kraamvisite........

we zijn ook nog steeds niet door de kraamvisite heen.
maar ik noem het tegenwoordig ook gewoon visite, geen beschuiten meer etc.

en de kadootjes, ik ben al heel gauw tevreden, ik vind het al gauw een lief gebaar.

Maar dat gigantische hobbelpaard dat we hebben gekregen en nu behoorlijk in de weg staat was,hoe leuk ook, toch wel een misser. Pas als hij 3 is kan hij daar op, het ding is hecht heeel hoog, en heeft geen voetensteuntjes.

Ja, wij wachten ook nog op de laatste 'kraamvisite'. Nienke kan al bijna zelf de deur open doen....

hier hetzelfde, maar mijn familie woont grotendeels in limburg

jaaa opperdepop-boek is heel leuk!

wij hebben hem ook aangeschaft (na de meeting in Assen)

heee, ik dacht toch echt dat ik dat achter een heel ander topic plakte??

hier ook nog van die grapjassen nou dacht het niet Indy is zondag 9 maand en ik ben er klaar mee! Als je niet eens even de moeite kunt nemen om even een uurtje langs te komen bij vrienden die een kind hebben gekregen verdwijn je al snel uit mijn boekje, maar ja was al gewaarschuwd dit was de 2e dochter namelijk en blijkbaar zijn veel mensen van mening dat een 2e kind niet leuk genoeg is.

Bij de oudste was er 1 stel (ze is in juni geboren) die op de verjaardag van mijn vriend in dec een kraamcadeautje meenamen, heb het terug gegeven en gezegt dat het nu de verjaardag van hem was en mijn kind al ruim 6 maand was en wel een eigen uurtje verdiend. heb ze bij de 2e ook geen kaartje meer gestuurd.

gefeliciteerd!

En wat een heerlijke klieder-taart heb jij gekregen zeg!

Terug
Bovenaan