in de maand augustus moest ik noodgedwongen kiezen voor 80% zelf betalen. Maar nu vergoeden ze gelukkig toch het grootste deel.
Erg fijn!

Groetjes Manda 27wk

Ik ben nu overgestapt naar cz en heb mijn kraampakket al 2 weken in huis.

In mijn vorige zwangerschap was ik ook bij menzis verzekerd en kreeg gewoon mijn pakket. Die heb je toch nodig of begrijp ik het nou niet goed???

Groetjes

Hoi mama van vera

Ja, iedereen heeft een kraampakket nodig, maar bij mijn 1e en 2e kind moest ik via een lijstje alles zelf gaan kopen bij de drogist.
Was toen niet voldoende verzekerd, heel vreemd.
Nu krijg ik er wel 1 maar heb 'm nog niet in huis.

Vorige x was ik niet thuis toen ze met die doos aan de deur stonden...kwam ik thuis stond die doos op de oprit met grote letters KRAAMPAKKET op de doos.
Beetje onzorgvuldig, voor t zelfde geld had er TENA LADY INLEGLUIERS gestaan ofzo.

Maar ik krijg 'm in elk geval nog.

Manda 27.1

Nou, ik heb 'm ook hoor.

Zoonlief (bijna 9) heeft m  even uitgepakt...   'wat is dit? en waar is dit voor?'...hihi.
Wel leuk hoor, zo'n grote knul.

Hij weet nu precies waar kraamverband, navelklemmetjes en desinfecterende handlotion voor dienen.

Er zat en knuffelaapje in, verder geen extra's. Helaas.

Groetjes Manda 27.4

ik heb m ook binnen!!
ook een knuffeltje en nog iets maar ik zou niet weten wat het is lijkt wel zo'n soort warmte kruik ofzo, ik weet het echt niet wat ik precies mee moet en weer een hele lijn van natulis,

groetjes susanne

Hoi meiden,

ik ben bij DSW verzekerd en mij werd verteld dat ik het ding maar even zelf op moest komen halen...
Fijn, maar niet heus, want ik kan nauwelijks nog tillen en ik weet niet hoe zwaar het ding is en waar ik in vredesnaam de auto kwijt kan...
Op zich fijn dat ik zo'n doos krijg, maar een beetje omslachtig is het wel, zeker als ik dan hoor dat jullie hem allemaal thuis hebben gekregen...
Volgend jaar toch eens overstappen op een echte verzekering, haha!

groetjes
Sas

Terug
Bovenaan