Kramp aantal dagen na eisprong

<p>Hi allemaal, We proberen sinds juli zwanger te worden van ons eerste kindje. Tot nu toe nog geen succes en ik ben de paarse testen van cb gaan gebruiken om te kijken of dit gaat helpen. Ik had maandag een smiley en toen hebben we seks gehad en nu heb ik vanaf gister (zaterdag) krampjes, soms erger en soms minder, onder in mn buik. Weten jullie wat dit kan betekenen of ervaringen? Piri</p>

Hoi! 
Ik had ook maandag en dinsdag positieve ovulatietest. En ik heb ook vanaf gister steeds krampjes in m'n buik...voelt een beetje menstruatieachtig. Spannend he! Ik zit eerste ronde voor eerste kindje. 

Ah dan zitten we in hetzelfde schuitje! Precies dezelfde dagen. Ik heb ook dat gevoel inderdaad. Wanneer is jou NOD? Ik verwacht bij mij 5 nov maar heb soms een cycles van 26 en soms 27 dagen. Hou me op de hoogte, ben benieuwd! 

Jaa inderdaad! Nou, omdat ik eerste ronde zit, ga ik vanaf mn ovulatie 14 dagen tellen dus zal ongeveer 9/10 november zijn. Maar als m'n cyclus korter is net zoals bij jou, dan ook wel eerder... dus ik ben echt heel benieuwd. Hopelijk word ik natuurlijk niet ongesteld haha! Maar wel gek hoor van die krampjes... 

Jaa slim! Ik ben benieuwd, hopelijk niet ongesteld inderdaad. Vind geduldig afwachten altijd heel lastig haha

Ja ik heb ook zoiets, weet niet of er nu al een innesteling plaats kan vinden. Officieel wel want meestal tussen de 5 en 12 dagen, dit is dan dag 5. Erg he pff! Wanneer zou jij gaan testen? 

Ja precies dat is echt lastig, ik heb er zelf te weinig verstand van dus ik probeer veel te lezen erover. Omdat ik zo ongeduldig ben ga ik vaak al 4 dagen van te voren testen maar dat heeft niet super veel nut denk ik, alhoewel ik wel gevoelige testen gebruik. Maar ik lees toch vaak op de forums pas 1 dag van te voren of echt pas als je overtijd bent. Zoveel geduld heb ik alleen niet haha dus ik test gewoon elke dag vanaf 4 dagen voor NOD en dan zie ik wel hoe het loopt. Dit is nu de 4de ronde voor ons dus vind het zelf wel steeds moeilijker worden

Ja precies, ik denk dat ik ook wel 4 dagen van te voren gaan testen want die vroege testen heb ik al liggen. Ik zou ook zo benieuwd zijn, ben ik nu al haha. Ik lees er ook veel over, eerst wist ik er echt bijna niks over. Misschien beeld ik het me ook allemaal wel in, maar heb toch echt soms een kramp gevoel. Snap ik! Zou ik moeilijk vinden! Al is het heel normaal dat het langer gaat duren, je wil toch eigenlijk dat je snel zwanger raakt. Was dit je 1e ronde met ovu testen?  

Terug
Bovenaan