kriebels,.. iedereen om me heen wordt zwanger!

A

Anoniem

Guest
Zoals hierboven dus al staat ik heb kriebels.
Dat we graag een 3e willen staat vast, lotte is nu bijna 3 (januari) en Feline is 6 maanden geweest, 6 maanden pas!!!!!! en toch heb ik alweer nauwelijks te onderdrukken kriebels .

ben ik de enige???

Hoi Janneke,

Nee zeker niet de enige... hahaha.
Ik ben al wel zwanger geweest en sindsdien is het alleen maar erger.
Maar we gaan nu eerst een ander huis kopen en waarschijnlijk als Feline 1 is gaan we wel voor een 2de kindje proberen.

groetjes Mariska

Hier het zelfde! En Daan wordt over 2 dagen 5 mnd.
En idd allemaal mensen zwanger of zijn bezig met zwanger worden!

Wij gaan ook niet heel lang mee wachten. We hebben B12 te kort in de fam waardoor je onvruchtbaar kan raken. En bij mijn zusje gaat het nu al moeilijk een 2e.

Nee nee, ik niet hoor, maar was vanmorgen met Lieve bij de huisarts, waar een jong stelletje voor me was..
Zag haar ineens naar het toilet gaan, en terug lopen met een bekertje urine..haha, ik dacht al....
En even erna komen ze de wachtkamer weer in, om weg te gaan..Roept ze' Yesssss, ik ben zwanger!!!
Zo leuk, en blij dat ze waren, ze vlogen elkaar om de hals buiten..Echt leuk he!
Terwijl niemand ze kende..
Dat is wel weer bijzonder!!
Groetjes Rina

Hoi,

wij zijn al bezig met klussen voor een 2de.
Ben begin dec gestopt met de pil, en mijn NOD is 7jan.
Maar dat weet ik niet zeker, omdat voor ik zwanger werd van Dylano een onregelmatige cyclus had.
De ene x 24dgn en de andere x 27dgn.
Dus ben nu maar van een cyclus van 27dgn uitgegaan.
Dylano is trouwens 2jan. 8mnd.

Groetjes Debby.

hoi allemaal

dus ik ben niet de enige!!
Wat leuk debby dat jullie al bezig zijn, spannend dan weer deze maand! En maris,.jouw Feline is 7 maanden toch dus dat schiet ook al weer op als je vanaf 1jr wilt gaan beginnen.
Ik zou ook wel willen hoor, het lijkt me best een gedoe om een pasgeboren baby te hebben als de oudste naar school moet, elke keer heen en weer, en dat moet ze toch vanaf volgend jr januari. wat me wel een tegen houd is dat ik het een beetje zielig vindt voor Feline, de oudste vraagt al zoveel aandacht en als er dan ook weer een baby is dan valt zij er echt zo tussen, + dat ik me stom gezegd misschien een klein beetje zou schamen als ik van t voorjaar weer met een dikke buik loop, ik hoor de buurt al mompelen "zeker een ongelukje" en nu weet ik wel dat ik daar schijt aan moet hebben maar toch.....
t zou wel super zijn,.,..weer die twee streepjes, de echo, de spanning..

maar goed ik ben pas 27, dus nog tijd zat!

Pfff, knap hoor dat jullie al zo snel weer aan een tweede (of derde) willen beginnen.. Ik wil ook heel graag 3 kinderen (heb in juli mijn tweede zoontje gekregen) maar ik zit nog in de nachtvoedingen en moet er echt NIET aan denken om nu weer zwanger te zijn..
Ik wil eerste de jongste weer wat ouder hebben, en dan wellicht gaan we voor een derde (manlief is er nog niet aan uit, hmmm)
Gr, Anne-Marie

Hoi An,

nou moet ook eerlijk toegeven dan ik er 50% vd dag er wel zin in heb,.. met name wanner ze beiden rustig slapen of spelen,.. en de andere 50% wanneer ze dus niet slapen of spelen maar alleen maar huilen/drammen/gooien/hond schoppen/niet eten/haren trekken/jennen  of weglopen dan heb ik er ineens een stukje minder zin in.

Terug
Bovenaan