kraamvisite........

Ja hoor heel herkenbaar, hier is het eind ook nog niet inzicht en ze is nu vandaag ook 6 mndjes!!! Maar ga ook geen meisjes meer kopen hoor, die tijd heb ik nu wel gehad!!!
Maar ja snap best dat ze nu nog komen, maar heb er soms ook geen zin meer in!!!!
En hoe zit het met de kado's die jullie krijgen???
Soms echt niet mij keuze, maar goed het is lief bedoeld!!!

Liefs Sandy

Wij krijgen aanstaande woensdag nog kraamvisite, dan is ze precies 6 maanden...tja die mensen kregen 8 geboortekaartjes in 1 week en gingen trouwen enz.
vind het niet zo erg hoor

groetjes Monique

Wij ook nog. Maar we noemen dat gewoon geen kraamvisite meer. Die mensen komen gewoon lekker op bezoek en nemen een leuk kadootje mee.
Ik vind het wel gezellig.

Pfffff, kraamvisite, breek me de bek niet open. Mensen die jarenlang zeggen dat ze je besten vrienden zijn, maar door omstandigheden niet op kraamvisite konden komen, wat uiteraard best mogelijk is hoor. Maar na een half jaar zich niet eens even hebben laten horen. Blehhhhh, sorry hoor, maar wat zijn dat dan voor vrienden? Als het aan mij ligt, blijven ze lekker weg. Heerlijk rustig. Wat niet komt, hoeft ook niet te gaan.

Liefs,

Annemiek

Gisteren kregen we onverwachts (kraam)visite.....

Ze zijn een uurtje geweest en eigenlijk was het best wel gezellig. We kregen nog een kadobon van de H&M à € 10,-. Dat wordt wel goed besteed!!!

groetjes Veronique

Annemiek dat hebben wij hier ook, vooral vrienden van mijn man die gewoon nooit gekomen zijn!

Hier hebben we volgende week wel nog een kennisje die nog op kraamvisite komt, en ze krijgt wel nog beschuit hoor. Vinden we zelf ook lekker en gezellig :)

Groetjes
Chris

Anne is nu 9 maanden en ook hier nog steeds kraamvisite. Beschuit met muizen krijgen ze echt niet meer. Dat kunnen ze vergeten.
Meestal is het wel gezellig, maar ik vind het jammer dat ze zo laat komen. Ze is nu al zo groot en kraamvisite komen toch voor een echte baby?

Ja, Benjamin is bijna 8 maanden en een vriendin van me heeft m og niet eens gezien!!!!!!!!! Gisteren belde ze om langs te komen......nou ja......Nu is het wel zo dat we tot en met zijn 4e maand in frankrijk hebben gewoond maar dan nog.......wat moet ik daar nou mee.........
Maar ja het is toch wel lief bedoeld denk ik, zeker bij jou bezoek ook toch? Ach en dan schenk je een lekkere borrel in ipv thee met beschuit .............
Groetjes Marieke

Terug
Bovenaan