kraamvisite........

A

Anoniem

Guest
Floor is al ruim een half jaar en gaat al bijna studeren en op kamers, maar morgenmiddag krijgen we nog kraamvisite!!!!! Ik baal er echt van. Het zijn een heel stel neven en nichten van Reinald die al een afspraak hadden staan van vlak na de kraamtijd. Toen werd ik zelf helaas flink ziek (baarmoederontsteking) en heb ze afgebeld. Tja, het cadeau was al gekocht en er moest een nieuwe afspraak komen en dat is lastig met een aantal mensen die in ploegendienst (ook weekend) werken.
Beschuit met muisjes is er echt niet meer bij morgen, daar zijn we hier voorlopig weer op uitgegeten. Verder zijn er nog een stel (oudere) tantes van mijn man die ook steeds roepen dat ze nog langs willen komen maar daar reageer ik maar niet op, heb ik helemáál geen zin meer in, pffff. Zijn er nog meer van die late kraamvisites of zijn wij de enigen?
groetjes,
Ruth

whahaha... ik zie haar al op de universiteit rond lopen. Met al dat geklets komt ze meteen in de problemen (níet praten tijdens de les). Maar alle gekheid op een stokje. Hier is alle kraamvisite nu al geweest. Er moeten alleen nog steeds mensen bij míj op kraamvisite komen . Ik denk dat we er nu wel van uit kunnen gaan dat díe niet meer komen (ik hoop niet dat mijn ouders de beschuit met muisjes al die tijd bewaard hebben).

Groetjes Ilona

Haha, die zal onderhand wel lekker muf zijn geworden!!!
Dat geklets bij Floor is de afgelopen week alleen maar erger geworden, ze tettert aan een stuk door, ook vaak 's nachts . Vanmorgen wezen winkelen en toen zat madam in de draagdoek, wat een commentaar gaf ze op alles en iedereen zeg! Dat wordt nog wat als ze echt kan praten, hihi.

Ja, vertel haar je pincode maar niet! Maar ja, het is voor jou te hopen dat ze niet zo erg wordt als ik was. Ik ging ooit naar een politieman toe om hem te vertellen dat mijn moeder door rood had gefietst en mijn vader over de doorgetrokken streep had gereden.

whahaha, daar zullen je ouders je vast feestelijk voor hebben bedankt!

tja..... let maar op met wat je kids zeggen en doen, hihi. Mijn ouders vinden het nog steeds een leuk verhaal voor feestelijke gebeurtenissen .

ja,hier!vorige week mn tante uit kerkrade.ze had heel wijs een pyama maatje 92 meegenomen,komt zeker van pas.
ik hoop voor jullie dat jullie neven geen pakje maatje 56 hebben gekocht
groetjes karin

Hahaha, grappig dat kletsen! Pas maar op, wij hebben bij ons ook zo onze verhalen... ik heb de hele buurt ooit verteld dat wij de gas en licht rekening niet hadden betaald en daarom zonder licht zaten omdat mijn moeder dat voor de grap tegen de buurvrouw zei toen de stoppen waren gesprongen. Wist ik veel dat het een grap was...

tja, en kraamvisite??? Wat is dat? wij hebben bijna niemand op bezoek gehad. Fijn, want ik had er al helemaal geen zin in. Maar dan van die tantes die bovenop Loek springen en met hem aan de haal gaan op een familiefeest omdat hij zooooooooo leuk is . Als hij zo leuk is, waarom zijn ze dan nog steeds niet op kraamvisite geweest?! 25 min rijden is echt niet zo ver, dacht ik. Ze zijn echt wel welkom, maar dit vind ik gewoon iritant.

Terug
Bovenaan