Kramp aantal dagen na eisprong

Oh dat zou wel fijn zijn. Dat zou voor mij vandaag dan zijn, misschien anders morgen al een keertje testen. Leuk dat we elkaar zo op de hoogte houden! 
Hier precies hetzelfde gevoel.. Sowieso een heel gek gevoel in mn lichaam, ook emotioneel. 
Voor jou wordt het spannend dan dit weekend! Nog even volhouden.

Jaa precies! Als je niet meer kunt wachten zou ik het doen! Ik probeer het vol te houden tot zondag haha.
Emotionele heb ik ook! Heel erg prikkelbaar vandaag. Probeer niet zoveel op die dingen te letten zometeen beeld ik het me in haha. Maar je doet het toch he. Nog steeds krampjes moet er soms van verliggen ook, kan natuurlijk ook ontpillen zijn denk ik? 
Ik lees in de november groep dat je ook 24 jr bent, toevallig ?. 

Ik ga denk ik vanaf nu gewoon elke dag testen en hopen dat ongesteldheid uitblijft. 

Haha ja dat inbeelden ben ik ook bang voor maar heb me er gewoon bij neergelegd dat ik elke maand opnieuw veel hoop heb. Hoort er gewoon bij denk ik. 

Ja dat heb ik ook indd en gewoon echt ee gek gevoel, we zijn in huis wat aan het klussen en daar werd ik toenstraks ook echt misselijk van maar zoals je al zegt, misschien beeld ik het me allemaal wel in. 

Hmm ja dat kan ook van ontpillen maar dat weet ik ook niet. Had zelf een spiraal al jaren en dat is qua hormonen anders maar je leest wel vaak dat meiden eerst moeten ontpillen. 

Ja ik zag je berichtje daar over dus ik dacht dat ga ik ook eens volgend! Inderdaad ook 24, echt super toevallig allemaal. Hopelijk allebei zwanger deze maand☺️

Jaa inderdaad! Hup morgenochtend eerstje testje haha, ben heel benieuwd. 
Precies, je kunt het toch niet loslaten..dat dacht ik ook maar lukt echt niet. Indd maar gewoon bij neerleggen.
Had je de vorige rondes ook dit gevoel, krampjes, etc? 
Ja daarom denk ik ook wel dat het van het ontpillen kan komen, minder leuk maarja haha. We gaan het zien. Denk zelf eigenlijk niet dat het nu al is gelukt. 
Leuk he! Heb ik wat te doen om mee te lezen en echt leuk om.te zien hoe het bij anderen gaat. Helemaal als je gelijk loopt.

Indd haha. Nee niet zoals nu, dacht wel van alles te voelen maar niet zo duidelijk als nu. 

Hopelijk is het daar niet van en anders volgende ronde gewoon weer proberen. Ik had eerst in mn hoofd dat het binnen 3 maanden wel zou lukken en nu denk ik oke binnen 6 maanden dan. Om de moed erin te houden haha. 

Ja echt leuk omdat iedereen haar eigen verhalen heeft en sommige net goed nieuws hebben gekregen. En indd dat het een beetje gelijk loopt is ook leuk. Zit je er toch een beetje samen in he. 

Ik heb ook zoveel vragen eigenlijk maar probeer het maar een beetje te google haha

Aah oke, dus voelt toch wel anders! Hoop dat er morgen al iets te zien is voor je. 3 dagen dan voor je NOD toch, dus zou goed kunnen.
Snap ik, heb ik ook wel hoor. Je hoort zoveel binnen 3 maanden zwanger. Iemand laatst die zei; eerste ronde, voor de zekerheid 2x achter elkaar gedaan met een paar uurtjez ertussen; boem tweeling! Dat je echt denkt hoe dan en zo snel!?
Haha jaa en hier staan ook suuuuper veel artikelen over alles, dus dat is super fijn. Maar ik ga ook vooral googlen over de dingetjes die ik voel haha

Ja inderdaad! Zo spannend.  So ja inderdaad, dat zijn van die verhalen waar je dan een beetje jaloers van wordt. Dat merk ik ook wel aan mijzelf, dat ik soms jaloers wordt dat andere zwanger zijn. Dat is niet mijn beste eigenschap maarja.  Laten we gewoon hopen dat het snel gaat! En in de tussen tijd lekker op het forum lezen haha. 

Hey girls, super leuk om elkaar te volgen. De november 2020 groep is zo groot, dan zit ik echt op pagina 450, houd het niet meer bij.
Ik heb 12 jr aan de pil gezeten (aller lichtste variant), 1 maand voor we ervoor wilden gaan gestopt. 1 maand super gezond gegeten, daarbij ontpillen en begonnen met foliumzuur, in 1x raak. Wist niet wat me overkwam, complete shock. Ik dacht dat het ook maanden kon duren. Pure toeval? Geen idee! Weet wel dat ik alles losliet, het "plannen" van... maar gewoon heel nuchter erin zit. Deze 2e hebben we vorige maand niet zo serieus gedaan, wel deze maand.. met ovulatietest etc. Zou het wel erg jammer vinden maar het is niet vanzelfsprekend. Maar goed, hier al een dreumes van 1 jaartje + 1 maand lopen.. Hopelijk kunnen we met z'n 3e straks juichen dat het gelukt is. 
4 dagen voor NOD was puur vanwege zenuwen. Ik voelde me buik borrelen en dacht, ik doe het gewoon! Heel random in de badkamer tussen make uppen door. Maar al is het 2 dagen voor NOD of 1 negatief.. dont worry... Je hormonen kunnen later gestart zijn. Zou niet gelijk de hoop opgeven en teleurgesteld zijn. Officieel pas als je overtijd bent. Sommige zijn lucky en hebben het vroeg, anderen juist 3 dagen na de NOD..  fingers crossed dames! 

Terug
Bovenaan