Kraamzorg

Dank dank! Ik ga het deze dagen ook nog niet redden maar van het weekend alles doorspitten en aanmelden. Ik zal kijken hoe het zit met de verzekering en als ik zo hoor ben ik waarschijnlijk nog wel op tijd en eerst navragen hoe ze zitten met de bezetting van het personeel.
Oh Smpje.. zo laat kreeg je pas de intake? Echt de laatste lootjes voor jou. Heel veel succes & sterkte komende tijd!
Liefs Zoë 

Ik ben 18weken zwanger en heb gister pas kraamzorg aangevraagd haha ? 
Ze komen toch pas langs me je rond de 28/30 weken bent ?
Ik heb dezelfde gekozen als een vriendin van mij die 3weken voorloopt op haar zwangerschaps en hij stond goed aangeschreven..
Ben daar niet zo heel moeilijk in haha

Hi Hannah Laura, ja ik woon in een grote stad en dan dien je wel een beetje op tijd te zijn met aanmelden. Zo iets heb ik ooit gelezen. Komt goed, vind fijn dit forum en ik blij met de reacties met zoveel handige informatie & tips. Meteen weer gerustgesteld:) 

Lastig kiezen hè! Bij mij gaf de verloskundige een lijst met bureaus waar ze goede ervaringen mee hebben. Bleven er nog 8 over, en daarvan zei iedereen hetzelfde; we zijn er voor jou, de kleine, de rest van het gezin en de visite. En natuurlijk hadden alle partijen goede reviews. 1 van de bureaus deed ook meer natuurlijke kraamhulp, dat kan een keuze zijn. Uiteindelijk heb ik gekozen voor de enige partij die op de website uitlegde dat ze de nieuwe mama elke dag ook daar beneden uitgebreid controleren en verzorgen. Vond het fijn dat ze daar eerlijk over zijn en niet alleen maar focussen op de leuke dingen van de kraamtijd.
Verder, als je een kraamhulp krijgt waar je niet mee om kunt gaan, geef het aan! Dan kunnen ze kijken of ze iemand anders aan je kunnen koppelen. Het zou zo zonde zijn als je je erg stoort aan iemand die zo intensief betreffende is bij de eerste week met je kleintje!
Succes!

Ik ga nu nog een paar uur slapen want het slapen ging vannacht slechter dan gehoopt. En dan van 12-13 uur baantjes trekken. Gisteren mee begonnen. Was best relaxed! 

Bij ons is de verloskunde en kraamzorg een bedrijf. Dus tegelijk ingeschreven (met 4 weken zwangerschap)
en ze komen volgende week voor intake, ben dan 35 weken. Dus denk dat je alle tijd hebt??

Terug
Bovenaan