Hey girls, super leuk om elkaar te volgen. De november 2020 groep is zo groot, dan zit ik echt op pagina 450, houd het niet meer bij.
Ik heb 12 jr aan de pil gezeten (aller lichtste variant), 1 maand voor we ervoor wilden gaan gestopt. 1 maand super gezond gegeten, daarbij ontpillen en begonnen met foliumzuur, in 1x raak. Wist niet wat me overkwam, complete shock. Ik dacht dat het ook maanden kon duren. Pure toeval? Geen idee! Weet wel dat ik alles losliet, het "plannen" van... maar gewoon heel nuchter erin zit. Deze 2e hebben we vorige maand niet zo serieus gedaan, wel deze maand.. met ovulatietest etc. Zou het wel erg jammer vinden maar het is niet vanzelfsprekend. Maar goed, hier al een dreumes van 1 jaartje + 1 maand lopen.. Hopelijk kunnen we met z'n 3e straks juichen dat het gelukt is.
4 dagen voor NOD was puur vanwege zenuwen. Ik voelde me buik borrelen en dacht, ik doe het gewoon! Heel random in de badkamer tussen make uppen door. Maar al is het 2 dagen voor NOD of 1 negatief.. dont worry... Je hormonen kunnen later gestart zijn. Zou niet gelijk de hoop opgeven en teleurgesteld zijn. Officieel pas als je overtijd bent. Sommige zijn lucky en hebben het vroeg, anderen juist 3 dagen na de NOD.. fingers crossed dames!