kriebels,.. iedereen om me heen wordt zwanger!

Lotte is bijna 8 maanden en ook wij willen graag een tweede. We zijn sinds een maand gestopt met voorbehoedsmiddelen. Omdat ik bv geef, ben ik nog niet ongesteld geweest en heb dus geen idee of en wanneer ik vruchtbaar ben, enz.

We vrijen er ook nog niet echt voor, alleen voor de lol.  En mocht ik dan zwanger worden, zijn we er heel blij mee, omdat het wel gepland is. Maar het hoeft van ons nog niet direct. Als het over een jaartje pas is, is het ook goed. Ten slotte hebben we het al zo druk met onze kleine meid.
Als ik eenmaal ongesteld ben, denk ik dat we er wel echt voor gaan vrijen, maar dat zien we dan wel.

Groetjes, Marisa

Hoi hoi meiden

Ik wou juist nog NIET zwanger raken, maar ben zwanger geraakt dwars door de pil heen.

Ik raakte zwanger toen Britt 4 maand was. Ben ook al bijna 12 weken nu.

Nu scheelt het dat mijn oudste 2 naar de basisschool gaan.

De oudste wordt met busje opgehaald en thuisgebracht. En de 2e heeft de school zo dichtbij, dat dat goed te doen is. (2 straten verderop)

Britt zal 13 maand zijn als de baby geboren worden.

Ik heb gelukkig wel een duowagen.

Maar ik had nog graag effe willen wachten

xxx Nienke

Hoi Allemaal,

Nou bij mij kriebelde het nog helemaal niet
maar ik ben vrijwel meteen weer zwanger geworden, wat was dat
een schok in het begin. Wel meteen gewenst maar toch heel erg geschrokken.
Onze Nino is nu 4 maanden en ik ben al 11 weekjes zwanger.
Dus het zal in het begin erg aanpoten zijn, maar dat komt helemaal goed.
Ben al bij de VK geweest en enige wat ik goed moet doen
is echt naar mijn lichaam luisteren want die heeft het nu het zwaarst

gr destiny

Ook ik moet kriebels bekennen. We willen ook heel graag een tweede maar onze Jim is nu 4,5 mnd dus ik wil toch nog wel even wachten. Daarbij moet ik wel voor mijn lichaam heb nl. hevige bekkeninstabiliteit, maar dit weerhoud ons niet want volgens de gynacoloog hoeft   dit bij een tweede zeker niet het geval te zijn in ieder geval niet zo hevig ( kon echt nix meer Jim is gehaald met 38 wkn ) Dus wel kriebels maar toch nog maar even wachten. Ik gebruik alleen geen anticonceptie pil vind dit geen fijn idee bij de borstvoeding, en daarbij heb ik voor Jim 2x miskraam gehad w.s. te snel na stoppen van de pil in verwachting geraakt.

Sterker nog, bij mijn kriebelde het 2 dagen na de bevalling al weer, en dat is nu 11 maanden terug! Het is gewoon verschrikkelijk die drang! Ik kan het ook niet onderdrukken. Maar ik ben echt stinkend jaloers op al die zwangeren en al die vers geperste baby's! Als ik die zie ga ik gewoon automatisch heen en weer wiegen met m'n lijf. M'n man lacht me dan uit, die vind me dan prettig gestoord. Als ik het voor het kezen zou hebben zou ik nu echt dolgraag een meisje willen. Ik ben nu echt stapelgek op mijn zoontje hoor, begrijp het niet verkeerd.

"vers geperste baby's " hahaha wat een uitdrukking joh!! maar net als bij jou  begint bij mij  dat "zwanger worden" een beetje obsessieve vormen aan te nemen. ik denk nergens anders aan.

Dus sommigen zijn al zwanger, kan me voorstellen dat t best zwaar is zo.

succes allemaal en wie weet wat er allemaal gebeurt dit jaar. wij gebruiken ook geen anticonceptie, maar we letten wel n beetje op, ach als t gebeurt.. leuk toch?

Helaas ben ik gister ongi geworden!
En ik had zulke goeie hoop!!
Maar goed... op naar de volgende ronde!!!

Groetjes Debby.

Terug
Bovenaan