Kriebels??Hier ben ik weer

hey lieve meid..

Nou ik heb een rotdag vandaag.. Haha.. Wat gek he na zo'n positief gevoel al heel de week.?.

Heb vannacht geen oog dicht gedaan..Ben twee keer opgestaan om naar het toilet te gaan (heb dit nooit) en was  super misselijk,  maar het klopt allemaal niet..

Ik weet niet maar ik denk dat mijn lichaam me weer enorm voor de gek houd.

Ik heb namelijk al enkele keren gelezen dat je al die 'klachtjes' pas begint te voelen als je NOD al voorbij is,of misschien net daarvoor..Wel wat is dit dan??

Kan je echt jezelf zo gek maken dat je effectief meer naar het toilet moet??Effectief super gevoelige/ pijnlijke tepels hebt..? Vreemd toch?

Ik heb nog iets vreemd.. Sinds gisteren heb ik helder draadtrekkend slijm!!!???

Ben ik aan het ovuleren.??.Te gek toch allemaal ?
Kan er heus niet meer aan uit..En ik voel me zo.. Zo.. zo vreemd.

Als ik bij mijn vriend ben dan wil ik haast huilen..gewoon.. zonder reden..Dan pak ik hem zo stevig vast als ik dat nog nooit heb gedaan..En wil ik beginnen huilen in zijn armen (dit heb ik normaal gezien zo de avond voor mijn ongesteldheid) VREEEEMD!

Ik kan er gewoon totaal niet meer aan uit.. voel me een beetje verloren en eenzaam.
Zou het liefst van al gewoon de hele dag in bed liggen..En meisjesfilms kijken,huilen,ijs eten .. MMHH .. Tja wat ik normaal gezien doe als ik liefdesverdriet heb ofzo.. Wat een gedoe toch allemaal..

Nou ik hoop dat het er  daar bij jou allemaal veel vrolijker aan toe gaat dan hier!!!!
Sorry voor  het  gezeur..  Ik moest het gewoon  even aan iemand kwijt..  

Ik wens je heeeeel veel plezier.. En een dikke  knuffel..

Niunia  

hoi lieve meid,

Wat spannend allemaal ik voel ook heel veel, ik moet ook continu plassen en heb zere borsten en een gevoelige opgezette buik en ben heel moe en heb vreetbuien en jankbuien mijn schatje word er al gek van als er iets verdrietigs op tv is begin ik meteen te huilen en zet hij hem gauw om, dat we zoveel hetzelfde voelen vindt ik echt wel helemaal te gek!!!  misschien is het wel echt zo dat we deze maand allebei zwanger zijn, Oh ja je kan wel degelijk voor je nod al van alles voelen want de hormoon productie begint al meteen om je baarmoederslijmvlies klaar te maken voor de innesteling en daar reageert heel je lichaam op dus dat is heel normaal neem ik dan aan toch?
Sorry hoor maar het klinkt heel gek, maar het is weer heel anders als vorige maand maar weer veel meer hetzelfde als de maand ervoor toen het fout ging, dus ik vertrouw er eigenlijk al op dat het gelukt is, wat ik misschien helemaal niet moet doen, maar ik heb niet echt twijfels. We gaan misschien zaterdag al testen zo spannend, maar eigenlijk durf ik nog niet zo goed stel dat hij dan toch negatief is of als het toch weer misgaat??? maar ja ik hou je op de hoogte jij mij ook he. Sterkte meid en geniet maar van je kwaaltjes doe ik ook en het helpt.

xxx Kriebels

hoi meissie,

ben je eigenlijk al weer bezig met je tentamens? en hoe voel je je?
Ik heb zaterdag een test gedaan en negatief had ook al een beetje bruinverlies maar ik wilde weten of ik het nou wel of niet was. nou niet dus, maar ik ben nog niet ongesteld maar ik heb de hoop al opgegeven na 2 weken pijn in mijn borsten voel ik nou niks meer. Dus.... niks??? Ik hoop voor jou dat het wel raak is ik gun het je zooo en toch heb ik nog een heel klein stipje hooop heel klein he, ik had gisteren zo'n buikpijn op mijn werk en twee collega's zeiden ben je niet zwanger en ik neee ik moet gewoon ongsteld worden, maar ja hun zeiden ja maar dat kan hoor, maar ja we zien het allemaal wel weer, als ik morgen nog niet ongie ben test ik nog wel een keer, maar ik vrees dat dat niet meer nodig is. Wanneer ga jij eigenlijk testen ik ben zeer nieuwsgierig. succes he met alles.

xxx kriebels

Hey liefste Kriebels..

wel ik heb gisteren mijn laatste examen gehad..Hij viel wel mee,maar deze moest echt super goed zijn om mijn andere punten op te halen..DUS moet ik waarschijnlijk in april terugkomen.. Pfff.. Al die moeite en dat missen voor niets geweest.

Ik zit nu dus weer in België,in de kou.. ver weg van mijn vriendje..
Maar hij komt over twee weken een weekje naar hier, ik kon hem echt niet meer zo lang missen.. (ik blijf waarschijnlijk tot kerstmis hier,anders kost het echt te veel dat over en weer reizen.. Ik word er gek van.. Maar goed mijn vriend komt dan toch langs..)

Wat overkomt mij toch allemaal???

Ik heb 17de NOD.. Mja.. ik ben vandaag ongesteld geworden..Zomaar oppeens..Zonder dat ik heb moeten wachten.. Langs de ene kant vind ik dit geweldig omdat ik niet met twijfels en hoop en stress heb moeten zitten..Maar langs de andere kant weet ik nu niet meer wanneer mijn vruchtbare dagen zijn..
En dit is heeeel belangrijk, want mijn vriendje kan maar een week komen,en ik zou dus heel graag willen dat hij dan net die vruchtbare dagen komt..

Echt een rare maand geweest..

En jij meid?? Weet je al wat meer??
Toch echt vervelend dat wachten..Hoe lang zou het nog duren..
Ik wens je heeeel veel geluk en geduld toe.

En natuurlijk een hele dikke knuffel.. heb er echt veel aan om af en toe met jou te kunnen praten.. Was blij te zien dat je gereageerd had.
Veel liefs voor jou en je man..En veel geluk meid!!

Samen volgende ronde in??

Kusjes Niunia

Hey lieve Niunia,

Ik had net een heel bericht getypt plaatst hij hem niet.
Ik ben gisteren ook ongesteld geworden, echt balen he, maar ja tis niet anders.
Als je wilt weten of je vruchtbaar bent is het makkelijkst de slijmmethode als je slijm het beste is dat is doorzichtig en je kan er lange draden mee trekken dan ben je het meest vruchtbaar, ook met temperaturen kan je zien of je er een gehad hebt. als je temperatuur hoger is dan de vorige 6 dagen en hij 3 dagen hoog blijft (op de laaste dag minimaal 2 tiende hoger) dan heb je een eisprong gehad. Ik pas deze methode ook toe, en alles gaat goed ik heb een eisprong we vrijen goed, maar het is nog niet gelukt. Maar we hebben ook nog niet de hele nfp cursus doorlopen.

Ik ben blij voor je dat je tentamen goed ging, ik hoop echt voor je dat je in april niet terug hoeft.
Ik ben  een klein beetje  blij dat we allebei naar de volgende ronde gaan ik heb zoveel steun aan jou! Ik hoop dat we tegelijk  zwanger worden.

heel veel liefs en geluk,

Kriebels  

Terug
Bovenaan