Kriebels??Hier ben ik weer

A

Anoniem

Guest
Hey hey lieve Kriebels,

Hehe,hier ben ik weer..Ondertussen al een week hier..Morgen mijn eerste examen.

Hoe gaat het met jou meid?? Al enkele kwaaltjes?
En hoe gaat het op school en met je werk?
En met je lieve man??

Ik ben erg benieuwd hoor..

Met mij gaat het wel.. ben er wel zeker van dat ik niet zwanger ben, heb toch geen enkele vorm van voortekens,en de kans was ook zooo klein..

Ik voel me enorm eenzaam zo ver weg van mijn vriend,het voelt alsof ik hem al een maand niet meer bij mij heb..Maar ik geniet  wel van mijn gezin en vrienden om me heen.

Laat me snel iets weten hoe het gaat met jou.. ben heel heel benieuwd.

Ik wens je een mooie zwangerschap toe meid!!

Dikke dikke zoen en groetjes aan je man
Liefs Niunia

hey lieve Niunia,

Wat fijn om weer wat van je te horen. Hier gaat alles goed.
Ik heb weer alle kwaaltjes van vorige maand alleen geen last van krampen gelukkig, dus ik ben benieuwd. Wat spannend zeg morgen je eerste examen ben je er een beetje klaar voor? Ik begrijp het trouwens erg goed hoor dat je niet meer zoveel hier bent, maar ik mis je wel hoor! Met mijn mannetje gaat het heel goed, al durft hij nog steeds niet met me te vrijen! ik vind het moet ik zeggen ook wel een beetje eng, maar hij is degene die mij op een afstand houdt, hoop niet dat als het lukt dit 9 maanden duurt. maar goed dat zal ook wel niet want dan kan de dokter of verloskundige hem wel overtuigen hoop ik.

Ik was trouwens net van plan om een nieuwe discussie voor je te maken om je succes te wensen voor morgen, maar je was me voor. Maar dat neemt niet weg heeeeeel veeeeel succeeessss.

Hoe lang moet je nog trouwens?

heel veel kusjes Kriebels

Hey Lieve Kriebels,

Heb weer even een momentje gevonden om even dag te zeggen.
Hoezo je vriendje wil niet vrijen?
Waar is hij dan bang voor?
En jij??

Hier gaat alles zijn gangetje,nog 10 dagen voor ik weer naar huis kan..
Gelukkig maar.. Anders misten we weer een vruchtbare periode,en dat heb ik er toch echt niet voor over.

Dezelfde kwaaltjes.. dat klinkt  heel heel goed!!!!!Ik duim voor je meid..

Ik ben echt razend benieuwd en duim voor je!!!Je verdient het zo!!

Ik mis mijn vriend echt verschrikkelijk hard.. voel me zo alleen..

Nog maar een paar dagen voor je NOD zeker??
Laat het me weten he.. Ik wil helemaal met je meeleven..
Vind het nu al zo spannend voor je..

Dikke dikke zoenen,en ik denk aan je hoor

Liefs Niunia

Hoi meisie

Het gaat weer niet goed hoor.  Had vanmorgen weer bruinverlies vandaag mijn nod dus ik geef de hoop maar vast op. Mijn mannetje wil gelukkig alweer met me vrijen, maar hij durfde het niet meer, bang dat het weer mis zou gaan en eerlijk gezegd was ik daar ook een beetje bang voor. Maar goed het gaat dus weer mis, maar waarschijnlijk niet door het vrijen maar waar dan wel door???

Wat fijn dat je nog maar 10 dagen hoeft en dat je lekker vruchtbaar bij je vriendje kan zijn. super zeg. Gaan je examens wel goed verder? Ik hoop het heel erg voor je.

En ik hoop dat wij volgende maand lekker samen zwanger worden en blijven, want ik gun het jou zo van harte.

heel veel liefs,
kriebels

Hey lieve meid !!

Nou zeg maar tegen je man dat het zeker en vast geen kwaad kan om te vrijen als je zwanger bent!!Daar hoef je je echt geen zorgen over te maken.Dat kan absoluut niets verkeerd doen..

Oooh wat jammer van je ongesteldheid..had het zo voor je gehoopt!!!!

Maar goed,dan gaan we er inderdaad toch lekker samen voor!

Nog een paar dagen.. Ik kan haast  niet wachten om terug te gaan..

Mijn examens zijn tot vandaag redelijk goed verlopen,maar vandaag 1 van mijn belangrijkste examens,en het was zooo moeilijk.. Ik heb zo'n voorgevoel dat ik niet geslaagd ben Dan moet ik in April weeer een hele maand zonder mijn vriend.

Hou me zeker op de hoogte he!!!

Dikke dikke zoenen en knuffels
Niunia

hoi lieve Niunia,

hoe is ie nou? Nog even doorzetten en dan kan je bijna weer naar je vriendje toe, hoe gaat het worden als jullie elkaar weer in de armen vliegen spannend!!

zo hier gaat het wel, nog steeds ongie grrr, gisteren trouwfoto's gezien van mijn zwager en schoonzus, toen was ik nog zwanger zeg maar, vind het toch nog wel moeilijk hoor, ik denk toch dat het afgelopen maand niet zo was, ik ben nu helemaal niet zo ziek van mijn ongie als vorige maand. Ik ben in ieder geval blij dat ik nu niet eerder getest had, volgens mij kun je het toch maar beter niet weten als het mis gaat, dan is het niet zo'n klap. Ik moet ook weer hard leren maandag weer tentamen, maar ik heb er zoooo geeen zin in. Ik wil het liefst stoppen en gaan werken en lekker in huis tutten en voor mijn mannetje zorgen, maar ja dat is nou eenmaal niet handig en wat als het nog 10 jaar duurt voordat ik zwanger wordt dan heb ik weer spijt. Nou ja het gaat weer lekker nergens over he, ik zit geloof ik beetje in een dipje. sorry hoor moest even mijn verhaal kwijt, ik wil zo graag zwanger worden! als ik al die kleine lieve kindjes zie zo lekker ondeugend, maar zo lief dan wil ik zooooo graag mama worden en het duurt me gewoon te lang, ik begin al gewoon te denken wat als het helemaaal niet lukt wat dan? maar ja ik moet moed houden.

Ik hoop dat jij wat vrolijker bent als ik, nou nog even succes he en zet hem op.

groetjes Kriebels

Hey hey lieve meid,

Oh wat rot voor je dat je je niet zo goed voelt..
Ik ken dat hoor..

Nou ik heb zo'n voorgevoel dat het deze maand zeker raak zal zijn bij jou..
En de beste methode is volgens mij om er niet te veel aan te denken,en gewoon heel ontspannen en liefdevol te vrijen wanneer jij en je man er lekker zin in hebben.

Vind het zo jammer dat het de vorige keer is misgelopen bij jou..En ik kan me voorstellen dat dit het allemaal nog wat moeilijker maakt.

Ik zit vandaag op dag 29 en nog steeds niets te bespeuren..ben er deze maand totaal niet zo mee bezig omdat ik zoals je weet weer niet bij mijn vriend was tijdens de goede dagen..Maar ik geef toe dat er toch weer een heel klein beetje hoop is..
Ik praat het wel uit m'n hoofd hoor..Ik voelde me er echt beter bij deze keer omdat ik er niet zo krampachtig mee bezig was om zwangerschapsvoortekentjes te zoeken achter elk klein dingetje..Het is ook zo moeilijk.. We willen dit zooo graag..

Mijn mama en hele familie zijn echt super vruchtbaar.. dus ging ik er van uit dat het bij mij van de eerste keer dik raak ging zijn..En nu begint het allemaal wat lang te duren..

Ik ben maandag na mijn examen naar mijn mama's werk gefietst..ze is onthaalmoeder,en ik heb de hele dag voor zo'n klein babytje gezorgd.
Het was zo heerlijk...

Ik voel gewoon dat ik er 100 % klaar voor ben..Ik voelde me zo rustig heel de dag.
Toen kwam er een mama 1 van de oudere kindjes ophalen..en ze vertelde me dat ze 16 weken zwanger was van een tweede..God wat was ik jaloers..

Ik duim echt enorm voor ons meisje..Jij en ik tesamen lekker zwanger..

Mijn examens verlopen redelijk goed,ik hoop dat het wat word en dat dit alles niet voor niets geweest is..

Denk eraan lieve Rachel.. Niet te veel stressen en gewoon rustig van elkaar genieten.
Ik heb echt zo'n voorgevoel dat dat het beste recept is om zwanger te worden..
Bovendien is heel het gebeuren dan veel romantischer en mooier.

Ik wens je heeeeeeel veel succes meid..Laat me zeker nog weten hoe het intussen met je gaat en de groeten aan je man.

Hele lieve knuffel
Niunia

hoi lieve Niunia,

dank je wel voor je lieve berichtje, ik heb vandaag mijn tentamen dus straks nog even leren! Hoe gaat het bij jou jij bent al bijna klaar of niet? wat spannend leuk hoor.
hoe gaat het nou met je tentamens nog steeds goed? Nou sterkte nog even.

hier gaat het wel goed hoor niet meer ongie gelukkig, ben jij eigenlijk al ongesteld?, want we lopen een week verschil ongeveer toch? of is vandaag jouw nod? Ik hoop ook echt voor jouw dat je snel zwanger bent, ik gun het je echt. Hopelijk lukt het voor  ons deze maand allebei.

ik ga nog even leren tot snel
x kriebels

Terug
Bovenaan