<p>Hi allemaal,</p><p>ik heb een zoontje van 6 weken oud. Sinds week 2/3 begon het vele huilen/krijsen.</p><p>In overleg met het CB zijn wij daarom overgestapt op andere voeding (Nutrilon omneo) omdat hij naast de krampjes ook slechte ontlasting had.</p><p>Het vele en harde “krijsen” bleef aanhouden en na verschillende forums te hebben gelezen en aan zijn symptomen te zien dacht ik ook dat hij wel eens verborgen reflux kon hebben.</p><p>In overleg met de dokter en CB begonnen met jbpm (nutrition) ook dit werd niet beter. Wel heeft hij betere ontlasting sinds de andere voeding.</p><p>Na een aantal dagen hem constant op mijn arm de hebben gehad (in bed sliep hij niet) en hem snachts op mij te hebben om even rust te hebben van zijn gehuil ging het niet meer en werd hij ter observatie opgenomen in het ziekenhuis.</p><p>Na 3 dagen was alles anders, en gingen wij naar huis met een vrolijke baby. Helaas na 1 dag was alles weer terug bij het oude.</p><p>Weer ben ik gaan lezen op verschillende forums en kwam ik uit op koemelkallergie. Zou dit kunnen zijn waar hij last van heeft? Wie heeft hier meer ervaring mee? Ik weet het namelijk echt even niet meer!</p><p>Hij heeft oa de volgende klachten:</p><p>Veel niezen / af en toe hoesten / reflux / krampjes / heel vaak de hik / soms huilen tijdens het voeden (flesvoeding) / huilen na de voeding/ overdag moeilijk slapen / alleen in slaap vallen in mij armen / overstrekken/ tong uitsteken / gebalde vuistjes / heel veel windjes laten.</p><p> </p><p>Groetjes,</p><p>Danielle</p>