A
Anoniem
Guest
Floor is al ruim een half jaar en gaat al bijna studeren en op kamers, maar morgenmiddag krijgen we nog kraamvisite!!!!! Ik baal er echt van. Het zijn een heel stel neven en nichten van Reinald die al een afspraak hadden staan van vlak na de kraamtijd. Toen werd ik zelf helaas flink ziek (baarmoederontsteking) en heb ze afgebeld. Tja, het cadeau was al gekocht en er moest een nieuwe afspraak komen en dat is lastig met een aantal mensen die in ploegendienst (ook weekend) werken.
Beschuit met muisjes is er echt niet meer bij morgen, daar zijn we hier voorlopig weer op uitgegeten. Verder zijn er nog een stel (oudere) tantes van mijn man die ook steeds roepen dat ze nog langs willen komen maar daar reageer ik maar niet op, heb ik helemáál geen zin meer in, pffff. Zijn er nog meer van die late kraamvisites of zijn wij de enigen?
groetjes,
Ruth
Beschuit met muisjes is er echt niet meer bij morgen, daar zijn we hier voorlopig weer op uitgegeten. Verder zijn er nog een stel (oudere) tantes van mijn man die ook steeds roepen dat ze nog langs willen komen maar daar reageer ik maar niet op, heb ik helemáál geen zin meer in, pffff. Zijn er nog meer van die late kraamvisites of zijn wij de enigen?
groetjes,
Ruth