[quote quote=10294359]Hoi! Goed dat je naar de huisarts bent geweest en dat je blijft onderzoeken naar een oorzaak. Hier dezelfde klachten mijn dochtertje is 10 weken oud. Gister naar CB geweest en vandaag gestart met pepti 1 van Nutricia , koemelk vrij dieet. Eerste fles zit er nu in en dronk ze gelukkig goed op. Het is een twijfel geval wel of niet KMA de klachten kunnen los van elkaar staan maar zouden ook door KMA kunnen ontstaan. Snelste manier om daar achter te komen is starten met dieet en kijken of dit verandering geeft. Hou vol en negeer geen tekens van ongemak,pijn. Hier van familie kreeg ik te horen dan laat je haar toch huilen? Maar naar mijn idee moet er iets zijn met zoveel klachten. Succes![/quote]
Ik hoop dat het zal helpen voor jou dochtertje! Het laten huilen van je baby daar ben ik ook niet zo een voorstander van, tenzij het een beetje jengelen is. Helaas is het bij mijn kleine vooral krijsen waarbij hij soms zelfs blauw/paars aanloopt.
Het enige wat mij nog doet twijfelen wat betreft de kma vrije voeding is het weer moeten overstappen wat zijn darmpjes weer op hol kan brengen en hem pijn kan bezorgen. Als het helpt en het is de oplossing dan moet het maar even, maar wat nou als dat het niet is... dan bezorg ik hem alleen maar meer pijn. Ik vind het allemaal erg lastig, vooral omdat er geen andere manier is om er achter te komen.
Ik hoop dat het zal helpen voor jou dochtertje! Het laten huilen van je baby daar ben ik ook niet zo een voorstander van, tenzij het een beetje jengelen is. Helaas is het bij mijn kleine vooral krijsen waarbij hij soms zelfs blauw/paars aanloopt.
Het enige wat mij nog doet twijfelen wat betreft de kma vrije voeding is het weer moeten overstappen wat zijn darmpjes weer op hol kan brengen en hem pijn kan bezorgen. Als het helpt en het is de oplossing dan moet het maar even, maar wat nou als dat het niet is... dan bezorg ik hem alleen maar meer pijn. Ik vind het allemaal erg lastig, vooral omdat er geen andere manier is om er achter te komen.