Kramp aantal dagen na eisprong

Snap ik! Ja bij mij hetzelfde. Geeft toch ook rust dat je weet dat andere vrouwen dezelfde vragen hebben en om te lezen hoe het biologisch allemaal werkt. Ik heb ook echt kramp en buikpijn.. dat heb ik normaal nooit zo. Ja als je het eenmaal besluit dan wil je het liefst meteen he haha. Nee heb ik meteen gebruikt omdat ik door spiraal al 6/7 jaar niet ongesteld was geweest dus geen idee van mn cycles had. En gelukkig maar want deze maand was het ineens 4 dagen later dan verwacht..

Hopelijk betekent dat dan goed nieuws bij je! Ik heb zelf geen idee nog haha. Ah oke, ja dan wil je toch weten hoe of wat. Ik wilde het zelf ook wat meer loslaten, even kijken hoe mn cyclus is en niet zo erg focussen op zwanger worden. Nou....lukt nog niet echt haha! Dan merk je toch wel dat je het graag wil he. Elke keer cyclus gehad van 26 of 27 dagen? 

Haha ja dat is zo herkenbaar! Ik denk ook elke maand weer van oke nu niet mee bezig blijven, loslaten maar dat lukt niet. Ja ik heb wel altijd een cycles van 26/27 dagen dus redelijk stabiel. Het is deze maand trouwens 6 november, ik dacht eerder 5 november maar had verkeerd gerekend. Dus echt nog een paar dagen geduld. Probeer niet te veel te hopen maarja.. haha. Ik lig nu al vanaf 19.00 in bed omdat ik zo moe ben

Dat is fijn een stabiele cyclus! Oh echt...hmm kan ook wat betekenen haha. Als je het echt niet meer kan houden, zou je nog een vroege test kunnen doen vanaf woensdag ofzo

Hi dames!! Grappig om dit voorbij te zien komen. Precies mijn verhaal. NOD 9 a 10 nov. Super spannend... 2e ronde, 2e kindje. 1e kindje bij 1e ronde had ik ook zoiets kon ik me herinneren (ga geen valse hoop geven, wellicht toeval). Hopelijk hebben jullie beide straks een positieve test! Ik had bij mijn 1e kindje 4 dagen voor NOD getest en ja hoor, licht streepje die om de 2 dagen donkerder werd. Ik kocht die van de kruidvat 2/5. Succes!

Aah wat toevallig! Het wordt met de dag spannender ook. Ik wil niet te veel hoop hebben maar zo lastig. Leuk dat we een beetje gelijk lopen! Ik heb nu testen van sensitest en mocht ik positieve test krijgen dan heb ik er een van clearblue liggen. Woensdag ga ik maar eens testen. Het lijkt me zo gek als ik ineens een streepje krijg op een test. Al zoveel negatieve testen onderstussen omdat ik geen geduld heb..

Wat leuk en toevallig zeg, ook precies gelijk! Het zou toch wat zijn als we alle drie een positieve test krijgen haha. Jaa pff...de dagen gaan zo langzaam voor mn gevoel, dat wachten is niet leuk. Ik hoor heel veel dat je al een lichte streep hebt 4 dagen voor je NOD, in de NOD november groep zie ik dat ook. Ik ga denk ik 7/8 november testen in het weekend. Hoop het echt voor jullie! Ik heb ook sensitest liggen, en een digitale clear blue voor als het positief is. 
Nog steeds hier krampjes en beetje raar gevoel in de buik alsof er een ballonnetje in zit. 

Terug
Bovenaan